Teidän hormonitoiminta on TOODELLA kujallaNää kaksi vois jopa sytyttääkin.
KyveysSirpa hiljaa siellä. Oot ihan joutava tapaus!The SiveysJorma takes it all
Anna-Liisa’s standing small
Jeesus tulee ja syö pandan suklaata, oletko valmis?Bojan Käärijä
Hiljaa akka. Tämä on SiveysJormaKyveysSirpa hiljaa siellä. Oot ihan joutava tapaus!
YökBojan ja Mikke muuten ois kuumia.Mikke muuten on painunut maan alle! Varmasti Boitsun kanssa. Kummatkin semmosia siistejä ja huolellisia. Huomioivat toisensa joka asiassa!
Mitä poltat? Mulla on nuuska molempien ylähuulien alla.Aamuröökillä taas, maistuu maistuu.
Miten sulla on kaksi ylähuulta?Mitä poltat? Mulla on nuuska molempien ylähuulien alla.
Ai se oli vielä niitten manageri… Noloa ja siis ai oikein kiertävät tappiotta jos valtio niillekin homoille maksaa siitä kiertueestaEnnätin nyt vasta lueskella Hesarista sen bändien kiertuekuluja käsittelevän jutun. Täälläkin huomioitiin että kommenteissa sanottiin Maustetyttöjen kiertävän Eurooppaa ilman tappiota. Nyt kun vilkaisin niin kommentoija oli niitten manageri, joka ehkä aavistuksen muokkaa totuutta tai sitten sen tehtäviin ei todellakaan kuulu raha-asiat koska se on niistä pihalla. Maustetytöt ovat saaneet Music Finlandin vientitukea, josta koko hesarin jutussa oikeastaan onkin kyse, eli he eivät ole menneet eurooppaan pelkän suuren kysynnän turvin. Useimmat keikkapaikatkin ovat olleet tosi pieniä, jopa vain 100 hengen saleja, eli se kysyntäkään ei kyllä ihan riittäisi siihen että kiertue olisi tuottoisa.
Mulla ei ole mitään Maustetyttöjä vastaan, mutta tuollaiset vähän ylimieliset heitot on pikemminkin haitaksi koko alalle kuin kyseisen bändin eduksi. Väittäisin esim käärijän olevan aika paljon suurempi nimi Euroopassa ja niin vain sekin lähti ekalle kiertueelleen tekemään persnettoa (ja kertoikin siitä tappiollisuudesta avoimesti joka keikalla). Eiköhän seuraavalle reissulle lähdetty jo ihan erilaisessa rahatilanteessa.
Mulla on kaksi kaikkea.Miten sulla on kaksi ylähuulta?
Lasinsirpaleita sulla siellä huulen alla sopis olla, ens kerralla pistät niitä?Mitä poltat? Mulla on nuuska molempien ylähuulien alla.
Kaksi päätäkin vissiin. Mutantti luonnonoikku.Mulla on kaksi kaikkea.
Toinen pää shippaa BoJereä ja toinen ihastelee Bojania.Kaksi päätäkin vissiin. Mutantti luonnonoikku.
Homo sulla on housuissasi.Ai se oli vielä niitten manageri… Noloa ja siis ai oikein kiertävät tappiotta jos valtio niillekin homoille maksaa siitä kiertueesta Toivottavasti tollaset tuet lopetetaan. He voi mennä määkimään sinne ulkomaille jos kysyntä kattaa kulut, muuten ei tarvitse vaivautua.
Nacen nakkiMikä on teidän lempimakkara?
Samaa mieltä siitä että managerilta noloa, mutta muuten en.Ai se oli vielä niitten manageri… Noloa ja siis ai oikein kiertävät tappiotta jos valtio niillekin homoille maksaa siitä kiertueesta Toivottavasti tollaset tuet lopetetaan. He voi mennä määkimään sinne ulkomaille jos kysyntä kattaa kulut, muuten ei tarvitse vaivautua.
Mutta kerrotaanko tuossa, maksaako vienti itsensä takaisin? Ei minusta kerrota. Vähän vaikea kuvitella, että maksaisi. Tai ehkä sitä on vaikea laskea, mutta silti?Samaa mieltä siitä että managerilta noloa, mutta muuten en.
”Suomalainen musiikkivienti kasvoi vuonna 2023 ja oli nyt arvoltaan 138,8 miljoonaa euroa. Suhteessa eniten kasvoi elävän musiikin sektori, joka toi nyt Suomeen 12 prosenttia edellisvuotta enemmän. Myös popmusiikin teosviennissä nähtiin tasaista kasvua, kun ulkomailla julkaistujen suomalaiskappaleiden määrä oli vuonna 2023 uudessa ennätyslukemassa.”
Kyllä musiikin vientiin kannattaa investoida, ihan kuten mihin tahansa muuhunkin alaan.
Hah, maustetytöt on viime vuonna saaneet näköjään vientitukea sekä keväällä että syksyllä. Voi kai sitä sit kutsua tappiottomaksi kiertueeksi jossain eteisen kokoisissa paikoissa, kun kulut on jo ennalta kuitattu avustuksilla,Ennätin nyt vasta lueskella Hesarista sen bändien kiertuekuluja käsittelevän jutun. Täälläkin huomioitiin että kommenteissa sanottiin Maustetyttöjen kiertävän Eurooppaa ilman tappiota. Nyt kun vilkaisin niin kommentoija oli niitten manageri, joka ehkä aavistuksen muokkaa totuutta tai sitten sen tehtäviin ei todellakaan kuulu raha-asiat koska se on niistä pihalla. Maustetytöt ovat saaneet Music Finlandin vientitukea, josta koko hesarin jutussa oikeastaan onkin kyse, eli he eivät ole menneet eurooppaan pelkän suuren kysynnän turvin. Useimmat keikkapaikatkin ovat olleet tosi pieniä, jopa vain 100 hengen saleja, eli se kysyntäkään ei kyllä ihan riittäisi siihen että kiertue olisi tuottoisa.
Mulla ei ole mitään Maustetyttöjä vastaan, mutta tuollaiset vähän ylimieliset heitot on pikemminkin haitaksi koko alalle kuin kyseisen bändin eduksi. Väittäisin esim käärijän olevan aika paljon suurempi nimi Euroopassa ja niin vain sekin lähti ekalle kiertueelleen tekemään persnettoa (ja kertoikin siitä tappiollisuudesta avoimesti joka keikalla). Eiköhän seuraavalle reissulle lähdetty jo ihan erilaisessa rahatilanteessa.
Ei oo kielletty säännöissä, nih!E
Ei tällasia tänne s tana n ur po. Ei ole ketjun aihe!!
Arvelen että kyse on siitä että esityskorvauksia tuli ennätyksellinen määrä ulkomailta. Ainakin tän vuoden alussa uutisoitiin samaan tapaan ja kyse oli just kansainvälisistä korvauksista. Teosto on myös panostanut enemmän artistien kansainvälistymiseen ja sekin tuottaa tulosta.”Myös popmusiikin teosviennissä nähtiin tasaista kasvua, kun ulkomailla julkaistujen suomalaiskappaleiden määrä oli vuonna 2023 uudessa ennätyslukemassa.”
Mitä tämä tarkoittaa?