V
vierailija
Vieras
Ilo sytyttää uudestaanEikö vieläkään saa sammuttaa valoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilo sytyttää uudestaanEikö vieläkään saa sammuttaa valoja?
Ei, täällä puhutaan perseistä.
Mikä se oli se ihan hirveä, mutta hyvä sana persamukselle, minkä joku päivällä heitti? Unohdin sen jo, mutta en jaksa selata.
Pyllerö, pyllykkä, persukainen…?
Kauniilla lapsella on monta nimeä.Pyllerö, pyllykkä, persukainen…?
Kauniilla lapsella on monta nimeä.
Kysytkö sä täältä myös vaalitulokset?Miksei kukaan täällä kertonut että Tapani Kansa on kuollut
Kysytkö sä täältä myös vaalitulokset?
Miksei kukaan täällä kertonut että Tapani Kansa on kuollut
Jos oot burnoutin partaalla niin varo ettet ala puhumaan perseistä!Mä jäin sairauslomalle, akuutti stressireaktio. Pakko ostaa huomenna fazerin punaista. Mä en tiedä miten nousen tästä taas.
Jos oot burnoutin partaalla niin varo ettet ala puhumaan perseistä!
Hieno artisti. Kevyet mullat.Kuka se on?
Mä jäin sairauslomalle, akuutti stressireaktio. Pakko ostaa huomenna fazerin punaista. Mä en tiedä miten nousen tästä taas.
Mä jäin sairauslomalle, akuutti stressireaktio. Pakko ostaa huomenna fazerin punaista. Mä en tiedä miten nousen tästä taas.
Miksei kukaan täällä kertonut että Tapani Kansa on kuollut
Herran kissus. Tajusin juuri, että olen kirjoittanut tuon sanan aina ANALyfaktinenÄlä syö sitä. Sain siitä suklaasta kookosrasvan takia anafylaktisen shokin.
Hänen muistolleen suosittelen kuuntelemaan artistin parhaan levytyksen, Hyppypepun. Sopii illan teemaan muutenkin.
Perseet vaan mielessäHerran kissus. Tajusin juuri, että olen kirjoittanut tuon sanan aina ANALyfaktinen Enkä ole tietääkseni edes sanasokea.
Eli vain tyhmä.Herran kissus. Tajusin juuri, että olen kirjoittanut tuon sanan aina ANALyfaktinen Enkä ole tietääkseni edes sanasokea.
Mä en kyllä burnoutin partaalla mielistele ihmisiä, vaan päinvastoin. Suodatin hävisi kokonaan... Ja ihan järkky väsymys. Tulin tänne rentoutumaan, niin täällä on näköjään sopivasti puhuttu burnoutista.Ja mielistelemään ihmisiä joita oikeasti vihaat