vierailija
Vanhainkodissa sut revittäisiin kappaleiksi

Vanhainkodissa sut revittäisiin kappaleiksi
Lahden hyppyrimäkeen mulla ei ole mitään asiaa, kun kaikki yrittää käydä käsiksi. Vaikeata elää Bojan-Mattina.Luuleeko ne sua Matti Nykäsen inkarnaatioksi?
Eihän ole. Yhdessä fanitapaamisessa olen tavannut tämän kyseisen henkilön. Näyttää aivan Bojanilta.Jollain harhat, painu nyt veehen täältä.
Niin varmaan.Eihän ole. Yhdessä fanitapaamisessa olen tavannut tämän kyseisen henkilön. Näyttää aivan Bojanilta.
Mä meinasin pyytää tältä tyypiltä nimmaria ennennä kun tajusin.Eihän ole. Yhdessä fanitapaamisessa olen tavannut tämän kyseisen henkilön. Näyttää aivan Bojanilta.
Mulle kävi samoin. On kyllä tosi paljon saman näköinen Bojanin kanssa.Mä meinasin pyytää tältä tyypiltä nimmaria ennennä kun tajusin.
Soitetaan Hörkkö paikalle ja pyydetään häntä kuvaamaan meidän suutelusessio? Vain Seiskassa.Minäpä näytän aivan Käärijältä. Voitaisiinko Bojan look-alike yhdessä luoda mummoille joukkosydäri käymällä näyttäytymässä julkisesti, sanotaan vaikka Seiskan salakuvaajan linssin alla?
Joo. Nähään illalla Mustassa Härässä. Tipsaan Seiskaa etukäteen. Päätetään vielä k-p-s:llä kumpi menee kuvia varten pöydän alle polvilleen.Soitetaan Hörkkö paikalle ja pyydetään häntä kuvaamaan meidän suutelusessio? Vain Seiskassa.
Kumpikohan on kovempi juttu vanhainkodissa, se kun B on pöydän alla ketsuppipullo suussa vai Kärtsä?Joo. Nähään illalla Mustassa Härässä. Tipsaan Seiskaa etukäteen. Päätetään vielä k-p-s:llä kumpi menee kuvia varten pöydän alle polvilleen.
Kärtsä olis kyllä kuumemman näköinen räjähtäny ketsuppipullo naamallaan.Kumpikohan on kovempi juttu vanhainkodissa, se kun B on pöydän alla ketsuppipullo suussa vai Kärtsä?
Täytyy sitten sopia Hörkön kanssa tarkkaan, että koska räjäytän ne ketsupit sun naamalle.Kärtsä olis kyllä kuumemman näköinen räjähtäny ketsuppipullo naamallaan.
Älä mun naamalle, vaan sen Kärtsän näköisen. Hörkköä ei välttis kiinnosta joku random poju räjäyttelemässä ketsuppipulloansa tälläsen random Annaliisan naamalle.Täytyy sitten sopia Hörkön kanssa tarkkaan, että koska räjäytän ne ketsupit sun naamalle.
T. Bojan-Matti
Ei se Bojaniakaan tiedä, et pitäis keksiä joku tosi mehukas kaksoisolento tilalle.Älä mun naamalle, vaan sen Kärtsän näköisen. Hörkköä ei välttis kiinnosta joku random poju räjäyttelemässä ketsuppipulloansa tälläsen random Annaliisan naamalle.
Sori.Älä mun naamalle, vaan sen Kärtsän näköisen. Hörkköä ei välttis kiinnosta joku random poju räjäyttelemässä ketsuppipulloansa tälläsen random Annaliisan naamalle.
Jahtaako sua muuten 50- ja 60-luvulla syntyneet akat?Täytyy sitten sopia Hörkön kanssa tarkkaan, että koska räjäytän ne ketsupit sun naamalle.
T. Bojan-Matti
Ja Bojanin kanssa ovat tehneet sen useamman kerran, mutta ilman julkisuutta.Jukan kanssa sentään suutelivat.
Kullä, niin ollaan.Ja Bojanin kanssa ovat tehneet sen useamman kerran, mutta ilman julkisuutta.
Varsinkin niiden akkojen miehet.Jahtaako sua muuten 50- ja 60-luvulla syntyneet akat?
Naapurin Pena?Varsinkin niiden akkojen miehet.
No eihän ole. Sen somepostauksissa on hän itse eikä mitään tekstejä.Yleensä esim Kärtsänkin somepostauksissa liityen musavideoihin, mainoskuvauksiin tai vaikka lehtijuttuihin, on lueteltu kuvauksiin osallistuneet stylistit ja mm. muah. Kas kun silloin asia ei ole kiukuttanut.
Ei ole perustermi missään mielessä.Oletko hieman sivistymätön, kun et ihan perustermejä osaa
Niin kosk se ei ollut vakavaa. Se, etteivät tehneet Bojanin kanssa niin julkisesti on ehkä suurin osoitus siitä, että ovat something more.Jukan kanssa sentään suutelivat.
Höpö höpö. Kyproksella katseli paljon rakastuneemmin Bojania ja vielä useaan eri otteeseen ja useana eri päivänä. Tais olla heille ihan lemmenloma kaksistaan.Koskaan K:ta ei ole nähty noin rakastuneen näköisenä, kuin P:n kanssa sohvalla. Ja toinen kuva kun se kattoo sitä hiihtopipossa ylöspäin. Numeronkin omi ihastukseltaan. K-parka aivan mennyttä miestä. Nimim. Ilmeet kertovat