vierailija
Lopeta heti@@@ihanaa saada oikeaa kalua peppuun. Tuntuu aivan uskomattoman hyvälle.
Lopeta heti@@@ihanaa saada oikeaa kalua peppuun. Tuntuu aivan uskomattoman hyvälle.
Siltä vähän tuntuu.Vartioimista kyl jatkossa riittää nimittäin joku jakaa tätä ketjua plussan muissa ketjuissa sekä vauvalla.
Missä muissa ketjuissa?Vartioimista kyl jatkossa riittää nimittäin joku jakaa tätä ketjua plussan muissa ketjuissa sekä vauvalla.
Täällä ainakin oli jossakin mummo sairastaa ketjussa, toisen ketjun nimeä en muista.Missä muissa ketjuissa?
Eipä löytynyt tälläistä ketjua, kun etsin.Täällä ainakin oli jossakin mummo sairastaa ketjussa, toisen ketjun nimeä en muista.
Yritin äsken linkata sen tänne, ei onnistunut. Mummon skitsofrenia niminen ketju.Eipä löytynyt tälläistä ketjua, kun etsin.
En jaksa enää.%Imemisesi tuntuu mahtavalta. Mies on se joka tietää miten %kullia imetään.
Eikä jaaVartioimista kyl jatkossa riittää nimittäin joku jakaa tätä ketjua plussan muissa ketjuissa sekä vauvalla.
Löytyy sivulta 2.Yritin äsken linkata sen tänne, ei onnistunut. Mummon skitsofrenia niminen ketju.
No eihän ole, ja muutenkin noi poistetaan aina heti koko ketjut.Puppa ketjuissa myös mainostetaan tätä ketjua.
Yritin vaan auttaa ja kertoa, et tätä ketjua mainostetaan muissa paikoissa. Pidä tunkkisi, jos et viitsi edes selvittää faktoja.Eikä jaa
Oletko oikeasti noin naiivi? Trollit on aina tehneet näin ja sillä tavoin masinoineet hyökkäyksiä eri ketjuihin. Nyt ne samat trollit mekastaa muualla tai oletan että samat, koska täällä hiljeni samaan aikaan.No eihän ole, ja muutenkin noi poistetaan aina heti koko ketjut.
Kiitos. Ei täällä voi enää olla.https:// discord.gg/ kaarija
Tässä linkki kv-käärijään, poista välilyönnit kenoviivojen jälkeen
Voihan "hups, tapahtui virhe". Koko sivu täynnä samaa. Ilmeisesti kerrankin on ollut asiakeskustelua.Sä menit sit suoraan asiaan, mä vähän yritin viivytellä.
Miksei?Kiitos. Ei täällä voi enää olla.
Höpö höpö, heillehän just kaikenlaisia suojatyöpaikkaja löytyy todella helpolla, jos siis halua vain on.Eläkeköityneillä urheilutöhdillä on varmasti ankeaa kun eivöt saa enää mistään samoja fiiiliksiä.
Mä jään edelleen näillä näkymin vain tänne. Oon varmaan kohta ainoa joka ei niissä ole.Kiitos. Ei täällä voi enää olla.
Kyllä, tärkeää asiaa! Lainauksissa näkyy vieläVoihan "hups, tapahtui virhe". Koko sivu täynnä samaa. Ilmeisesti kerrankin on ollut asiakeskustelua.
Voi mennä vaikka pelaa lätkää sinne Puita HC peleihinHöpö höpö, heillehän just kaikenlaisia suojatyöpaikkaja löytyy todella helpolla, jos siis halua vain on.
Nyt löysin. Onpa osuvan niminen ketju.Täällä ainakin oli jossakin mummo sairastaa ketjussa, toisen ketjun nimeä en muista.
Täällä syntyy pathaat sessiot, kun sen aika on.....Mä jään edelleen näillä näkymin vain tänne. Oon varmaan kohta ainoa joka ei niissä ole.
Täällä syntyy pathaat sessiot, kun sen aika on.....