vierailija
Aikasta komee on, Kärppä tykkää isoista.Aika magee toi uus moottorikelkka, K saa varmasti kunnon kyydit sillä
Aikasta komee on, Kärppä tykkää isoista.Aika magee toi uus moottorikelkka, K saa varmasti kunnon kyydit sillä
Varttihullu ei näe, ettei siinä ole. Tottakai se sulla maistuu, kun aivonesteitäsi valuu vähän kuolan mukana suukkuun aina.Niin? Sokeakin näkee että siinä on kookosrasvaa. Sen kyl maistaa.
Oho, sua harmittaa kun olet väärässä. Sen lisäksi väärensit fazerin sinisen aineosaluettelon.Ei sisällä. Sun pääsi sisältää niitä kookoshiutaleita aivojen sijasta.
Kuten tuosta näit, ei ole, kaakaovoita ja -massaa on.Niin? Sokeakin näkee että siinä on kookosrasvaa. Sen kyl maistaa.
Matej avanzon insta ja sen kautta vielä toisen hlön stooreihin, joista Matej jakoi.Öööö, siis MISSÄ on klippi Nacen paisunnasta? 🫣
Olen samaa mieltä siitä että mammat eivät ole maistaneet mitään muuta suklaata, joten siksi kookosrasva-sininen on heistä suklaata.Varttihullu ei näe, ettei siinä ole. Tottakai se sulla maistuu, kun aivonesteitäsi valuu vähän kuolan mukana suukkuun aina.
Väärensit ainesosaluettelon. Sisältää kookosrasvaa.Kuten tuosta näit, ei ole, kaakaovoita ja -massaa on.
Fazerin sinisen kookosrasvaKuka istuu piimän vieressä yleisössä?
Onko piimä kalsareissaKuka istuu piimän vieressä yleisössä?
Fazerin sinisen kookosrasva
Sairas kyttääjä olet, ei kukaan normaali ois nähnyt niitä edes kuviossa. Mut varmaan se Karmen.Kuka istuu piimän vieressä yleisössä?
Voit sen aivan itse googlettaa ja katsoa Fazerin sivuilta, ei ole vaikeaa, enkä edes ollut sen linkittänyt:Väärensit ainesosaluettelon. Sisältää kookosrasvaa.
Itse olet huumeissa.Onko piimä kalsareissa
Uuh, yks tollanen Kärtsän poikkispoksiin kiitos.Mikä hvetti mun Instaa vaivaa.
For you pagen antia taas
![]()
Sachin HR Sharma on Instagram: "Amazing kegel workout at home 🏠..must try it 💪💯 ✅save ✅share ✅do it #sachinhrfitness #fitnessmotivation #fitnesslife #fitnessmodel #fitnessaddict #fitnesstrainer #fitnessfreaks #fitnessjourney #fitnesslifestyle #fitnessgoals #fitnessphysique #fitnessfreak #fitnesscoach #trending #trendingreels #gym #gymmotivation #gymlover #gymaddict #gymlifestyle #gymlove #exercise #reels #reelsinstagram #reelsvideo #reelsindia #reelsviral #workout #body #bodybuilding"
184K likes, 6,292 comments - sachinhrfitness on March 13, 2025: "Amazing kegel workout at home 🏠..must try it 💪💯 ✅save ✅share ✅do it #sachinhrfitness #fitnessmotivation #fitnesslife #fitnessmodel #fitnessaddict #fitnesstrainer #fitnessfreaks #fitnessjourney #fitnesslifestyle #fitnessgoals...www.instagram.com
Nacen tyttis.Kuka istuu piimän vieressä yleisössä?
Siellä lukee että sisältää kookosrasvaa.Voit sen aivan itse googlettaa ja katsoa Fazerin sivuilta, ei ole vaikeaa, enkä edes ollut sen linkittänyt:
Ei meillä Sinistä syöneillä maistu kookos, tolla vain, joka siitä puhuu.Olen samaa mieltä siitä että mammat eivät ole maistaneet mitään muuta suklaata, joten siksi kookosrasva-sininen on heistä suklaata.
Jauhoa on ja sian kamaraa.HK:n sininen on ainakin ehtaa makkkaraa ja terveellistä
Piimänlipittäjä.Kuka istuu piimän vieressä yleisössä?
Vain sun laitteessas, jolla katsot lukee siellä siten.Siellä lukee että sisältää kookosrasvaa.
Sika on eläin, joka on luotu ihmisten ravinnoksi.Jauhoa on ja sian kamaraa.