vierailija
Kivat vaatteet siellä Bessin keikalla, olihan se, Bojanin kanssa tietysti vielä enemmän.En ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Kivat vaatteet siellä Bessin keikalla, olihan se, Bojanin kanssa tietysti vielä enemmän.En ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Ai saatana noita kuvia eiliseltä, Bess ja K on hotteja yhdessäEn ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Mistä näkeeAi saatana noita kuvia eiliseltä, Bess ja K on hotteja yhdessä
Miksi oliskaan, täytyyhän niiden pärjätä omillaankin jo.No olipa megasöpö taas bolerohousuissaan! Ja vaikutti että vetivät livenä, ts ei tullut playbackinä. Hienosti meni. Mutta ei Kärppy lähtenyt enää Rukalle Hoojan poikien kanssa?
Miksi ihmeessä ? Sekä K:lla että Hoojalla on kaikilla myös yksityiselämä vaimoineen ja tyttöystävineen.No olipa megasöpö taas bolerohousuissaan! Ja vaikutti että vetivät livenä, ts ei tullut playbackinä. Hienosti meni. Mutta ei Kärppy lähtenyt enää Rukalle Hoojan poikien kanssa?
Ai nyt sillä sitten on yksityiselämä ja puolisoMiksi ihmeessä ? Sekä K:lla että Hoojalla on kaikilla myös yksityiselämä vaimoineen ja tyttöystävineen.
Miten yksityiselämä liittyy Rukan keikkaan?Miksi ihmeessä ? Sekä K:lla että Hoojalla on kaikilla myös yksityiselämä vaimoineen ja tyttöystävineen.
Ei tarvitse olla mikää shippari ymmärtääkseen, että kyllä K ja Joksut näkevät. Jos ei Mikkelissä niin ennen sitä. Samalla tavalla K on nähnyt tässä Alea ja Joostia ja ollut Bessin ja Hoojan keikoilla.Voin luvata ettei myöskään lähde Mikkeliin elokuussa. Valmistakaa tosishippimummat itsenne jo pettymykseen.
Ja siinä on todella puhuttelevat sanat. Siis Kärtsän osuuksissa.En ole ennen kuumistellut K:ta, mutta tossa Bessin Kaistassa se on jotenkin hmmmm, puoleensavetävä.
Tää oli kyllä hyvä esitys, söpöltä näyttiNo olipa megasöpö taas bolerohousuissaan! Ja vaikutti että vetivät livenä, ts ei tullut playbackinä. Hienosti meni. Mutta ei Kärppy lähtenyt enää Rukalle Hoojan poikien kanssa?
Minä kyllä olen ihan sitä varten ostanut liput Mikkeliin, että näen ne taas yhdessä.Voin luvata ettei myöskään lähde Mikkeliin elokuussa. Valmistakaa tosishippimummat itsenne jo pettymykseen.
Voin luvata ettei myöskään lähde Mikkeliin elokuussa. Valmistakaa tosishippimummat itsenne jo pettymykseen.
Tossa on ainakin se esitys. Sampitaren tiktok.Mistä näkee![]()
Mä en lähde. Heidän juttunsa taitaa olla jo haalistunut, ainakaan sen takia ei kannata vaivautua. Voi tulla melkoinen pudotus Ruisrockiin verrattuna, sen verran lujaa K lla on mennyt esim. Hoojan poikien kanssa.Minä kyllä olen ihan sitä varten ostanut liput Mikkeliin, että näen ne taas yhdessä.![]()
https://www.instagram.com/reel/DHyMwMENNDs/?igsh=M3lxMXM4YWJzb2k0 tässä on läheltä otettu klippi. Jerppa ilmestyy alun jälkeen mukaanMistä näkee
Joo joo, joku kiva pikku kokoontuminen jossain hotellin kokoustilassa taas kaikkien random tuttujen kanssa. Ehtii siinä nuuskakosinnat pikipäin tehdä.Ei tarvitse olla mikää shippari ymmärtääkseen, että kyllä K ja Joksut näkevät. Jos ei Mikkelissä niin ennen sitä. Samalla tavalla K on nähnyt tässä Alea ja Joostia ja ollut Bessin ja Hoojan keikoilla.
Niin juuri.Pysyttele sä vaan siinä piimässä, sopii sulle paremmin
Kn vois kiinnittää sinne Norjan Altassa pidettäville festareille jossa Hooja on, ne olis sopuvasti siinä elokuun 15. päiväVoiskohan Hooja vielä kiinnittää joillekkin festareille, missä K on jo
Kn vois kiinnittää sinne Norjan Altassa pidettäville festareille jossa Hooja on, ne olis sopuvasti siinä elokuun 15. päivä
Tää ois huippu, sais Norjakin vihdoin K:nKn vois kiinnittää sinne Norjan Altassa pidettäville festareille jossa Hooja on, ne olis sopuvasti siinä elokuun 15. päivä