vierailija
Todisteita on paljon, laitan modelle jossain vaiheessa.Ja sinun todisteet tästä? Ilmoita ihmeessä modeille toi sitten.
Todisteita on paljon, laitan modelle jossain vaiheessa.Ja sinun todisteet tästä? Ilmoita ihmeessä modeille toi sitten.
Varmasti komisario haluaa saada Bojania loukkaavat katalat myyrät telkien taa.varmaan komisarion työpöydällä ihan ensimmäisenä valitussaate slovakialaisen hapanmaidon ystävien yhdistyksen sisäisestä mylleryksestä.
Puhumattakaan vääristä parituksista, komisariolle sydämen asia.Varmasti komisario haluaa saada Bojania loukkaavat katalat myyrät telkien taa.
Mä olen P.L.Heivatkaa v tt t uun ne nimimerkkinne joka iikka. Kai te nyt osaatte yhtä mummonnussukkaa mielikuvitusparitella ilman henkilökohtaisia nimikirjaimiakin.
KyVarmasti komisario haluaa saada Bojania loukkaavat katalat myyrät telkien taa.
Todistuskappaleina pyydetään lähettämään minigrip-pussissa mahdollinen muu aineisto, kuten ketsuppipullot ja donitsit.Puhumattakaan vääristä parituksista, komisariolle sydämen asia.
Miten tää onnistuu discordissa?Heivatkaa v tt t uun ne nimimerkkinne joka iikka. Kai te nyt osaatte yhtä mummonnussukkaa mielikuvitusparitella ilman henkilökohtaisia nimikirjaimiakin.
Mä oon A-LMä olen P.L.
Mitä sinä nyt tulit tänne räyhäämään!Heivatkaa v tt t uun ne nimimerkkinne joka iikka. Kai te nyt osaatte yhtä mummonnussukkaa mielikuvitusparitella ilman henkilökohtaisia nimikirjaimiakin.
Alkakaa kaikki BKshippaajat vaikka Railoiksi siellä.Miten tää onnistuu discordissa?
Oikeassa on.Mitä sinä nyt tulit tänne räyhäämään!
Kännykällä äänittäminen keikoilla on peestä, varsinkin jos sattuu olemaan lähellä kaiuttimia. Riippuu myös vähän kännykkämallista ja sen mikin ominaisuuksista. Monesti noissa on joku kovien äänien limitteri. Se siis vaimentaa voimakkaita kohtia ja jos biisissä on vaihtelua, äänenlaatu on ihan hirveä.Vai onko syh vain kännyköillä äänittäminen. Tosin tuo alhaalta laulaminen ei ole Bessin juttu. Ääni pääsee oikeuksiinsa korkeissa kertseissä
Eiköhän D. ole juhlimassa Ramadanin päättymistä. B. voihan olla mukana, eihän tuo ole sijaintiaan ilmoittanut.Bojan loves skijumping!
Siellä on Tsiilan kanssa leppoisa sunnuntai menossa kotisohvalla kuuman kaakaon ja slovenialaisten mäkimiesten edesottamusten seurassa
Jee, vihdoinkin saa yhtyä päivännäöllä! Kyllä ne sitä yhdessä juhlistaa!Eiköhän D. ole juhlimassa Ramadanin päättymistä. B. voihan olla mukana, eihän tuo ole sijaintiaan ilmoittanut.
Raila_# reagoi hymiöllä viestiin, jossa puhuttiin Hoojasta, EROTETTU ja vankilaan.Alkakaa kaikki BKshippaajat vaikka Railoiksi siellä.
Raila/, Raila //, Raila., Raila_*,
Eiköhän mielenkiinto juoruilla vähene ...."Raila kakkoskenoviiva kritisoi Bojanin sukkien raidan sävyä, viedään se roviolle! Nettipoliisikin voi kiinnostua"
Hymy-, sydän- tai peukkuemoji ovat raskauttavia todisteita väärien parien shippaamisesta ja bojere-shippauksen ankeuttamisestaRaila_# reagoi hymiöllä viestiin, jossa puhuttiin Hoojasta, EROTETTU ja vankilaan.
Tämä palstan viihdearvo alkaa olla jo korvaamaton, sunnuntai menee rattoisasti tätä seuratessa
Narsisteille toi varmaan onkin.
Raila_# reagoi hymiöllä viestiin, jossa puhuttiin Hoojasta, EROTETTU ja vankilaan.
Vähän oli taas sekava se viesti, mutta ymmärsin, että on tehnyt useita ilmoituksia tämän palstan modeille vääristä parituksistaSiis kenelle on nyt tehty ilmoitus ja mistä? Onko myös väärin näkevistä homomiehistä, hiihtolomalaisista ja ruotsia puhuvista muistettu ilmoittaa jonnekin?
Eiköhän se juttu osoittautunut aika mahdottomaksi ja unohtui saman tien. Ei ole paljon vilahduksia keikoilta viime aikoina näkynyt, ja Bojankin on hengaillut aivan eri tyyppien kuin tämän gay-jengin kanssa.Bojan loves skijumping!
Siellä on Tsiilan kanssa leppoisa sunnuntai menossa kotisohvalla kuuman kaakaon ja slovenialaisten mäkimiesten edesottamusten seurassa
Vähän oli taas sekava se viesti, mutta ymmärsin, että on tehnyt useita ilmoituksia tämän palstan modeille vääristä parituksista