vierailija
Ei jumita.Jumittaako palsta
Ei jumita.Jumittaako palsta
Niin varmaan kiusaaja.Täällä on nyt hiljaista, mutta heti kun B näkyy jossain jonkun naispuolisen kanssa niin johan vilkastuu taas. .
Kohtapuoliin joo. Porukka karkotettu muihin paikkoihin. Ei täällä ole enää kuin Bojan-jankkaajat.Joko saa sammuttaa valot?
Eilen illalla jumitti tuntukaupalla. Palstalle ei päässyt ollenkaan.Ei jumita.
Kohtapuoliin joo. Porukka karkotettu muihin paikkoihin. Ei täällä ole enää kuin Bojan-jankkaajat.
Minä pääsin.Eilen illalla jumitti tuntukaupalla. Palstalle ei päässyt ollenkaan.
Ihanaa! Kaivatut uniraportit ovat palanneet!
Et ainakaan kirjoittamaan. 21-23.30 ollut selvästi katkos muillakin.Minä pääsin.
Et ainakaan kirjoittamaan. Kello 21 - 23.30 ollut selvästi katkos muillakin.Minä pääsin.
Alessandra oli symppis viisuaikoina. Nyt on osoittautunut liian ronskiksi mun makuun. Samoin melkein kaikki K n uudet ystävät. Ihastelijoita kyllä tuntuu riittävän ilman minuakin.Alessandra on kovis käkättäjä
Naulan kantaanIhanaa! Kaivatut uniraportit ovat palanneet!
Mä oon ainakin monissa paikoissa. Nimimerkkitouhuihin kyllästyy. Täällä voi puhua virkistävää kakkuliaKohtapuoliin joo. Porukka karkotettu muihin paikkoihin. Ei täällä ole enää kuin Bojan-jankkaajat.
Ihanaa! Kaivatut uniraportit ovat palanneet!
Oli kyllä kovis jo viisuaoikoina mun mielestä. Koko Alessandra touhu menny aina multa ohi hilseenAlessandra oli symppis viisuaikoina. Nyt on osoittautunut liian ronskiksi mun makuun. Samoin melkein kaikki K n uudet ystävät. Ihastelijoita kyllä tuntuu riittävän ilman minuakin.
Alessandra on aina ollut ronski ja eläväinen, kuten Jerekin. Sä loit heidän päälleen Viisukuplan, mikä ei vastaa täysin todellisuutta.Alessandra oli symppis viisuaikoina. Nyt on osoittautunut liian ronskiksi mun makuun. Samoin melkein kaikki K n uudet ystävät. Ihastelijoita kyllä tuntuu riittävän ilman minuakin.
Ei Jere oo mikään ronski. Eläväinen kylläAlessandra on aina ollut ronski ja eläväinen, kuten Jerekin. Sä loit heidän päälleen Viisukuplan, mikä ei vastaa täysin todellisuutta.
Mä oon ainakin monissa paikoissa. Nimimerkkitouhuihin kyllästyy. Täällä voi puhua virkistävää kakkulia
Nyt sä vitsin murjaisit.Ei Jere oo mikään ronski. Eläväinen kyllä
On aina ollut ronski ja puheet mitä sattuu.Ei Jere oo mikään ronski. Eläväinen kyllä
Ja seikkailut dildopuistossa!Puhun muualla asiaa, täällä voi päästää sisäisen trollinsa valloilleen.
Se oli hyvä taru. Harmi kun joku poisti sen tai sit en löydä sitä. Näitä lisää.Ja seikkailut dildopuistossa!