V
vierailija
Vieras
Mä muuten vihaan yllätyksiä, mahtaakohan kaivattu tykätä niistä?Miten hän voi yllättää sut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä muuten vihaan yllätyksiä, mahtaakohan kaivattu tykätä niistä?Miten hän voi yllättää sut?
Pelastan sinut, lepää nyt.Olen ihan rikki.
Mä muuten vihaan yllätyksiä, mahtaakohan kaivattu tykätä niistä?
Olisipa minulle. Lohdutan sinua joka tapauksessaOn niin lauhean lohduton olo ilman sinua. Hyvää yötä.
___
Mä postasin just
turCCihuoltoklipin.
Mut se jäi m0delle.
乁( •_• )ㄏ Shiiiit. x
___
Millaiset on kivoja yllätyksiä?Yllätykset, valitettavasti, ovat yleensä ikäviä. Toki on niitä kivojakin.
Rakkaan näkeminen tai äänensä kuuleminen, esimerkiksi. Hyvää yötä ja äitienpäivääMillaiset on kivoja yllätyksiä?
Sama. Nuorempana toivotin hyvää äitienpäivää vain omalle äidilleni, mutta nykyään se tulee melkein automaattisesti sanottua kaikille äideille, jotka sattuvat kohdalle.Hyvää juhlapäivää kaivatulle! Tuntuu oudolta toivottaa hyvää äitienpäivää muille kuin omalle äidille. Lapsena opetettiin väärin ettei saa toivottaa muille kuin omalle äidille ja mummolle. Se ajatus on sitten juurtunut niin syvään, että tuntuu oudolta vieläkin, vaikka se tuntuu olevan näköjään ihan yleinen tapa toivotella kaikille äideille.
unissakin tulee toisinaan kaivattuaHeräilen vaan ja kaipaan niin sinua.
Näin.Väärin, jokaisen tulee ottaa vastuu sanomisistaan ja tekemisistään. Tähän tarvitaan myös palautetta loukatulta, jos ei loukkaaja sitä ymmärrä itse. Ei kaikki saa pyöriä vaan oman navan ympärillä, vaikka oiskin ihan puhdas, sattuneesta syystä.
Kenelle tämä, miehelle vai naiselle?Jos me joskus vielä nähtäisiin ja haluttaisiin jotain niin pitäisi käytännössä aloittaa tutustuminen alusta. Kaikki mikä oli "meitä", sua suhteessa muhun ja mua suhteessa suhun, se yhteys, meni mussa tuhannen säpäleiksi ja niin kivuliaasti rikki, että olen siitä vieläkin rampa ja rintani avohaavalla.
Joutuisin suhtautumaan suhun kuin ventovieraaseen ja ihmiseen johon luottamus pitäisi jostain kaapia kokoon. Käytännössä olisin säikky ja arka eläin, jota et saisi edes halata koska vierastan sinua. Pakoeläin minussa yliajaa minkään muun ja sen viesti on: varo, vaara, kaihda, pois n y t.
Kaikki minussa hylkii sinua tahtomattani. Ovellani keikkuu lisäksi vesisanko, joka saattaisi, myöskin tahdostani riippumatta tippua niskaasi hetkenä minä hyvänsä. Enkä tiedä millä konstilla navan saisi käännettyä takaisin. Jotain se vaatisi, mutta mitä, hyvä kysymys. Kaikesta minkä voisi kuvitella auttavan pyristelisin pois. Aiemmin tunsin sun läheisyyden olevan jotain mikä toisi rauhaa ja levähdystä, nyt lukkiutumista, sulkeutumista ja dissosiointia.
Silti rakastan sinua. Sattui vaan niin syvältä ja kamalasti se miten kaikki meni.