vierailija
Itse on sanonut, egtä oisi pitänyt jättää ne keikat väliinEtkö leivonnainen enää discordissa pääse leikkimään lääkäriä?
Itse on sanonut, egtä oisi pitänyt jättää ne keikat väliinEtkö leivonnainen enää discordissa pääse leikkimään lääkäriä?
Etkö leivonnainen enää discordissa pääse leikkimään lääkäriä?
*että*. En ole Leivonnainen.Itse on sanonut, egtä oisi pitänyt jättää ne keikat väliin
Ota naukku murheeseen ja polta rööki.*että*. En ole Leivonnainen.
Entä sitten. Yliväsyneenä tai humalassa ihminen usein tuo ne oikeat ajatuksensa esiin, kun ei jaksa tai ei pysty suodattamaan itseään.Itse on sanonut, egtä oisi pitänyt jättää ne keikat väliin
Sivupersoona ennustaja.*että*. En ole Leivonnainen.
Näin.Ahdistuneen ja yliväsyneen artistin roolissaan tekemä tunkkainen heitto.
En mä ainakaan alkanut puhua mitään persejuttuja kun sain burnoutin Eiköhän se oo ihan Jeren huumoria ja filtteri ei väsyneenä toiminut enää.
K tykkää perseistäEntä sitten. Yliväsyneenä tai humalassa ihminen usein tuo ne oikeat ajatuksensa esiin, kun ei jaksa tai ei pysty suodattamaan itseään.
Mahtava aihe tänään, mä haluun kanssa jutella perseistä!K tykkää perseistä
Kollektissa nähtiin aitoa Jereä, eikä tosiaan suoda jotain jatkuvia pylly- ja kakkajuttuja elämässään, ihana oli myös Kyproksen lomaltasaapumis pätkä, ei kyllä esitetty siinäkään mitään.Missä roolissa? Mun mielestä hän oli ihan omana itsenään esim siinä insta-livessä jossa se tuikkukippo oli hänen mielestään Häärijän pyllyn reikä.
Mä en ainakaan. Puhki olevan ihminen, joutuessaan vaativiin tilanteisiin joista on vain pakko suoriutua, ei ole oma itsensä. Siinä on pelissä enää adrenaliini ja selviytymismekanismit.Entä sitten. Yliväsyneenä tai humalassa ihminen usein tuo ne oikeat ajatuksensa esiin, kun ei jaksa tai ei pysty suodattamaan itseään.
Persukainen. Eih. Periaatteessa juu kyllä, mutta vaikka pyllykkä!Rakastan K:n pyöreätä ja sopivan muodokasta persukaista. Toivottavasti joku päivä saamme nähdä sen painiasussa kehässä, jossa iso mies kokeilee otteitaan häneen.
Millainen selviytymiskeino p*rseen levittely on?Mä en ainakaan. Puhki olevan ihminen, joutuessaan vaativiin tilanteisiin joista on vain pakko suoriutua, ei ole oma itsensä. Siinä on pelissä enää adrenaliini ja selviytymismekanismit.
Sä yrität tehdä K:sta sairasta ainoastaan siksi, koska et kestä hänen huumoriaan. Vaikka K:lle tulisi ylilyöntejä, niin se rivo huumori on silti osa häntä.Mä en ainakaan. Puhki olevan ihminen, joutuessaan vaativiin tilanteisiin joista on vain pakko suoriutua, ei ole oma itsensä. Siinä on pelissä enää adrenaliini ja selviytymismekanismit.
Millainen selviytymiskeino p*rseen levittely on?
Mä haluan nähdä sen pyllykän painiasussa.Persukainen. Eih. Periaatteessa juu kyllä, mutta vaikka pyllykkä!
Alanko arvuuttelemaan, kuka näitä analyyseja taas kirjoitteleekaan....Ahdistuneen ja yliväsyneen artistin roolissaan tekemä tunkkainen heitto.
Ihan samaa settiä Klla oli liveissä jo ennen viisuja.Mä en ainakaan. Puhki olevan ihminen, joutuessaan vaativiin tilanteisiin joista on vain pakko suoriutua, ei ole oma itsensä. Siinä on pelissä enää adrenaliini ja selviytymismekanismit.
Etkö leivonnainen enää discordissa pääse leikkimään lääkäriä?
Ja ainoa selviytymiskeino on puhua perseistäHitto mä kuolen tänne. Jeren huumori on ollut 15 vuotta tuollaista, koska hän on ollut koko ajan burnoutin partaalla. Ei helkutti.