vierailija
Olen käsittänyt K ja B tosipohjan shippaajat ei ole tervetulleita, paitsi esittämään muuta mitä eivät ole.En minä tiedä mitä siellä halutaan.
Olen käsittänyt K ja B tosipohjan shippaajat ei ole tervetulleita, paitsi esittämään muuta mitä eivät ole.En minä tiedä mitä siellä halutaan.
K ja B Discordin juttuja joku tuo tänne melkein joka päivä.No samanlailla K ja B discordiin ei valtaosa kirjoita yhtään mitään ja noinhan se pitäis ollakin, että saa vain seurata, sen takia toi kompostin paikka jääkin vain pienen piirin jutuksi, no minä en ole muissa joksupaikoissa niin muutoin vaikea ottaa kantaa.
Otetaanpa uudelleen vaikka joka päivä.
No nimimerkkejä ei ainakaan saisi tuoda, se on tyhmää.K ja B Discordin juttuja joku tuo tänne melkein joka päivä.
Pari mehukasta kumpua matkallaOdota vain kun K siirtyy huulista alaspäin.🫦
Sieltä ei saa tuoda mitään, lukee säännöissä.No nimimerkkejä ei ainakaan saisi tuoda, se on tyhmää.
P:n timanttinen pyykkilauta vatsa hukkuu suudelmiin, kun pienet huulet ja soma kieli lipoo sitä ylhäältä alaspäin.Odota vain kun K siirtyy huulista alaspäin.🫦
P:n timanttinen pyykkilauta vatsa hukkuu suudelmiin, kun pienet huulet ja soma kieli lipoo sitä ylhäältä alaspäin.
Niitä on kiva kielellä vähän kutitella.
P:n timanttinen pyykkilauta vatsa hukkuu suudelmiin, kun pienet huulet ja soma kieli lipoo sitä ylhäältä alaspäin.
Sä menit sit suoraan asiaan, mä vähän yritin viivytellä.Sadomasokistinen pieni toyboy X- asennossa, ison miehen sängynpäätyyn köytettynä, halusta vääntelehtien... Isot kädet, hellä suu...
etkö osaa keskustella muusta kuin shipistä?Olen käsittänyt K ja B tosipohjan shippaajat ei ole tervetulleita, paitsi esittämään muuta mitä eivät ole.
HuhSadomasokistinen pieni toyboy X- asennossa, ison miehen sängynpäätyyn köytettynä, halusta vääntelehtien... Isot kädet, hellä suu...
Yök, joku vähän vajaampi älyinen päässyt vauhtiin.Naapuriketjun Penttikin innostui.
Höpö höpöP:n timanttinen pyykkilauta vatsa hukkuu suudelmiin, kun pienet huulet ja soma kieli lipoo sitä ylhäältä alaspäin.
Höpö höpöNiitä on kiva kielellä vähän kutitella.
Höpö höpöHöpö höpö
Höpö höpöHöpö höpö
Höpö höpöHöpö höpö
Ei täällä ole miehiä?Hyi. Ootko mies?
Höpö höpöEi täällä ole miehiä?
Höpö höpöHöpö höpö
Höpö höpöTämä ei ole mikään Jallu lehti.