V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just, ja minulla ees ollut mitään asiatonta siinä.Kikkelikyrpäkääääärme!
Se on sellainen söpö pikkupyllerö.Härtsän pyllerö verkkosukissa.
No mutta joka tapauksessa K ei olisi halunnut sitä Allas keikkaa tehdä. Ne ylilyönnit oli suora alitajunnan viesti "en todellakaan jaksaisi olla täällä, ja silti v t nid iootit olette tulleet tänne odotuksinenne"
Oikea ongelma tässä on nyt se, että sä petyit omiin odotuksiisi, kun K ei ollutkaan se pehmoinen viisu Kärtsä miksi häntä luulit.
Mitä hiton Altaan keikkaa? Onko sellaiseen nyt liittynyt jotain draamaa, häh?
Kenen K-crewn peppulista tykkäät eniten?
Sehän heittää edelleen tollasta läppää keikoilla… Ja teki sitä myös ennen viisuja.Se oli se muinainen keikka viisujen jälkeen, kun osa ihmisistä pettyi omiin odotuksiinsa siitä, millainen Jeren kuuluisi olla.
Mitä hiton Altaan keikkaa? Onko sellaiseen nyt liittynyt jotain draamaa, häh?
H:lla on kiva pikkupeppuliVaikee sanoa, mut se kuva missä H py..llistelee K:lle on mun suosikki. Haluatko olla mun poikaystävä jne.
No onhan, eikä siinä pitäisi olla mitään peiteltävää. Ihan julkista tietoaKlla ei ole mikään rikki, sinulla nähtävästi on.
Sehän heittää edelleen tollasta läppää keikoilla… Ja teki sitä myös ennen viisuja.
Turha pavoaaninperse, sitä esitellessään.H:lla on kiva pikkupeppuli
Jaakolla on myös aika hyvä.H:lla on kiva pikkupeppuli
No onhan, eikä siinä pitäisi olla mitään peiteltävää. Ihan julkista tietoa
H:lla on kiva pikkupeppuli
Turha pavoaaninperse, sitä esitellessään.
NM:nKenen K-crewn peppulista tykkäät eniten?
Vaikee sanoa, mut se kuva missä H py..llistelee K:lle on mun suosikki. Haluatko olla mun poikaystävä jne.