vierailija
Tappelee? Eihän täällä tappele kukaan muu kuin shippiinsä pakkomielteisesti tosishipparit. Muut kuumistelee ristiin rastiin eikä häiriinny muiden shipeistä.

Tappelee? Eihän täällä tappele kukaan muu kuin shippiinsä pakkomielteisesti tosishipparit. Muut kuumistelee ristiin rastiin eikä häiriinny muiden shipeistä.
V2ti rupesi puolustamaan siellä JMää ihan samoin sanankääntein kuin täällä. Myös aimmat kommentit viisuketjussa samoja kuin täällä.
Ihan erilaista se teksti on.Okei, kiitti, en täällä ole käynyt kuin ajoittain niin oli mennyt ohi.
Mikä yllätys että kapinen koira on ton pokedexin servun takana.
No niin. Se sittä.Mikä yllätys että kapinen koira on ton pokedexin servun takana.
No sehän on selvä asia.Mikä yllätys että kapinen koira on ton pokedexin servun takana.
No ei huvita kyllä hänen kanssaan samalle pikkuservulle lähteä.No sehän on selvä asia.
Ja harhat, että ketään normaalia kiinnostaisi toi paikka.No niin. Se sittä.
Huohhh
Onko sua pyydettyNo ei huvita kyllä hänen kanssaan samalle pikkuservulle lähteä.
Kuin? Jos et shippaa K ja B.No ei huvita kyllä hänen kanssaan samalle pikkuservulle lähteä.
Justhan se pyysi viestiä laittamaanOnko sua pyydetty
Rasittava tyyppi, siinä kaikkiKuin? Jos et shippaa K ja B.
Täysin samaan kiinnitin itsekin huomiota, sama henkilö kyseessä. Oli ”kritiikistä”, ”fanittamiseen vaikuttamisesta”, ”loukkaantumisesta” ym just niin kuin E kirjoittaa täällä. Kukaan muu ei noin puhu.Ihan erilaista se teksti on.
Et voi täälläkään erottaa sitä?Täysin samaan kiinnitin itsekin huomiota, sama henkilö kyseessä. Oli ”kritiikistä”, ”fanittamiseen vaikuttamisesta”, ”loukkaantumisesta” ym just niin kuin E kirjoittaa täällä. Kukaan muu ei noin puhu.
Se on totta.Rasittava tyyppi, siinä kaikki
Kyllä täällä moni sut tunnistaa kun sulla on aina samat maneerit kirjoittaessa. Ja joo pari joskus luulee aidoksi mutta teillä on ihan eri tyyli.Et voi täälläkään erottaa sitä?
Erottaa mitä, tossahan just lueteltiin miten erottaa.Et voi täälläkään erottaa sitä?
SamaOnko se hupishippaaminen sittenkin niin vakavaa, että muutama harcoreBojere häiritsee.
Mun "tosikiim**lua" ne vaan innostaa.
Ei ole nimimerkkiä minulla.Kyllä täällä moni sut tunnistaa kun sulla on aina samat maneerit kirjoittaessa. Ja joo pari joskus luulee aidoksi mutta teillä on ihan eri tyyli.
Sinut tunnistaa siitä huolimatta.Ei ole nimimerkkiä minulla.
Tää on kyl realistisin ficci minkä oon lukenut.K ja B kohtaavat..
K jauhaa denssiä ja puhuu sekavia jääkiekosta. Bojan voivottelee mielessään 1 sentin kasvanutta maharöllykkäänsä.
Bojan alkaa riisuuntua. Voi ei, huone on liian viileä, Bojania alkaa koskea kurkkuun, paita takaisin päälle. Jerpan Denssit ja kärsivällisyys loppuu. Ja viime kerrasta aikaa....Jerppa vetäytyy yksityisyyteen WC-tiloihin.
Pahimmasta horkasta selvinnyt
Bojan päätyy katselemaan avaimenreiästä:
"Aaah, mä laukaisen niin kovaa...nyt...nyt pidä musta kii, älä torju, älä torju, ethän....AAAAHHH!...." Jerppa vaikertaa suomeksi, eikä B ymmärrä mitään.
Kun Jerpan hengitys on tasaantunut ja puna poskilta laskenut, J tulee ulos vessasta ottaa Bojania harteista kiinni, taputtaa ja sanoo "lähdetääs juomaan isot kaakaot huoltsikalle, my friend"