vierailija
Loukkaat master daddya.Ainakin se 2 metriä pitkä karvainen master daddy halusi ottaa Bojanista hallintaotteen.
Loukkaat master daddya.Ainakin se 2 metriä pitkä karvainen master daddy halusi ottaa Bojanista hallintaotteen.
Ketään aikuista ei kiinnosta sen pikku sintin suuntautumiset. Lyhtypylväässäkin on enemmän poweria.
Tässä keskustelussa, että on vain vastaveto, kun K ja B tosishippaajien puheet ottavat koville.Missä kohtaa myönsivät?
Näinkö äänet päässäsi kertoivat? (Ja huusivat samalla: väärät paritukset väärät paritukset)Tässä keskustelussa, että on vain vastaveto, kun K ja B tosishippaajien puheet ottavat koville.
Niinpä niin, psykologisista syistähän minäkin. Tää onkin varsinainen psykologien kokoontumisajot. Tutkivat toisiaan.Minä olen täällä pelkästään psykologista syistä, tuon toisen motiiveja en tiedä, mutta sotket keskustelijat keskenään.
Mua ei ole koskaan ottanut K ja B jutut koville. Luuletko tosissasi että ne häiritsee Anna-Liisoja.Tässä keskustelussa, että on vain vastaveto, kun K ja B tosishippaajien puheet ottavat koville.
Niinpä niin, psykologisista syistähän minäkin. Tää onkin varsinainen psykologien kokoontumisajot. Tutkivat toisiaan.
Mä olen persologi, löytyykö kohtalotovereita?Niinpä niin, psykologisista syistähän minäkin. Tää onkin varsinainen psykologien kokoontumisajot. Tutkivat toisiaan.
Ken katsoi väärää Keniä.Näinkö äänet päässäsi kertoivat? (Ja huusivat samalla: väärät paritukset väärät paritukset)
Mä olen persukainen. Haluatko diagnosoida mut??Mä olen persologi, löytyykö kohtalotovereita?
Joo, minkä muotoinen? Kertoo trauman tason.Mä olen persukainen. Haluatko diagnosoida mut??
Koska on sanonut, että tulee paljon musiikkia tänä vuonna. Mitä järkeä jossain Selviytyjissä on? Miten se hyödyttää hyvässä käynnissä olevaa musiikkiuraa?Mistä tiiedät
Mä kyllä oikeasti saan iloa ajatuksista, että Kärtsä tekis siirron Bojanin suuntaan. Se myös mietityttää, että onko Bojan oikeasti vähintään bi tai joku, jota ei naiset kiinnosta. Silloin arvelut siitä, että hän oikeasti rakastui Jereen ovat aika todennäköisesti totta.
Hyi hitto miten halveeraavaa kirjoitella tällaista analyysia oikeista ihmisistä joita ei edes tunneMä kyllä oikeasti saan iloa ajatuksista, että Kärtsä tekis siirron Bojanin suuntaan. Se myös mietityttää, että onko Bojan oikeasti vähintään bi tai joku, jota ei naiset kiinnosta. Silloin arvelut siitä, että hän oikeasti rakastui Jereen ovat aika todennäköisesti totta.
Sellainen kuin Härtsällä onJoo, minkä muotoinen? Kertoo trauman tason.
Sieltä voi löytyä uusi tuttavuus collabiin, jonka kanssa voi tehdä bromancea koko selviytyjien ajan.Koska on sanonut, että tulee paljon musiikkia tänä vuonna. Mitä järkeä jossain Selviytyjissä on? Miten se hyödyttää hyvässä käynnissä olevaa musiikkiuraa?
Mutta vastaavaa voi teidän mielestä kirjoitella Pekasta ja K:sta? Mårdiksesta ja K:staHyi hitto miten halveeraavaa kirjoitella tällaista analyysia oikeista ihmisistä joita ei edes tunne
Jeesus tulee ja polttaa röökiä, otatko säkin?Mutta vastaavaa voi teidän mielestä kirjoitella Pekasta ja K:sta? Mårdiksesta ja K:sta Tää koko palsta on syntynyt Bojeresta, joten s hut up!
Mutta vastaavaa voi teidän mielestä kirjoitella Pekasta ja K:sta? Mårdiksesta ja K:sta Tää koko palsta on syntynyt Bojeresta, joten s hut up!
K juo liikaa kaktusviinaa ja kiipeää palmuun.Sieltä voi löytyä uusi tuttavuus collabiin, jonka kanssa voi tehdä bromancea koko selviytyjien ajan.
Kuvottavaa toimintaaMutta vastaavaa voi teidän mielestä kirjoitella Pekasta ja K:sta? Mårdiksesta ja K:sta Tää koko palsta on syntynyt Bojeresta, joten s hut up!
Minä näin, mutta jumalan kosketus sai minut näkemään oikein. Nykyään valitsen röökin sijasta vapen.Onko täällä väärin näkeviä homomiehiä?