K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pieni porukka on siirtynyt joo.
Se on enemmänkin kuin semmonen Vauvan Kääriä tyyppinen ketju. Monipuolista ja tervehenkistä juttua K:n musa jasometouhuista. Pokedex on lähinnä sitä, että Bojania ja shippiä ei sinne tuoda. Muita kollabeja kylläkin. Mut en nyt ehkä lähtis sinne ekana kuolaamaan isojen käsien ja SM sängynpäätyjen ja kovien tikkukaramellien kanssa....

vierailija
Se on enemmänkin kuin semmonen Vauvan Kääriä tyyppinen ketju. Monipuolista ja tervehenkistä juttua K:n musa jasometouhuista. Pokedex on lähinnä sitä, että Bojania ja shippiä ei sinne tuoda. Muita kollabeja kylläkin. Mut en nyt ehkä lähtis sinne ekana kuolaamaan isojen käsien ja SM sängynpäätyjen ja kovien tikkukaramellien kanssa....
Paljonko siellä on porukkaa? Saako siellä hehkuttaa esim Hoojaa ihan yksinään? 🥰

vierailija
Kun Hoojasta puheita, tulipa mieleen, että onkohan Kaj ja Hooja koskaan tavannut toisiaan. Kummatkin seuraa toisiaan instassa ja samaa genreähän kumpi on osittain.
Mun mielestä ovat ihan eri genrejä. Kaj on huumoriryhmä ja Hooja tekee epadunkkia ja vaikka heillä on pilke silmäkulmassa ja välillä kieli poskella ovat silti eri genreä. Ei Käärijäkään ole mun mielestä huumoriartisti vaikka biiseissä on mukana huumoria. Monella artistilla on.

vierailija
Eli sielläkään kukaan ei uskalla revitellä koska nimimerkit.😂 Eikä siis tarvitsekaan, mutta nimimerkit saa ihmiset käyttäytymään korrektisti tai ainakin puolikorrektisti.

vierailija
Eli sielläkään kukaan ei uskalla revitellä koska nimimerkit. Eikä siis tarvitsekaan, mutta nimimerkit saa ihmiset käyttäytymään korrektisti tai ainakin puolikorrektisti.
Tämä on oikein mukava palsta revittelyyn. Siivoojakin kulkee perässä sormea heristellen. Ai kun mulla on jo kiva hakuteos copypastetty hymiöitä myöten. KP n koko kauneudessaan 💓

vierailija
Mun mielestä ovat ihan eri genrejä. Kaj on huumoriryhmä ja Hooja tekee epadunkkia ja vaikka heillä on pilke silmäkulmassa ja välillä kieli poskella ovat silti eri genreä. Ei Käärijäkään ole mun mielestä huumoriartisti vaikka biiseissä on mukana huumoria. Monella artistilla on.
Käärijä tekee typeriä lastenlauluja nykyään Auto jää, Kotkot, PC, Trafik, Bananas, kaikki enemmän tai vähemmän nolo sanoitus.

Yhteistyössä