vierailija
No voi täällä puhua reaalitapahtumistakin, KUN jotain tapahtuu. Älä nyt oo dramaattinenJoo, täällä käy enää ne jotka on koukussa provosoitumiseen ja/tai provosointiin.
No voi täällä puhua reaalitapahtumistakin, KUN jotain tapahtuu. Älä nyt oo dramaattinenJoo, täällä käy enää ne jotka on koukussa provosoitumiseen ja/tai provosointiin.
Miksi kukaan haluaisi täällä trollien ja harhaisten kanssa keskustella yhtään mistään.No voi täällä puhua reaalitapahtumistakin, KUN jotain tapahtuu. Älä nyt oo dramaattinen
Discordit on asiakeskustelua vartenNo voi täällä puhua reaalitapahtumistakin, KUN jotain tapahtuu. Älä nyt oo dramaattinen
Kaikki ei halua kirjoitella siellä.Discordit on asiakeskustelua varten
Johtuisko siitä ettei just nyt tapahdu kauheasti mitäänJa minä lähden oikein mielelläni johonkin muualle, jos löytyy paikka missä keskustellaan, noissa muissa ei vain keskustella enää mitään.
Discordissa ei oikein irtoa kiimailu, mutta tänne voi minkään estämättä pudottaa asiaakin. Jos ei haittaa, että se uppoaa kookosrasvaanDiscordit on asiakeskustelua varten
Niin? Ootko jompikumpi?Miksi kukaan haluaisi täällä trollien ja harhaisten kanssa keskustella yhtään mistään.
Discordissa ei oikein irtoa kiimailu, mutta tänne voi minkään estämättä pudottaa asiaakin. Jos ei haittaa, että se uppoaa kookosrasvaan
Minä haluan.. Jeesuskin halusi.Miksi kukaan haluaisi täällä trollien ja harhaisten kanssa keskustella yhtään mistään.
Minä haluan.. Jeesuskin halusi.
Teitä ei haluta mihinkään kivaan paikkaan mukaan, koska kukaan ei halua keskustella sellaisella serverillä, jossa joku koko ajan arvostellen lukee muiden viestejä, arvuuttelee ja tekee ihmisistä oletuksia, ja kommentoi asioita anonyymille keskustelupalstalle. Jos jokin on kiusaamista, niin teidän toimintanne. Onneksi ette ilmeisesti osaa keskustella missään muualla kuin näillä palstoilla, joten mitään oikeaa varaa teistä ei ole.A:n raivarit ei liity mitenkään muihin tosipohjalta shippaaviin täällä, jotka ei ole olleet edes paikalla. Lisäksi miksi me ei saatais liittyä muihin joksudiscordeihin, toki voihan sen linkin pyytää suoraan joltakin, mutta ihme kiusaamista toikin.
Yhdestäkään nimimerkistä en ainakaan itse ole keskustellut, taitaa niitä tuoda muutkin kuin shippaajat, enkä nyt muutenkaan mihinkään joksujen omaan discordiin mitään kirjoittelisi, lukisin vain, siellä ei tainnut mitään kirjoituspakkoa olla. Olin siellä hetken aiemminkin, en vain silloin viihtynyt pitkään. Se on kyllä niinkin, että siellä K&B on ihmisiä, joille se on nimen perusteella väärä paikka, jos sinne pitää tulla kirjoittamaan asiaan kuulumatonta, siitä valitettiin jo ihan vauvankin puolella.Teitä ei haluta mihinkään kivaan paikkaan mukaan, koska kukaan ei halua keskustella sellaisella serverillä, jossa joku koko ajan arvostellen lukee muiden viestejä, arvuuttelee ja tekee ihmisistä oletuksia, ja kommentoi asioita anonyymille keskustelupalstalle. Jos jokin on kiusaamista, niin teidän toimintanne. Onneksi ette ilmeisesti osaa keskustella missään muualla kuin näillä palstoilla, joten mitään oikeaa varaa teistä ei ole.
Seli seliYhdestäkään nimimerkistä en ainakaan itse ole keskustellut, taitaa niitä tuoda muutkin kuin shippaajat, enkä nyt muutenkaan mihinkään joksujen omaan discordiin mitään kirjoittelisi, lukisin vain, siellä ei tainnut mitään kirjoituspakkoa olla. Olin siellä hetken aiemminkin, en vain silloin viihtynyt pitkään. Se on kyllä niinkin, että siellä K&B on ihmisiä, joille se on nimen perusteella väärä paikka, jos sinne pitää tulla kirjoittamaan asiaan kuulumatonta, siitä valitettiin jo ihan vauvankin puolella.
Hyvä, mene jooko sinne joksujen omaan discordiin valittamaan teineistä heippa!Yhdestäkään nimimerkistä en ainakaan itse ole keskustellut, taitaa niitä tuoda muutkin kuin shippaajat, enkä nyt muutenkaan mihinkään joksujen omaan discordiin mitään kirjoittelisi, lukisin vain, siellä ei tainnut mitään kirjoituspakkoa olla. Olin siellä hetken aiemminkin, en vain silloin viihtynyt pitkään. Se on kyllä niinkin, että siellä K&B on ihmisiä, joille se on nimen perusteella väärä paikka, jos sinne pitää tulla kirjoittamaan asiaan kuulumatonta, siitä valitettiin jo ihan vauvankin puolella.
En ole siellä, enkä kirjoittele sitten, jos menenkään.Hyvä, mene jooko sinne joksujen omaan discordiin valittamaan teineistä heippa!
Miksi koko ajan sitten kirjoitat siitä?En ole siellä, enkä kirjoittele sitten, jos menenkään.
Et osaa lukea vai.Miksi koko ajan sitten kirjoitat siitä?
Eihän ole. Hän fanittaa järkevästi Bojania ja Jereä yhteen, kuten me muutkin älykkäät täällä. JA keskustelee reaalimaailman asioista, eikä mitään lastentarhaan kuuluvaa leikkikeskustelua.Ennustaja on ihan samanlainen trolli kuin nämä fazerin suklaat ja Ursan kodit. Ei tällä palstalla ole enää muuta tarkoitusta kuin tappelu ja kinastelu. Tietty iso osa trollauksesta ja siitä seuraavista raivareista on hiton hauskaa luettavaa, sen takia tämä varmaan on kuin ikiliikkuja
Oot maininnut sinne liittymisen varmaan kolme kertaa.Et osaa lukea vai.
En ole täällä raivaroinut yhtään mitään. Se, että heittää lastentarhatasoisesti leikkikeskustelevat täältä mänikköön on kirjoittajalleen vain eduksi.A:n raivarit ei liity mitenkään muihin tosipohjalta shippaaviin täällä, jotka ei ole olleet edes paikalla. Lisäksi miksi me ei saatais liittyä muihin joksudiscordeihin, toki voihan sen linkin pyytää suoraan joltakin, mutta ihme kiusaamista toikin.
Missä se Hepulin mainostama Colder months on, jota ei hänen salaisten tietojensa mukaan peruttu!? : DDDDDDDDDD Ei näy missäänJohtuisko siitä ettei just nyt tapahdu kauheasti mitään
Heiheihei, mä alotin sen fazerin sinisen keskustelun viattomasti ja en tiennyt että se paisui. Ja pyysin sitä aloitusta taannoin anteeksi. En ole trolli.Ennustaja on ihan samanlainen trolli kuin nämä fazerin suklaat ja Ursan kodit. Ei tällä palstalla ole enää muuta tarkoitusta kuin tappelu ja kinastelu. Tietty iso osa trollauksesta ja siitä seuraavista raivareista on hiton hauskaa luettavaa, sen takia tämä varmaan on kuin ikiliikkuja