vierailija
Miten jotkut jaksaa arvailla kirjoittajia. Mitä väliä niillä kirjoittajilla on? Mulle ainakin on ihan samantekevää, kuka missäkin kirjoittaa.
Olen realistinen tosikiimailija. Kertokaa vain, jos haluatte lisääTää on kyl realistisin ficci minkä oon lukenut.
Miten jotkut jaksaa arvailla kirjoittajia. Mitä väliä niillä kirjoittajilla on? Mulle ainakin on ihan samantekevää, kuka missäkin kirjoittaa.
En ymmärrä mitä tarkoitat.Sinut tunnistaa siitä huolimatta.
Vihdoin Jan antaa Bojanille luvan laueta.Jan pukee Bojanille penisrenkaan, mikä lisää hänen tuskaista nautintoaan.
Joo mutta selvää on että Discordin vati on kompostin vatipääennustaja.Täällä huudellaan niitä ennustajia ja aitoja kaikille tosishippaajille kylläkin.
Kuten aienmin sanottu, aito Bojere tosishippaaja on itse Rakkaudenjumalan soturi ja hän tekee kutsumustyötään paljastaen petolliset myyrät.Miten jotkut jaksaa arvailla kirjoittajia. Mitä väliä niillä kirjoittajilla on? Mulle ainakin on ihan samantekevää, kuka missäkin kirjoittaa.
Kuten aienmin sanottu, aito Bojere tosishippaaja on itse Rakkaudenjumalan soturi ja hän tekee kutsumustyötään paljastaen petolliset myyrät.
Olen aina tahtonut olla petollinen myyrä. ValmisKuten aienmin sanottu, aito Bojere tosishippaaja on itse Rakkaudenjumalan soturi ja hän tekee kutsumustyötään paljastaen petolliset myyrät.
Ja yksi koiraeläin itkee BK-serverillä siitä kuinka komposti häntä julmasti kohtelee mutta täällä se vaan keskustelee ja on serveriäkin perustamassa kompostin väen kanssa.Joo mutta selvää on että Discordin vati on kompostin vatipääennustaja.
Millä perusteella kyseessä on hän?Ja yksi koiraeläin itkee BK-serverillä siitä kuinka komposti häntä julmasti kohtelee mutta täällä se vaan keskustelee ja on serveriäkin perustamassa kompostin väen kanssa.
Millä tavoin komposti kohtelee häntä julmasti?Ja yksi koiraeläin itkee BK-serverillä siitä kuinka komposti häntä julmasti kohtelee mutta täällä se vaan keskustelee ja on serveriäkin perustamassa kompostin väen kanssa.
Lue edellinen sivu.Millä perusteella kyseessä on hän?
Kysy häneltä.Millä tavoin komposti kohtelee häntä julmasti?
Oisko se kun ennustaja ja aito tuo hänen juttujaan tänne ja valittaa.Millä tavoin komposti kohtelee häntä julmasti?
Olen lukenut sen.Lue edellinen sivu.
Mitä siellä muka oli?Lue edellinen sivu.
Joo ei. Ihmismielen A-Studiosaattori.Onneksi olen älynnyt jättää discordin väliin. Tai siis noi tylsät paikat.
Bojan herää aamuyöstä siihen, kun tuttu tumma hahmo pitää kättänsä hänen suunsa edessä ja sanoo hyysss. Olen halunnut sinua Bojan pitkään ja aioin ottaa sinut nyt. Bojan on sulaa vahaa tumman ja ottavan katseen alla. Jan alkaa suutelemaan Bojania intohimoisesti ja lukitsee tämän kädet pään päälle.
Bojan herää aamuyöstä siihen, kun tuttu tumma hahmo pitää kättänsä hänen suunsa edessä ja sanoo hyysss. Olen halunnut sinua Bojan pitkään ja aioin ottaa sinut nyt. Bojan on sulaa vahaa tumman ja ottavan katseen alla. Jan alkaa suutelemaan Bojania intohimoisesti ja lukitsee tämän kädet pään päälle.
Jan on hellä mutta vaativa. Hän osaa koskettaa Bojania juuri oikealla tavalla ja oikeista paikoista. Jan ottaa Bojanin toisen nännin suuhunsa ja toista hän kiusoittelee kädellään.Bojan herää aamuyöstä siihen, kun tuttu tumma hahmo pitää kättänsä hänen suunsa edessä ja sanoo hyysss. Olen halunnut sinua Bojan pitkään ja aioin ottaa sinut nyt. Bojan on sulaa vahaa tumman ja ottavan katseen alla. Jan alkaa suutelemaan Bojania intohimoisesti ja lukitsee tämän kädet pään päälle.