V
vierailija
Vieras
Pari mehukasta kumpua matkallaOdota vain kun K siirtyy huulista alaspäin.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pari mehukasta kumpua matkallaOdota vain kun K siirtyy huulista alaspäin.![]()
Sieltä ei saa tuoda mitään, lukee säännöissä.No nimimerkkejä ei ainakaan saisi tuoda, se on tyhmää.
Odota vain kun K siirtyy huulista alaspäin.![]()
P:n timanttinen pyykkilauta vatsa hukkuu suudelmiin, kun pienet huulet ja soma kieli lipoo sitä ylhäältä alaspäin.
P:n timanttinen pyykkilauta vatsa hukkuu suudelmiin, kun pienet huulet ja soma kieli lipoo sitä ylhäältä alaspäin.
Sadomasokistinen pieni toyboy X- asennossa, ison miehen sängynpäätyyn köytettynä, halusta vääntelehtien... Isot kädet, hellä suu...
Olen käsittänyt K ja B tosipohjan shippaajat ei ole tervetulleita, paitsi esittämään muuta mitä eivät ole.
Sadomasokistinen pieni toyboy X- asennossa, ison miehen sängynpäätyyn köytettynä, halusta vääntelehtien... Isot kädet, hellä suu...
Yök, joku vähän vajaampi älyinen päässyt vauhtiin.Naapuriketjun Penttikin innostui.
Niitä on kiva kielellä vähän kutitella.
Hyi. Ootko mies?
Höpö höpöTämä ei ole mikään Jallu lehti.
Oon ihmisenä enemmän sivusta seuraavaa tyyppiä kuin tiedon tuoja ja kun en osaa linkatakaan edes mitään niin mistä sen tietää syntyisikö puhuttavaa ja lisäksi noissahan on yleisesti tuo mietitään kuka tän jutun on kirjoittanut ja koitetaan yksilöidä ja tunnistella.etkö osaa keskustella muusta kuin shipistä?
AI hitsi mua...viivyttely antaa AINA parhaan lopputuleman KP -asioissa ...Sä menit sit suoraan asiaan, mä vähän yritin viivytellä.
AI hitsi mua...viivyttely antaa AINA parhaan lopputuleman KP -asioissa ...![]()
Se on enemmänkin kuin semmonen Vauvan Kääriä tyyppinen ketju. Monipuolista ja tervehenkistä juttua K:n musa jasometouhuista. Pokedex on lähinnä sitä, että Bojania ja shippiä ei sinne tuoda. Muita kollabeja kylläkin. Mut en nyt ehkä lähtis sinne ekana kuolaamaan isojen käsien ja SM sängynpäätyjen ja kovien tikkukaramellien kanssa....Pieni porukka on siirtynyt joo.