V
vierailija
Vieras
Mä tykkään myös Hoojasta. Multa mennyt ohi koko K pokedex discord.
Sinne pääsee esim. vilkuttamalla kv-käärijä discordin Joost-langassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tykkään myös Hoojasta. Multa mennyt ohi koko K pokedex discord.
Mun tiedossa on:Voisko joku kertoa että mitä K/B discord palvelimia on perustettu? Vauvan ja Kaksplussan ketjujen pohjalta. Ja missä on mitäkin keskustelua, kuinka aktiivista. Kiitos.
Onko muita vaihtoehtoja päästä sinne?
Makkaraa, sipsejä ja fazerin sinistä!Mitä sitä söisi tänään?
Kai ennustaja on mennyt jo rähjäämään joker out subsin kommentteihin kun käänsivät artikkelin Bojanin harmaantuvista hiuksista![]()
Ootko bk-discordissa?
Mulla tursosi sillä hetkellä päästä shippi ulos, joten jätin menemättä. En halunnut mennä mihinkään K ja Joksut yhteiseen paikkaan.
Etkä ole siellä K:n kv-discordissa?
KiitosMun tiedossa on:
KB discord, isoin ja enemmän K-painotteinen mun mielestä.
Kompostin discord, pieni mutta ollut aktiivinen päivittäin, hyvin joksupainotteinen.
Pokedex discord, jossa kaikkea K-jutustelua ilmeisesti, pieni ja vaikeasti saavutettavissa. En ole itse vielä liittynyt.
Mulla tursosi sillä hetkellä päästä shippi ulos, joten jätin menemättä. En halunnut mennä mihinkään K ja Joksut yhteiseen paikkaan.
Marketta vartioi ketjua.
Voi olla, mutta videolla teinejä siis.Eikö ne samat superfanit olleet joostin keikallakin?
-ihanaa saada oikeaa kalua peppuun. Tuntuu aivan uskomattoman hyvälle.
Käärijä tekee typeriä lastenlauluja nykyään Auto jää, Kotkot, PC, Trafik, Bananas, kaikki enemmän tai vähemmän nolo sanoitus.
€€€€€€ihanaa saada oikeaa kalua peppuun. Tuntuu aivan uskomattoman hyvälle.
@@@ihanaa saada oikeaa kalua peppuun. Tuntuu aivan uskomattoman hyvälle.
Vartioimista kyl jatkossa riittää nimittäin joku jakaa tätä ketjua plussan muissa ketjuissa sekä vauvalla.
Missä muissa ketjuissa?Vartioimista kyl jatkossa riittää nimittäin joku jakaa tätä ketjua plussan muissa ketjuissa sekä vauvalla.
Missä muissa ketjuissa?