vierailija
Hänen muistolleen suosittelen kuuntelemaan artistin parhaan levytyksen, Hyppypepun. Sopii illan teemaan muutenkin.

Hänen muistolleen suosittelen kuuntelemaan artistin parhaan levytyksen, Hyppypepun. Sopii illan teemaan muutenkin.
Perseet vaan mielessäHerran kissus. Tajusin juuri, että olen kirjoittanut tuon sanan aina ANALyfaktinen Enkä ole tietääkseni edes sanasokea.
Eli vain tyhmä.Herran kissus. Tajusin juuri, että olen kirjoittanut tuon sanan aina ANALyfaktinen Enkä ole tietääkseni edes sanasokea.
Mä en kyllä burnoutin partaalla mielistele ihmisiä, vaan päinvastoin. Suodatin hävisi kokonaan... Ja ihan järkky väsymys. Tulin tänne rentoutumaan, niin täällä on näköjään sopivasti puhuttu burnoutista.Ja mielistelemään ihmisiä joita oikeasti vihaat
Niin muuten minäkinHerran kissus. Tajusin juuri, että olen kirjoittanut tuon sanan aina ANALyfaktinen Enkä ole tietääkseni edes sanasokea.
Mie en taas pystynyt puhumaan laisinkaan. Itketti kokoajan.Mä en kyllä burnoutin partaalla mielistele ihmisiä, vaan päinvastoin. Suodatin hävisi kokonaan... Ja ihan järkky väsymys. Tulin tänne rentoutumaan, niin täällä on näköjään sopivasti puhuttu burnoutista.
Mulla ensin hävisi suodatin ja seuraavassa vaiheessa aukes hanat. Tämä on mulle näköjään toistuva ilmiö. Uupahdin viimeksi vuos sitten.Mie en taas pystynyt puhumaan laisinkaan. Itketti kokoajan.
Niin muuten minäkint. AASI
Suodatin?Mulla ensin hävisi suodatin ja seuraavassa vaiheessa aukes hanat. Tämä on mulle näköjään toistuva ilmiö. Uupahdin viimeksi vuos sitten.
Myönnän, kuuntelin. Hannu Karpo on sitten myös heittänyt lusikan nurkkaan. Kevyet mullat sinnekin.Hänen muistolleen suosittelen kuuntelemaan artistin parhaan levytyksen, Hyppypepun. Sopii illan teemaan muutenkin.
Ootteko enemmän tissi vai perse?
Miten sen voi kirjoittaa väärin? Penisiliini?Penisilliini on muuten sellainen minkä ihmiset usein kirjoittaa väärin.
Penissilliini, penisliini. Olen nähnyt työni kautta vaikka mitä väännöksiä siitä.Miten sen voi kirjoittaa väärin? Penisiliini?
Penisliini kuullostaa mukavaltaPenissilliini, penisliini. Olen nähnyt työni kautta vaikka mitä väännöksiä siitä.
PenisliiniPenissilliini, penisliini. Olen nähnyt työni kautta vaikka mitä väännöksiä siitä.
Mä alan shipata pyllykkää ja penisliiniä!Penisliini
En ole, olen enemmän annaliisan pikkusiskoErikoista. Oletko Annaliisa?
Tuuppas näytille joku päivä.En ole, olen enemmän annaliisan pikkusisko
Kyllä Kaj on se tämän vuoden viisujuttuKärppä ja KAJ