K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä tiedät, että kommentoija olen minä? Sori, mutta tämä keino on hieman epäilyttävä, sillä mistä tiedän millainen tietojenkalastelija tän viestin takana on. Onko tarkoitus siis urkkia, ketkä eivät kestä shippijuttuja muilla servereillä. Ja entä jos olen kv-discordissa eri nimellä?
Joka tapauksessa täytyy nyt mennä muihin puuhiin. Toivottavasti keksitään joku hyvä ja luotettava keino,

vierailija
Laittakaa kaikki pokedex-discordiin haluavat joku sovittu emoji hetkeksi käyttäjänimen perään niin perustaja löytää teidät BK tai kv-Discordista ja laittaa yksärillä linkin?
No siinähän sitten näkyvästi näkyy kaikille, ketkä on muualle haluamassa. Sama sitten avoimesti ottaa puheeksi vaikka sivuhenkilölangassa. Täällä käy kaikki kurkkimaas kuitenkin ja joku varmasti vetää pultit.

vierailija
Bosniassakin tiedetään siis B ei liity mitenkään D paritusmielessä ees.
No tuskin ne kommentoijat koko bosniaa edustaa, mutta joo, ei niissä hirveästi uskoa suhteeseen ollut. Vastaaviahan näkyi twitterissäkin, kun joku vähän levitteli huhuja d:stä ja b:stä. Heti tuli useita naureskelijoita jotka kuittasi koko jutun kulissiksi tai laventelisuhteeksi tms.

vierailija
Mun mielestä näin olisi parasta, mutta serverin perustaja ilmeisesti haluaa, ettei sinne pääse kukaan tosishippaaja tai muuten utelias, joka tuo kaikki jutut tänne ruodittavaksi.
Kohta
Miksei sitä linkkiä voi laittaa heti alkuun sitten?
Katotaan, niin viikon päästä siellä tappellee verissäpäin team Kärdis, team P ja team Tommy. Ei noi nimimerkkitouhut sovi kuin faktapohjaiseen linkkienjakoon ja niihin kommentointiin.

Ei yhdet yökkikset ja höpöt saa non tunteisiin mennä

Yhteistyössä