vierailija
Kumpi niistä? Minä en kompostin mene jos siellä Immu, väärin näkevät homomiehet ja muut kirjoittavat loukkauksia Bojanista.

Millainen ihminen kirjoittaa tällaista?
Kumpi niistä? Minä en kompostin mene jos siellä Immu, väärin näkevät homomiehet ja muut kirjoittavat loukkauksia Bojanista.
Eihän olla nähty mitään tollasta suhteessa Jereen.Varmasti, mutta yksityisviestein, kuten olemme nähneet heidän viestivän.
Immu on tehnyt jotain oikein, kun on päässyt näiden kahden hampaisiin.Millainen ihminen kirjoittaa tällaista?
On ilkeä ihminen ja loukkaa Bojania.Immu on tehnyt jotain oikein, kun on päässyt näiden kahden hampaisiin.
Mä repesin totaalisesti tolle väärin näkeville homomiehilleImmu on tehnyt jotain oikein, kun on päässyt näiden kahden hampaisiin.
Minä en ole sitä kirjoittanut. Sanoivat että täällä käy irstas gay mutta minä en tällaista nimimerkkiä muista enkä muutenkaan usko tähän koska vauvan homomiehet näkivät Jeren ja Bojanin rakkauden.Millainen ihminen kirjoittaa tällaista?
Yritin etsiä kuka tämä Irstas gay on mutta rn löytänyt todisteita vauvan ketjusta.Mä repesin totaalisesti tolle väärin näkeville homomiehille
Niin näkivät, ei täällä tommoinen tyyppi edes ollut silloin, kun nää pöhlöt sitä muisteli.Minä en ole sitä kirjoittanut. Sanoivat että täällä käy irstas gay mutta minä en tällaista nimimerkkiä muista enkä muutenkaan usko tähän koska vauvan homomiehet näkivät Jeren ja Bojanin rakkauden.
Tää on kai ollut jossain vanhassa Umk ketjussa, näin minä käsitin.Yritin etsiä kuka tämä Irstas gay on mutta rn löytänyt todisteita vauvan ketjusta.
Minä en ole sitä kirjoittanut. Sanoivat että täällä käy irstas gay mutta minä en tällaista nimimerkkiä muista enkä muutenkaan usko tähän koska vauvan homomiehet näkivät Jeren ja Bojanin rakkauden.
Kuka?Ja laittaa omaa seksuaalijuttuaan näyttämölle luullen sen kiinnostavan toisia.
SeksuaalijuttuaJa laittaa omaa seksuaalijuttuaan näyttämölle luullen sen kiinnostavan toisia.
Uskon että tämä väärin näkevä homomies on poikkeustapaus muut näkivät Jeren ja Bojanin rakkauden. Minulla on tallessa tämän herrasmiehen Kukkapaidan analyysi tästä. On niin kauniisti kirjoitettu.Tää on kai ollut jossain vanhassa Umk ketjussa, näin minä käsitin.
No tämä Immu mikä lienee itsensä fanittaja.Kuka?
PönttyliNo ei tietenkään pönttyli.
KirollaMissäs studiossa tai kenen luona ovat kun näyttää tuolta? Kirolla Jkylässä tai Jerpan vanhemmilla?
Te näette ihmiset aika yksiulotteisina hahmoina. Ihminen voi kirjoittaa toisena hetkenä kauniita ja fiksuja pohdintoja, toisena hetkenä taas villejä seksijuttuja.Uskon että tämä väärin näkevä homomies on poikkeustapaus muut näkivät Jeren ja Bojanin rakkauden. Minulla on tallessa tämän herrasmiehen Kukkapaidan analyysi tästä. On niin kauniisti kirjoitettu.
Kuka sinä olet?Minä en ole sitä kirjoittanut. Sanoivat että täällä käy irstas gay mutta minä en tällaista nimimerkkiä muista enkä muutenkaan usko tähän koska vauvan homomiehet näkivät Jeren ja Bojanin rakkauden.
Oletin että minua luultiin ennustajaksi. Selvensin etten ole.Kuka sinä olet?
Täällä kaikki tosipohjalta shippaavat ovat aitoennustajia, jos et ole vielä huomannut.Oletin että minua luultiin ennustajaksi. Selvensin etten ole.
Eivätkä ole. Jokainen kirjoittelija vastaa vain siitä, mitä itse kirjoittaa.Täällä kaikki tosipohjalta shippaavat ovat aitoennustajia, jos et ole vielä huomannut.
No miksi sitten huudellaan niillekin ketä ei ole, kuka sellaisia vaivautuu korjaamaan edes.Eivätkä ole. Jokainen kirjoittelija vastaa vain siitä, mitä itse kirjoittaa.