K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkuperäisessä ketjussa ei ollut kirjattuna, toki joidenkin omassa päässä varmasti oli oikein kunnon säännöstö. No sitten uuden ketjun myötä se olikin monesti pelkkää vääntöä säännöistä se kommentointi ja porukkaa alkoi tippua pois.
Ai hitto että naurattaa noi vanhat ketjut ja niiden väännöt nyt kun niitä näin jälkikäteen muistelee. 😄 Nykyään sitä roikkuu täällä enää huumorimielessä mukana eikä edes yritä mitään järkevää keskustelua.

vierailija
Ok. Tämä on hyvä selitys. Käyn tässäkin ketjussa lähinnä sen takia, että tämä on psykologiselta kantilta koukuttava. Se kiinnostaa oikeastaan jo enemmän kuin Joksut tai K. En ole missään ennen tätä fandomia kohdannut tällaista ihmismielen ilmiötä, vaikka netin syövereitä mielenkiinnosta tutkinkin.
Et näemmä silti tajua tosishippareiden motiiveista yhtään mitään! :D

vierailija
No sellaisten kuuluikin tippua, jotka ei K ja B parita ja ihastele.
Aika moni siinäkin ketjussa oli pelkän Käärijän tai Joksujen musiikin perään, osa molempien. Jotkut ihasteli Joksujen välisiä kemioita ja osa pelkästään Kärtsän tekemisiä. Kaikkea tältä väliltä. Suurin osa vaan joko sieti shippiä, ei välittänyt siitä tai se oli heille hupia, hyvin marginaali osa ihmisistä otti sen noin tosissaan kuin sinä.

vierailija
Haa, mikä muistikuva vanhoista Vauvan ketjuista. Tuli mieleen, miten P-asia järjestettiin siinä jossain KB fiilistelyketjussa talvella 24 Annaliisat halus P:n mukaan, mutta sitä ei saanu päästää laivalla irralleen K:n kanssa, ettei KB shippaajat vauhkoontunu. Niin se suljettiin johonkin laivan pannu huoneeseen tms, mihin Annaliisat sai käydä Harmi kun niitä jättiketjuja katos
Jonkun analyysi Ylen taltioimasta K blackbox keikasta oli peura ajovaloissa ja playbackki raikaa. Oli siinä vähän totuuden siementä mutta eipä estänyt minua katsomasta sitäkin vähän turhan monta kertaa. Pitäisi varmaan vielä katsoa ennen kuin se poistuu toukokuussa Areenasta.

vierailija
Ai hitto että naurattaa noi vanhat ketjut ja niiden väännöt nyt kun niitä näin jälkikäteen muistelee. Nykyään sitä roikkuu täällä enää huumorimielessä mukana eikä edes yritä mitään järkevää keskustelua.
Sama, tää vääntö täällä on parasta viihdettä usein😂 Mut onneks on nyt perustettu muut kanavat ihan oikeeseen keakusteluun.

vierailija
Mä myönnän että mussa asuu pieni trolli. Käyn edelleen noin pari kertaa viikossa lukemassa tätä ketjua ja mulle bensana liekkeihin toimii yökkijät. En malta olla silloin kirjoittamatta pieniä ficcejä. Se paheksunta saa mun runosuonen sykkimään. Muuten en pahemmin ”keskusteluun” osallistu, ei jaksa eikä pysty.

vierailija
Mä myönnän että mussa asuu pieni trolli. Käyn edelleen noin pari kertaa viikossa lukemassa tätä ketjua ja mulle bensana liekkeihin toimii yökkijät. En malta olla silloin kirjoittamatta pieniä ficcejä. Se paheksunta saa mun runosuonen sykkimään. Muuten en pahemmin ”keskusteluun” osallistu, ei jaksa eikä pysty.
Ihana sinä🫶 Ei täällä keskustelua ole ollut kuukausiin, mutta on tää hauskaa viihdettä, saa usein päivän naurut.

vierailija
Ja sit vielä se, kun kuvittelet, että teet täällä jotain psykologista analyysiä tai seurantaa, mutta et näy ymmärtävän aiheesta psykologisessa mielessä yhtään mitään niin se vähän huvittaa
Niinkuin mä tuolla jo aiemmin kirjoitin, niin ainakin 80% tämän ketjun kirjoituksista on lähinnä pelkkää trollailua. Tosishippaus on mulle psykologisena ilmiönä hyvin tuttu mm. Harryn ja Louisin shipin myötä.

vierailija
Ja sit vielä se, kun kuvittelet, että teet täällä jotain psykologista analyysiä tai seurantaa, mutta et näy ymmärtävän aiheesta psykologisessa mielessä yhtään mitään niin se vähän huvittaa
Selitäpä sitten teidän tosishippareiden ”motiivit”? Onhan se nyt parasosiaalista käytöstä kun luulee tuntevansa julkkikset ja heidän väliset suhteensa sen vähän perusteella mitä netissä heistä näkee.

vierailija
Kiva, kun Joksut ovat taas studiossa tekemässä musiikkia, mietin hieman, että syntyyköhän sitä, kun ei ole ilmeisesti pakottavaa deadlinea? 😜😊
Vai oliko Souvenir popin julkaisussa sitten lopultakin liian kiire, oliko siinä vähän sellaista mailan liian kovaa puristamista mukana? Ilomielin suon heille stressivapaata biisileireilyä nyt keikkatauollaan, jospa sieltä tulisi jotain helmiä kun tilanne on se, ettei ole pakko tehdä biisejä ja seuraavaa levyä? Tai ilmeisesti haluavat tehdä levyn vuodelle 2026, joka on bändin uran 10-vuotis juhlavuosi, mutta jospa siitä saataisiin vähän yhtenäisempi keitos kuin SP:stä, joka oli melkoinen sillisalaatti Carpe diemistä Lipsiin.

Yhteistyössä