vierailija
Turha pavoaaninperse, sitä esitellessään.

Turha pavoaaninperse, sitä esitellessään.
NM:nKenen K-crewn peppulista tykkäät eniten?
Vaikee sanoa, mut se kuva missä H py..llistelee K:lle on mun suosikki. Haluatko olla mun poikaystävä jne.
Tuskinpa puheessa vilisisi perseet tässä mittakaavassa, jos omansa olisi normi. Vähän niinkuin simpukkakin kasvattaa helmen, kun sitä hiertää.Jeren huumori on täysin normaalia, älä yritä diagnosoida sitä.
Se täti Monikan hattu ja rintsikat keikka?Se oli se muinainen keikka viisujen jälkeen, kun osa ihmisistä pettyi omiin odotuksiinsa siitä, millainen Jeren kuuluisi olla.
Tissikuvia ainakin sai. Miehet pyysi suoraan kahville. Miehille jälleen pisteet.Saakohan K paljon peppukuvia dm:nä
Saa varmasti!Saakohan K paljon peppukuvia dm:nä
Idareita aina löytyySaa varmasti!
Vois lähettää mulle peppukuviaSaakohan K paljon peppukuvia dm:nä
Täällähän on hyvää peppujen ihailua.Onko tähän kompostiin kaadettu jotain mätää Kemira lannoitetta?
Mitä ihailua joissakin tuntemattomien perseissä on?Täällähän on hyvää peppujen ihailua.
Ai jaa, minusta tän jutut on hyviä ja ns. normaaleja, ei mitään itsensä korostamista siis niinkuin joillain toisilla.Että toi Känkkäränkkä nimimerkki on ärsyttävä. Hän on näitä, jotka haluavat haukkua muita ihmisiä, mutta ottaa kohteekseen sellaisia, joista kukaan hyväsydäminen ihminen ei jaksa edes puhua, eli esim artisteja haukkuvat kommentit tiktokissa. Todella vastenmielinen ihmistyyppi.
Yrittää siis nostaa itseään alentamalla muita, vaikka eihän kukaan kirjoita hänelle, että ”ai, minusta kommenttikentässä haukkujat ovat tosi ok”, joten toisten haukkujien ottaminen omaksi haukkumisen kohteeksi on vähän turhaa vain.
Mutta mitäpä sitä ei, jotta voi omissa silmissään esittää hyvää ja erinomaista ihmistä.
miellyttää esteettistä silmää, mun lemppareita on sellaiset pyöreät ja muhkeat.Mitä ihailemista on tuntemattomien prseissä?
Höpö höpö, suhde Boitsuunpas.Joo, näiden ystävyys on ihaninta, mitä viisut -23 tuotti
Että toi Känkkäränkkä nimimerkki on ärsyttävä. Hän on näitä, jotka haluavat haukkua muita ihmisiä, mutta ottaa kohteekseen sellaisia, joista kukaan hyväsydäminen ihminen ei jaksa edes puhua, eli esim artisteja haukkuvat kommentit tiktokissa. Todella vastenmielinen ihmistyyppi.
Yrittää siis nostaa itseään alentamalla muita, vaikka eihän kukaan kirjoita hänelle, että ”ai, minusta kommenttikentässä haukkujat ovat tosi ok”, joten toisten haukkujien ottaminen omaksi haukkumisen kohteeksi on vähän turhaa vain.
Mutta mitäpä sitä ei, jotta voi omissa silmissään esittää hyvää ja erinomaista ihmistä.
Varmaan kaikenlaisia kuvia.Saakohan K paljon peppukuvia dm:nä
Öhh, hän se nimenomaan tulee joka keskusteluun silleen et minä minä minä minä ja mun elämä. Niin kuin tuolin haukunta-aloitus, mihin sitä tarvittiin?Ai jaa, minusta tän jutut on hyviä ja ns. normaaleja, ei mitään itsensä korostamista siis niinkuin joillain toisilla.
Höpö höpö, suhde Boitsuunpas.
Samismiellyttää esteettistä silmää, mun lemppareita on sellaiset pyöreät ja muhkeat.