V
vierailija
Vieras
Mulla näkyy kaikki valkoisella.Miksi discordissa muuten osan nimi näkyy tolla sinisellä, onko silloin ostettu joku ominaisuus, yleensähän se on mustalla, paitsi modejen väri on pinkki?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla näkyy kaikki valkoisella.Miksi discordissa muuten osan nimi näkyy tolla sinisellä, onko silloin ostettu joku ominaisuus, yleensähän se on mustalla, paitsi modejen väri on pinkki?
Ei niin, eilen kai oli joku kommentti, minulla meni tääkin asia vähän ohi.Ei oo Kärtsällä ollut mitään yhteiskontenttia KAJ'n kanssa aikoihin.
Ei kun joo onhan siellä eroja tosiaan. No, aivan sama mulle.Mulla näkyy kaikki valkoisella.
Siis toisten nimimerkit kirjoittelussa vai, ei kai sentään?Mulla näkyy kaikki valkoisella.
Kommentointi nyt ei ole mitään yhteistä sisältöä, niih.Ei niin, eilen kai oli joku kommentti, minulla meni tääkin asia vähän ohi.
Niin, mietin vain mistä se johtuu.Ei kun joo onhan siellä eroja tosiaan. No, aivan sama mulle.
Ei niin, se on totta.Kommentointi nyt ei ole mitään yhteistä sisältöä, niih.
Eri rooleilla on eri värit Discordissa.Niin, mietin vain mistä se johtuu.
Kiitos kun avasit, mikä rooli sinisillä kirjoittajilla keskusteluissa on.Eri rooleilla on eri värit Discordissa.
Kommentointi nyt ei ole mitään yhteistä sisältöä, niih.
Ei niin, se on totta.
No, mä en ajattele noin. Tosishippaajanakaan. Mulle on ihan perus, että saattavat kommentoida toisilleen julkisestikin. Kun ovat privana niin läheisiä ja paljon tekemisissä.Kuis sitten Bojanille joku pienikin kommentti tai tykkäys on niiiiiiiiin ihkuu ja osoitus jostain "syvemmästä".
Riippuu ihan serveristä mikä väri millekin roolille on asetettu ja mitä rooleilla halutaan tehdä. Niiden avulla voi lähettää vaikka massaviestin tietylle roolille tai rajoittaa pääsyä tiettyihin paikkoihin jne.Kiitos kun avasit, mikä rooli sinisillä kirjoittajilla keskusteluissa on.
Joo no se onkin eri asia, ovat oikeasti läheiset.Paitsi tietysti siinä.vaiheessa jos se tapahtuu K:n ja B:n kesken? Niih?
Niin no modeja noi siniset ei ainakaan ole, vaan tavis jäseniä K ja B paikassa.Riippuu ihan serveristä mikä väri millekin roolille on asetettu ja mitä rooleilla halutaan tehdä. Niiden avulla voi lähettää vaikka massaviestin tietylle roolille tai rajoittaa pääsyä tiettyihin paikkoihin jne.
No, mä en ajattele noin. Tosishippaajanakaan. Mulle on ihan perus, että saattavat kommentoida toisilleen julkisestikin. Kun ovat privana niin läheisiä ja paljon tekemisissä.
No niinhän ne on sanoneet.Privana ja paljon?
Ohhhoijaa.
Eihän ole. Hän fanittaa järkevästi Bojania ja Jereä yhteen, kuten me muutkin älykkäät täällä. JA keskustelee reaalimaailman asioista, eikä mitään lastentarhaan kuuluvaa leikkikeskustelua.
Kosiko se Keviniä?Ei niin, eilen kai oli joku kommentti, minulla meni tääkin asia vähän ohi.
No ei tietenkään pönttyli.Kosiko se Keviniä?
No ei tietenkään pönttyli.
Kumpi niistä? Minä en kompostin mene jos siellä Immu, väärin näkevät homomiehet ja muut kirjoittavat loukkauksia Bojanista.
Eihän olla nähty mitään tollasta suhteessa Jereen.Varmasti, mutta yksityisviestein, kuten olemme nähneet heidän viestivän.
Millainen ihminen kirjoittaa tällaista?
On ilkeä ihminen ja loukkaa Bojania.Immu on tehnyt jotain oikein, kun on päässyt näiden kahden hampaisiin.