V
vierailija
Vieras
Ai siis minä? Eikös tämän serverin perustaneen pitäisi se tehdä?
Mulla taisi olla pois päältä niiden hyväksyntä, mutta nyt voi lähettää, jos joku oikeasti on jotain tekemässä asian suhteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai siis minä? Eikös tämän serverin perustaneen pitäisi se tehdä?
Ei hyvää päivää miten lapsellista nää touhut.Ai siis minä? Eikös tämän serverin perustaneen pitäisi se tehdä?
Miten ne saa päälle ja pois?Mulla taisi olla pois päältä niiden hyväksyntä, mutta nyt voi lähettää, jos joku oikeasti on jotain tekemässä asian suhteen.
Ei hyvää päivää miten lapsellista nää touhut.
Niin niin, millos oli edelliset? Toi ei vielä ole mikään seuranta mistään.
Miten ne saa päälle ja pois?
Laittakaa kaikki pokedex-discordiin haluavat joku sovittu emoji hetkeksi käyttäjänimen perään niin perustaja löytää teidät BK tai kv-Discordista ja laittaa yksärillä linkin?
No tuskin ne kommentoijat koko bosniaa edustaa, mutta joo, ei niissä hirveästi uskoa suhteeseen ollut. Vastaaviahan näkyi twitterissäkin, kun joku vähän levitteli huhuja d:stä ja b:stä. Heti tuli useita naureskelijoita jotka kuittasi koko jutun kulissiksi tai laventelisuhteeksi tms.Bosniassakin tiedetään siis B ei liity mitenkään D paritusmielessä ees.
Miksi ihmeessä joku vetäisi pultit tollasesta?No siinähän sitten näkyvästi näkyy kaikille, ketkä on muualle haluamassa. Sama sitten avoimesti ottaa puheeksi vaikka sivuhenkilölangassa. Täällä käy kaikki kurkkimaas kuitenkin ja joku varmasti vetää pultit.
Minä ainakin naureskelen asialle.Miksi ihmeessä joku vetäisi pultit tollasesta?
Miksi ihmeessä joku vetäisi pultit tollasesta?
Miksei sitä linkkiä voi laittaa heti alkuun sitten?Sanopa se, mutta ihan varmasti alkaa huuto. Muutenkin tuollainen merkki on ihan liian hankala. Normaalit yksärit vaan serverin perustajalta alkuun vaikka muutamille aktiivisille kirjoittajille ja sitten kutsutaan lisää vaikka ihan linkillä.
Miksei sitä linkkiä voi laittaa heti alkuun sitten?
Koko K & B juttu jäi mulle arvoitukseksi. Mikä oli totta ja mikä näytelmää. Ehkä tuo teema ei enää kantanut ja halusivat lopettaa.
Laittakaa nyt tänne vaan se kutsu. En mä oo kummassakaan ryhmässä, koko Discordin tunnarit hävinny, kun niin pskamainen portaali, mut Pokedexin takia voisin taas liittyä!
Joku trollaa, ei ne mitään ole lopettaneet.Missä tämä tulee ilmi, että ovat lopettaneet jotakin?
Älä viitsi jeesustella, ihan itehän se tän leikin alotti. Ja jatkanutkin. Tykätköön mistä tykkää oikeesti, mutta voihan sen ite alulle laittamassa fantasiassa mukana leikkiä.Voisitte kumpikin lopettaa sen muovailun. Jere tykkää naisista ja hän seurustelee sellaisen kanssa.
KohtaMun mielestä näin olisi parasta, mutta serverin perustaja ilmeisesti haluaa, ettei sinne pääse kukaan tosishippaaja tai muuten utelias, joka tuo kaikki jutut tänne ruodittavaksi.
Katotaan, niin viikon päästä siellä tappellee verissäpäin team Kärdis, team P ja team Tommy. Ei noi nimimerkkitouhut sovi kuin faktapohjaiseen linkkienjakoon ja niihin kommentointiin.Miksei sitä linkkiä voi laittaa heti alkuun sitten?
Ihan kuin ei tiedettäisi näitä ei shippaavia muutenkin, voi elämän kevät.Seura tekee kaltaisekseen. Ihan näiden shippaajien syytä, että on pakko salailla.
Menkää vaan, haluan teistä eroon täällä.No kun meno on tämä ja keskustelu tällä tasolla niin ei kyllä kauheasti huvita liittyä koko serverille.
Jep ei ole vaikeaa, poistatte sieltä jäseniä jos täällä aletaan perseillä.Tää voisi olla paras. Sitten jos mukaan eksyy "myyriä", tehdään operaatioita.
Jäät kuule ihan yksin sitten.Menkää vaan, haluan teistä eroon täällä.
Älä viitsi jeesustella, ihan itehän se tän leikin alotti. Ja jatkanutkin. Tykätköön mistä tykkää oikeesti, mutta voihan sen ite alulle laittamassa fantasiassa mukana leikkiä.