K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä kukkis, listagay, rietas ja esim. se winner umk- ja viisuketjut heti erottaa miehen kirjoituksiksi eli on mahdollista, aina ei kyllä, jolleivat itse kerro.
He ovat kertoneet sukupuolensa, joten miellät heidät mieheksi. Suurin osa tässä fandomissa kirjoittelevista ei ole koskaan kertonut sukupuoltaan, etkä voi sitä kommentin perusteella tietää. Minua on usein luultu sekä Listagayksi että Immuksi, enkä ole heistä kumpikaan.

vierailija
He ovat kertoneet sukupuolensa, joten miellät heidät mieheksi. Suurin osa tässä fandomissa kirjoittelevista ei ole koskaan kertonut sukupuoltaan, etkä voi sitä kommentin perusteella tietää. Minua on usein luultu sekä Listagayksi että Immuksi, enkä ole heistä kumpikaan.
No se luulija on varmaan ollut A, mutta kyllä koen, että on se mahdollista erottaa joskus.

vierailija
Kyllä kukkis, listagay, rietas ja esim. se winner umk- ja viisuketjut heti erottaa miehen kirjoituksiksi eli on mahdollista, aina ei kyllä, jolleivat itse kerro.
Oletko ihan tosissasi?!🤣 Eli sun mielestä kaikki naiset kirjoittaa tietyllä tyylillä ja kaikki miehet taas tietyllä tyylillä? Mun mielestä tuollainen on aika asenteellista ja rajoittunutta ajattelua, sorry vaan. Satun tietämään että ainakin yksi näistä nimimerkeistä on nainen.

vierailija
Oletko ihan tosissasi?! Eli sun mielestä kaikki naiset kirjoittaa tietyllä tyylillä ja kaikki miehet taas tietyllä tyylillä? Mun mielestä tuollainen on aika asenteellista ja rajoittunutta ajattelua, sorry vaan. Satun tietämään että ainakin yksi näistä nimimerkeistä on nainen.
👍 Jep, yksi näistä on tosiaan nainen. Jotkut ihmiset otti muutenkin hirveän tosissaan nämä nimimerkit vaikka olisi kannattanut suhtautua vauvan ketjuun ja kommentteihin huumorilla. Vauvan ketjun kuului olla yliampuvaa läppää ja harmi että muutama ihminen teki siitä totista vääntöä.

vierailija
Oletko ihan tosissasi?! Eli sun mielestä kaikki naiset kirjoittaa tietyllä tyylillä ja kaikki miehet taas tietyllä tyylillä? Mun mielestä tuollainen on aika asenteellista ja rajoittunutta ajattelua, sorry vaan. Satun tietämään että ainakin yksi näistä nimimerkeistä on nainen.
Oon useasti ihmetelly, et miten näin asenteelliset ja miehiä halveksivat ihmiset ovat päätyneet tähän fandomiin. Ehkä pakosta sietävät B:n ja K:n sukupuolta.

Yhteistyössä