vierailija
En yhtään epäile, etteikö K tuntisi erittäin aitoja tunteita, kun P sivelee kädellään häneen selkäänsä.

En yhtään epäile, etteikö K tuntisi erittäin aitoja tunteita, kun P sivelee kädellään häneen selkäänsä.
Lähde?K ja Hooja ens viikolla Putouksessa.
Oletettavasti tän viikon jakson lopussa kerrottu kun jodeliin tuli siitä joku viisi alotusta samaan aikaan.Lähde?
Höpö höpöK ja Hooja ens viikolla Putouksessa.
No just jooKuva 5? Niin muuten onkin.
K ja Hooja ens viikolla Putouksessa.
TrollooooooNiin minun viesteissä ei ole vikaa, toisin kuin teillä aitoja tunteita epäilevillä.
Putouksen lopussa kerrottiinLähde?
Mä en ole pystynyt jättämään omaan arvoonsa. Olen halunnut nähdä, että kuinka pitkälle hän on valmis viemään juttunsa.naulan kantaan. Ehkä joku tässä joukossa on oikeasti tosishippaaja, mutta kyllä täällä on jo aikojen alusta ollut ihan puhdas trollaajakin sekoilemassa. Noi höpinät voisi kyllä jättää omaan arvoonsa kummassakin tapauksessa.
Mä en löytäny ku pari krisin näköistäSe Bojanin näköinen mies?
Löytyy sieltä Nace ja Nacen sormet.Mä en löytäny ku pari krisin näköistä
Häh, no ei kyllä oo (siis tossa Deepstick esittelykuvassa, joka kuultaa punaruskean värin alta).Ei kun tullut uusia videoita asento sivustolle. Ihan Bojanin näköinen mies deep stickissä.
Kuva 5.Häh, no ei kyllä oo (siis tossa Deepstick esittelykuvassa, joka kuultaa punaruskean värin alta).
Mutta onpas kiva sivusto. Loin itselleni heti päässä sopivan castin
Hyi, ei siinä kuvassa näy kenenkään kasvoja. Mies tunkeutumassa toisen miehen, yök.Kuva 5.
Ai alusta vasemmalta oikealle laskien (eihän ne oo numeroitu)Kuva 5.
Mulla kuva 5/24 näyttää vaan prsettä ja kiiikkeliäKuva 5.
No ei näkynykään. Trolli tais ollaHyi, ei siinä kuvassa näy kenenkään kasvoja. Mies tunkeutumassa toisen miehen, yök.
Onhan. Minusta se B:n näköinen on ihan toisessa asentosarjassa.Ai alusta vasemmalta oikealle laskien (eihän ne oo numeroitu)
Ai hemmetti. Mammat ryntää katsomaan asentoja Bojanin toivossa.
En saa happeaAi hemmetti. Mammat ryntää katsomaan asentoja Bojanin toivossa.
Musta tuo sivusto on hyvin opettavainenAi hemmetti. Mammat ryntää katsomaan asentoja Bojanin toivossa.![]()
Homosivustot saaneet uuden uskollisen katselijakunnanAi hemmetti. Mammat ryntää katsomaan asentoja Bojanin toivossa.