vierailija
Ne on pelkkää pelleilyä h ölmö.Pystyy ihan helpolla, ei kukaan mies kirjoita tollasta soopaa miehet koolla jee tai mitään Kanaria gay ranta päläpälä.

Ne on pelkkää pelleilyä h ölmö.Pystyy ihan helpolla, ei kukaan mies kirjoita tollasta soopaa miehet koolla jee tai mitään Kanaria gay ranta päläpälä.
Eli et osaa selittää.Enkä selitä tätä auki epätajuaville.
Kyllä kukkis, listagay, rietas ja esim. se winner umk- ja viisuketjut heti erottaa miehen kirjoituksiksi eli on mahdollista, aina ei kyllä, jolleivat itse kerro.Ne on pelkkää pelleilyä h ölmö. Muuten ei normi kommentin perusteella pysty toisen sukupuolta päättelemään.
Osaan, en vain lässyttää näitä auki, kun ilmenee minusta noista viesteistä ihan selvästi.Eli et osaa selittää.
Jaksa siisOsaan, en vain lässyttää näitä auki, kun ilmenee minusta noista viesteistä ihan selvästi.
He ovat kertoneet sukupuolensa, joten miellät heidät mieheksi. Suurin osa tässä fandomissa kirjoittelevista ei ole koskaan kertonut sukupuoltaan, etkä voi sitä kommentin perusteella tietää. Minua on usein luultu sekä Listagayksi että Immuksi, enkä ole heistä kumpikaan.Kyllä kukkis, listagay, rietas ja esim. se winner umk- ja viisuketjut heti erottaa miehen kirjoituksiksi eli on mahdollista, aina ei kyllä, jolleivat itse kerro.
Ei ilmene. Et siis vain osaa.Osaan, en vain lässyttää näitä auki, kun ilmenee minusta noista viesteistä ihan selvästi.
No se luulija on varmaan ollut A, mutta kyllä koen, että on se mahdollista erottaa joskus.He ovat kertoneet sukupuolensa, joten miellät heidät mieheksi. Suurin osa tässä fandomissa kirjoittelevista ei ole koskaan kertonut sukupuoltaan, etkä voi sitä kommentin perusteella tietää. Minua on usein luultu sekä Listagayksi että Immuksi, enkä ole heistä kumpikaan.
Olenko siis mies vai nainen?No se luulija on varmaan ollut A, mutta kyllä koen, että on se mahdollista erottaa joskus.
On täällä ainakin yksi ison miehen ystävä. Mutta ei siitä sen enempääEi täällä ole aidosti, kuten vielä vauvan ketjun aikaan.
Oletko ihan tosissasi?!Kyllä kukkis, listagay, rietas ja esim. se winner umk- ja viisuketjut heti erottaa miehen kirjoituksiksi eli on mahdollista, aina ei kyllä, jolleivat itse kerro.
Tää kuulosti jotenkin kinkylta.On täällä ainakin yksi ison miehen ystävä. Mutta ei siitä sen enempää
Ontäällä oikeitakin miehiä, mutta noita keskustelun böostaaja simo-annalliisoja kukaan tuskin luuli miehiksi.Pystyy ihan helpolla, ei kukaan mies kirjoita tollasta soopaa miehet koolla jee tai mitään Kanaria gay ranta päläpälä.
Oletko ihan tosissasi?! Eli sun mielestä kaikki naiset kirjoittaa tietyllä tyylillä ja kaikki miehet taas tietyllä tyylillä? Mun mielestä tuollainen on aika asenteellista ja rajoittunutta ajattelua, sorry vaan. Satun tietämään että ainakin yksi näistä nimimerkeistä on nainen.
Oon useasti ihmetelly, et miten näin asenteelliset ja miehiä halveksivat ihmiset ovat päätyneet tähän fandomiin. Ehkä pakosta sietävät B:n ja K:n sukupuolta.Oletko ihan tosissasi?! Eli sun mielestä kaikki naiset kirjoittaa tietyllä tyylillä ja kaikki miehet taas tietyllä tyylillä? Mun mielestä tuollainen on aika asenteellista ja rajoittunutta ajattelua, sorry vaan. Satun tietämään että ainakin yksi näistä nimimerkeistä on nainen.
No eihän ole pölkky.Oletko ihan tosissasi?! Eli sun mielestä kaikki naiset kirjoittaa tietyllä tyylillä ja kaikki miehet taas tietyllä tyylillä? Mun mielestä tuollainen on aika asenteellista ja rajoittunutta ajattelua, sorry vaan. Satun tietämään että ainakin yksi näistä nimimerkeistä on nainen.
Oon muuten Bojanisti.Ontäällä oikeitakin miehiä, mutta noita keskustelun böostaaja simo-annalliisoja kukaan tuskin luuli miehiksi.
Se, etten usko niitä tässä ketjussa pyörivän, ei tarkoita mitään miesten halveksimista, eipä ole mitään heitä vastaan kylläkään.Oon useasti ihmetelly, et miten näin asenteelliset ja miehiä halveksivat ihmiset ovat päätyneet tähän fandomiin. Ehkä pakosta sietävät B:n ja K:n sukupuolta.
En ole kyseinen kommentoija, mut hän puhuu ihan totta. Kyseinen seikka tuli ilmi yhdessä tapaamisessa. Mun fandomin kautta tapaamista miehistä kaikki on lähinnä shipanneet Kärtsää tai jotakuta Joksua itselleen.No eihän ole pölkky.
Ok!! Seikka saletti! Pahoittlut, mutta puoöet oli oikeinOon muuten Bojanisti.
”Simo”
Perhana. Tartten lukulasitOk!! Seikka saletti! Pahoittlut, mutta puoöet oli oikein
Sun mielestä mies ei ole silloin mies, jos hän ei shippaa BoJereä.Se, etten usko niitä tässä ketjussa pyörivän, ei tarkoita mitään miesten halveksimista, eipä ole mitään heitä vastaan kylläkään.
Oli tärkeä korjaus asihan, eikö.Ok!! Seikka saletti! Pahoittlut, mutta puoöet oli oikein
En ole sanonut noin, että kaikki, täällä käy muitakin kuin vain minä.Sun mielestä mies ei ole silloin mies, jos hän ei shippaa BoJereä. Ei millään pahalla, mut olet naurettava.
Olen huomannut saman. Hassua!Sun mielestä mies ei ole silloin mies, jos hän ei shippaa BoJereä. Ei millään pahalla, mut olet naurettava.