Juntti AIJuntti kirjoittelee tällaista mitä sinä.
Juntti AIJuntti kirjoittelee tällaista mitä sinä.
Mummo ei anna minun juoda kuin kaakaota. T. Slovenialainen miestaskulämmintä Norlands Guldia tulossa
mummon tossukoita ei kutsuta MIESTEN juttuihinMummo ei anna minun juoda kuin kaakaota. T. Slovenialainen mies
Juntti kirjoittelee tälläistä mitä sinä.Hooja x Käärijä
R.A.K.A.S.T.A.N 🫶Hooja x Käärijä
MIEHET saunaa ja lisää löytyä vaan kiukaalle. Bara bada bastuVati kaatuu ja levy jumittuu. Normi lauantai.
Ich kommeMIEHET saunaa ja lisää löytyä vaan kiukaalle. Bara bada bastu
*aska houkuttelee näköjään kärpäsiä. Ja läppänä porukka on kuunnellu. Vai kehtaako joku ihan oikeasti sanoa kuuntelevansa noita ihan kunnollaNo monellakos Joksujen biisillä on yli 30 miljoonaa striimiä Spottarissa. Vastaus 0. Hoojalla on useita + toi suosituin yli 60 miljoonaa + kaikki muutkin biisiet striimanneet hyvin.
Juntti kirjoittelee tälläistä mitä sinä.Juntti rakastaa Hoojaa
Bojan rakastaa Jereä.Minä en aio poikuuttani menettää missään Apollossa.
-ennustaja 3
Harmittaako kun ei ollutkaan kuvitellun tyttiksen käsi?On se aikamoinen taitolaji torjua kaikki mikä uhkaa omia harhakuvitelmia tai vääristyneitä käsityksiä milloin mistäkin asiasta. Vähän sääliksi käy.
Juntti kirjoittelee tälläistä mitä sinä.Sivuhenkilölangan narskut?
Eipä täällä enää usein nää mitään järkevää. Mutta samaa mieltä, tää oli yksi yhteistyö, mitä en odottanut saavani, mutta se tulikin ja vielä pidempi yhteistyöIhanaa nähdä yksi järkevä kommentti täällä joukossa.
Loukkaat BojaniaEipä täällä enää usein nää mitään järkevää. Mutta samaa mieltä, tää oli yksi yhteistyö, mitä en odottanut saavani, mutta se tulikin ja vielä pidempi yhteistyöNää sopii tosiaan musiikillisesti yhteen ja luo samalla molemmille uusia mahdollisuuksia. Oon ollut niin iloinen tästä.
Voi sua. On se varmaan rankkaa, kun haaveet kaatuu. Turhaan olet odotellut ja aikaasi hukannut. Toivottavasti löydät antoisamman harrastuksen.Harmittaako kun ei ollutkaan kuvitellun tyttiksen käsi?