vierailija
Mua vähän säälittää koko Bojan. Jäänyt itkemään varatun miehen perään. K asuu onnellisena puolisonsa kanssa kanssa, B tuijottelee jotan rumaa fanin tekemään shippauskuvaa iltakaakaonsa äärellä
Ihanasti? Pimeässä kolkassa ja Jere pyyhitty kuvasta kokonaan pois.Niin onnnn
MRS
Eihän oo. Mua inhottaa tosishippaus just tämän takia. B ei tod itke minkään suomalaisen miehen perään, ei häntä kiinnosta K tippaakaan.Mua vähän säälittää koko Bojan. Jäänyt itkemään varatun miehen perään. K asuu onnellisena puolisonsa kanssa kanssa, B tuijottelee jotan rumaa fanin tekemään shippauskuvaa iltakaakaonsa äärellä
Pyh, kiusaaja sinä olet S ja D pakotustesi kanssa.Eihän oo. Mua inhottaa tosishippaus just tämän takia. B ei tod itke minkään suomalaisen miehen perään, ei häntä kiinnosta K tippaakaan.
T. oikea Bojan fani, joka antaa Bojanin elää
Ei täällä muut käytä 24/7 sanaa kiusaaja ja pakotus.Ja millä perusteella toi olisi tosishippaajan kommentti edes?
Ei siinä ole sellaista sanaa pönttö tossa pitkässä kommentissa.Ei täällä muut käytä 24/7 sanaa kiusaaja ja pakotus.
Mun suosikkeja täällä on Ursan koti, fazerin sininen, hiihtolomalaiset ja väärin näkevät homomiehet.Ihanaa sytyttää se tulitikku ja katsoa kun palo leviää
Och svenska språk, glöm inte detMun suosikkeja täällä on Ursan koti, fazerin sininen, hiihtolomalaiset ja väärin näkevät homomiehet.
Mäkin tykkään hiihtolomalaisista ja myös ”Joksut sopii kokouksessa jancesta vaikka se häiritsee Jania” ja ”Bojan ei voi viettää kahdestaan naispuolisen kaverin kanssa aikaa varsinkaan sisätiloissa”.Mun suosikkeja täällä on Ursan koti, fazerin sininen, hiihtolomalaiset ja väärin näkevät homomiehet.
Ahaa ei siis ihme, ettei Boitsu päässyt hengaamaan Milan kanssa vaan joutui tyytymään persiljapurkkiinMäkin tykkään hiihtolomalaisista ja myös ”Joksut sopii kokouksessa jancesta vaikka se häiritsee Jania” ja ”Bojan ei voi viettää kahdestaan naispuolisen kaverin kanssa aikaa varsinkaan sisätiloissa”.
No toi Jance on tasan ennalta sovittu juttu, kuten olen monta kertaa sanonut, se ettet itse ymmärrä tälläisiä päätetään niin ei voi mitään.Mäkin tykkään hiihtolomalaisista ja myös ”Joksut sopii kokouksessa jancesta vaikka se häiritsee Jania” ja ”Bojan ei voi viettää kahdestaan naispuolisen kaverin kanssa aikaa varsinkaan sisätiloissa”.
No toi Jance on tasan ennalta sovittu juttu, kuten olen monta kertaa sanonut, se ettet itse ymmärrä tälläisiä päätetään niin ei voi mitään.
Niinpä, ihan samalla tavalla kuin Bojan ja Jere sopii bojere-showsta.No toi Jance on tasan ennalta sovittu juttu, kuten olen monta kertaa sanonut, se ettet itse ymmärrä tälläisiä päätetään niin ei voi mitään.
Asiantuntijamummon lausunto.No toi Jance on tasan ennalta sovittu juttu, kuten olen monta kertaa sanonut, se ettet itse ymmärrä tälläisiä päätetään niin ei voi mitään.
Toi ei ole Ursan koti.Ursan koti on kyllä aika tylsä trollaus kun tästäkin näkee että hänellä on ihan erinäköinen tv-taso kuin Bojanilla. https://www.instagram.com/reel/DFpD_n_NgGt/?igsh=MWN3eG5jM2Vnanhwcw==
Mäkin heitän näitä Ursan koti -juttuja, vaikka ei pienintäkään hajua kuka tai mikä ursa onMun suosikkeja täällä on Ursan koti, fazerin sininen, hiihtolomalaiset ja väärin näkevät homomiehet.
Ursan koti-trollaus oli paras innovaatio pitkään aikaan, kunnia sen aloittaneelle.Mäkin heitän näitä Ursan koti -juttuja, vaikka ei pienintäkään hajua kuka tai mikä ursa on Enkä halua tietääkään.
Ei, vaan siinä on aidot tunteet kyseessä.Niinpä, ihan samalla tavalla kuin Bojan ja Jere sopii bojere-showsta.
Ursan koti-trollaus oli paras innovaatio pitkään aikaan, kunnia sen aloittaneelle.
Kertoo paljon kuka tälläisestä nauttii ja saa jotain itselleen.Ursan koti-trollaus oli paras innovaatio pitkään aikaan, kunnia sen aloittaneelle.
Ei voi mitään kun et ymmärrä tällaisia juttuja, selvästi sovittu kokouksessa.Ei, vaan siinä on aidot tunteet kyseessä.
Men Kalle, du har jättestor umnum.Och svenska språk, glöm inte det