vierailija
En tiiä, mut sopii heidän tyyliin. Miksei ois perämoroottoria lavalla, tietenkin onLiittyykö se johonkin biisiiin?

En tiiä, mut sopii heidän tyyliin. Miksei ois perämoroottoria lavalla, tietenkin onLiittyykö se johonkin biisiiin?
Onko toi perämoottori?En tiiä, mut sopii heidän tyyliin. Miksei ois perämoroottoria lavalla, tietenkin on
No jep, mutta torstai on vähän huono päivä lähteä pidemmältä. Eiköhän kuitenkin saada matskua edes.Harmi kun ei tullut lähdettyä keikalle. Eilen ois voinut käydä katsomassa KAJ:n ja jäädä Helsinkiin yöksi.
Vilkutat joost langassaNiin siis mitä siellä Käärijä discordissa piti tehdä, jotta pääsee K collabiin (vai mikä se nimi olikaan) mukaan?
Mä menen nyt heiluttamaan kättä sinne. Hitot jos ootte jotain huijareita.Vilkutat joost langassa
Äläpä tokkiinsa, nähdään kohta tuolla toisella puolella.Mä menen nyt heiluttamaan kättä sinne. Hitot jos ootte jotain huijareita.
Kärppy + Hooja esittää SFB n !! onnea lipullisille!
Kärppy + Hooja esittää SFB n !! onnea lipullisille!
Olet selvästi ennustaja. Sun pääsy ryhmään on evätty.Mä menen nyt heiluttamaan kättä sinne. Hitot jos ootte jotain huijareita.
On kuultu jonossa SFB ja Kärpyn ääni. Taitaa kuulua myös Mårdiksen vai oliko Hoojan bäkkäristoorissa Kn ääni. sirpapera livettääMistä tiiätte että Kärppy lavalla Hoojan kanssa?
Ok kiitos!On kuultu jonossa SFB ja Kärpyn ääni. Taitaa kuulua myös Mårdiksen vai oliko Hoojan bäkkäristoorissa Kn ääni. sirpapera livettää
ApollossaMissä Hooja esiintyy?
Kuinka niin? Torstai ilta ja Apollo, niin ei mitään ihmeellistä siinä.Jännä, että Hooja pystyy esiintymään siellä ihmisten aikaan.
Joo. Miten hitossa yleisö osaa laulaa noin pitkiä pätkiä mukanakinSiellä on hirvikin lavalla.
En tiedä mutta cringeMitä biisiä Bojan laulaa Jokereiden stoorissa?