V
vierailija
Vieras
Haha, nyt menee jo paksuksi, vai viisuvoitosta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haha, nyt menee jo paksuksi, vai viisuvoitosta
Siis piti kirjoittaa viisufinaalista
Kyllä täällä edelleen K&P juttuja kirjoitellaan ja kuulemma siksi kun tosishipparit käyvät hermoille.Puhuin kompostin alkuperäisporukasta. Aidot Joksu fanit ovat häipyneet täältä.
Mä kyllä oikeasti saan iloa ajatuksista, että Kärtsä tekis siirron Bojanin suuntaan. Se myös mietityttää, että onko Bojan oikeasti vähintään bi tai joku, jota ei naiset kiinnosta. Silloin arvelut siitä, että hän oikeasti rakastui Jereen ovat aika todennäköisesti totta.
Mikä trolli? Piti kirjoittaa viisufinaalista. Ei liity se Loreeniin mitenkään.Loreen sen voitti trolli hyvä.
Loukkaat Loreenia!Mikä trolli? Piti kirjoittaa viisufinaalista. Ei liity se Loreeniin mitenkään.
Kyllä täällä edelleen K&P juttuja kirjoitellaan ja kuulemma siksi kun tosishipparit käyvät hermoille.
Selvä asia. Homotkin tykkää vain Bojanista eikä muista Joksujen jäsenistä, eikö se niin ollut.
Tosishipparit on trolleja lähes kaikki, tosin alkaa olla aika vanhentunutta läppää niin hiljentyy pikkuhiljaa.Kyllä täällä edelleen K&P juttuja kirjoitellaan ja kuulemma siksi kun tosishipparit käyvät hermoille.
Tosishipparit on trolleja lähes kaikki, tosin alkaa olla aika vanhentunutta läppää niin hiljentyy pikkuhiljaa.
Faneja ja faneja, parittivat myös ällösti joksuja toisilleen ja muuta typerää.Mä en laskisi K&P juttuja kirjoittavia kompostin alkuperäisporukkaan kuuluvaksi. Heistä suurin osa oli Joksu faneja ja he perustivat oman discordin.
Mua on alkanut kanssa kiinnostelemaanMä ajattelin alkaa polttamaan tän ketjun innoittamana. Mikä rööki ois hyvä?
A on ihan oma lukunsa näissä ketjuissa. Trolli numero 1.
Tosishipparit on trolleja lähes kaikki, tosin alkaa olla aika vanhentunutta läppää niin hiljentyy pikkuhiljaa.
Faneja ja faneja, parittivat myös ällösti joksuja toisilleen ja muuta typerää.
No eiväthän ole, vaan nämä K ja P kirjoittelijat ovat niinkuin tässä itsekin nyt myönsivät.Tosishipparit on trolleja lähes kaikki, tosin alkaa olla aika vanhentunutta läppää niin hiljentyy pikkuhiljaa.
Mä kyllä oikeasti saan iloa ajatuksista, että Kärtsä tekis siirron Bojanin suuntaan. Se myös mietityttää, että onko Bojan oikeasti vähintään bi tai joku, jota ei naiset kiinnosta. Silloin arvelut siitä, että hän oikeasti rakastui Jereen ovat aika todennäköisesti totta.
No eiväthän ole, vaan nämä K ja P kirjoittelijat ovat niinkuin tässä itsekin nyt myönsivät.
Mua on alkanut kanssa kiinnostelemaan
Ainakin se 2 metriä pitkä karvainen master daddy halusi ottaa Bojanista hallintaotteen.
Ketään aikuista ei kiinnosta sen pikku sintin suuntautumiset. Lyhtypylväässäkin on enemmän poweria.
Tässä keskustelussa, että on vain vastaveto, kun K ja B tosishippaajien puheet ottavat koville.Missä kohtaa myönsivät?
Näinkö äänet päässäsi kertoivat? (Ja huusivat samalla: väärät paritukset väärät paritukset)Tässä keskustelussa, että on vain vastaveto, kun K ja B tosishippaajien puheet ottavat koville.