vierailija
Et selvästi itsekään tiedä, miten asia onVoi luoja mitä avuttomuutta.

Et selvästi itsekään tiedä, miten asia onVoi luoja mitä avuttomuutta.
Mitä se auttaa, eikö kuka tahansa näe, kuka sä oikeasti olet tuolloin? Siis sen perusnimimerkin, joka ei muutu?Ihmiset trollaa täällä huvikseen. Se nimimerkki on helppo vaihtaa palvelin kohtaiseksi.
Tauskin kanssa Bojanilla vasta something more onkin, kun yhtään julkista pusua ei olla nähty.Niin kosk se ei ollut vakavaa. Se, etteivät tehneet Bojanin kanssa niin julkisesti on ehkä suurin osoitus siitä, että ovat something more.
Tätä minäkin jäin miettiin eli eikö se toinen tunnus jää edelleen näkyviin siis jos sitä nimimerkkiä joku klikkaa.Mitä se auttaa, eikö kuka tahansa näe, kuka sä oikeasti olet tuolloin? Siis sen perusnimimerkin, joka ei muutu?
Näkee. Tee uusi. Vai onko uuden sähköpostiosoitteen luominenkin liian hankalaa? Varmaan vaadit siihenkin täällä kohta apuja.Mitä se auttaa, eikö kuka tahansa näe, kuka sä oikeasti olet tuolloin? Siis sen perusnimimerkin, joka ei muutu?
Tauskin kanssa Bojanilla vasta something more onkin, kun yhtään julkista pusua ei olla nähty.
Mun mielestä jää. Siksi mulla on Discordissa kaksi tunnusta. Eri nimisiä täysin ja eri sähköposteilla luotuja.Tätä minäkin jäin miettiin eli eikö se toinen tunnus jää edelleen näkyviin siis jos sitä nimimerkkiä joku klikkaa.
Jes, eli something more on myös Tommyn ja Johanneksen kanssaNiin kosk se ei ollut vakavaa. Se, etteivät tehneet Bojanin kanssa niin julkisesti on ehkä suurin osoitus siitä, että ovat something more.
Mut mitä väliä liittyykö jollain samalla nimimerkillä joksudiscordiin millä on liittynyt kb-discordiinMun mielestä jää. Siksi mulla on Discordissa kaksi tunnusta. Eri nimisiä täysin ja eri sähköposteilla luotuja.
Joo ja sä pystyt näkemään että kuinka monta yhteistä palvelinta tai kaveria sulla on jonkun kanssa, mutta mitä ihmeen väliä sillä on?Tätä minäkin jäin miettiin eli eikö se toinen tunnus jää edelleen näkyviin siis jos sitä nimimerkkiä joku klikkaa.
Johannes on omaa luokkaansaJes, eli something more on myös Tommyn ja Johanneksen kanssa
Mutta jos epäilee toisella palstalla, että onko tää myös toisella palstalla, niin tostahan sä näet, että on sama henkilö kyseessä. Not good.Joo ja sä pystyt näkemään että kuinka monta yhteistä palvelinta tai kaveria sulla on jonkun kanssa, mutta mitä ihmeen väliä sillä on?
No on paljonkin väliä, kun te näitä tutkitte.Mut mitä väliä liittyykö jollain samalla nimimerkillä joksudiscordiin millä on liittynyt kb-discordiin
Ei se ainoa kriteeri tietenkään ole, joten ei oo noiden kanssa nimeksikään mitään.Jes, eli something more on myös Tommyn ja Johanneksen kanssa
Mut mitä väliä liittyykö jollain samalla nimimerkillä joksudiscordiin millä on liittynyt kb-discordiin
Heidän kanssa on paljon paljon enemmän.Ei se ainoa kriteeri tietenkään ole, joten ei oo noiden kanssa nimeksikään mitään.
Ok, tälläisestä en ollut kuullutkaan ja I phone on kyllä.Se on kätevää, jos on iphone ja on ottanut käyttöön sellaisen kätke osoitteeni -toiminnon, niin apple luo ja generoi uusia sähköpostiosoitteita aina jos haluat piilottaa oikean osoitteesi, ja niitä voi samoja sitten käyttää tällaisiin.
Eli se applen luoma s-posti on sellainen, että siihen lähetetyt postit tulevat sun normi s-postiin (esim gmail), mutta lähettäjä näkee vaan sen generoidun s-postin.
Mä käytän sitä jos pelkään, että joku taho vaikka hakkeroitaisiin ja mun tietoja leviäisi. Silloin voi ottaa sinne luodun s-postin pois käytöstä, niin kukaan ei tee sillä mitään, mutta oma oikea osoite säilyy käytettävissä.
Lisäksi jos en halua joskus enää joltain pilipali-taholta spämmiä, jonne olen antanut sen puppusanageneroidun osoitteen, niin otan sen vain pois käytöstä, niin ongelma ratkaistu.
Sinä tutkit ja välität. Meitä muita ei voisi vähempää kiinnostaa. Mulle on ihan se ja sama missä muut käyt ja mitä muita nimimerkkejä he käyttävät.No on paljonkin väliä, kun te näitä tutkitte.
Ei siinä näy kuin teidän yhteiset palvelimet, et sä salaisia palvelimia sieltä kautta löydäNo on paljonkin väliä, kun te näitä tutkitte.
Eli mitä väliä? Silloinhan se kyyläkin on siellä toisessa paikassa.No on paljonkin väliä, kun te näitä tutkitte.
Hävettääkö sua olla joksu-discordissa?No on paljonkin väliä, kun te näitä tutkitte.
Seksidiscord? Mistä sinne löytää?Jaksaako joku edes lähteä selvittelemään tällaisia? Tiedän että yksi K/B discordista on mun kanssa yhdessä samassa seksidiscordissa, mut mitä hiivatin väliä.
Eiköhän sitä hävetä enemmän olla likainen tosishippaajaHävettääkö sua olla joksu-discordissa?