K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten siis pystyy käyttämään aikaansa kuuntelemalla jotain viisumusaa? Hirveämpää paskaa saa hakemalla hakea. Se, että sieltä voi bongata muutamia ihan kuunneltavia biisejä onnistuu kyllä semifinaaleista eteenpäin, ei siihen tarvitse ennen semejä perehtyä. Tietenkään kukaan normaali nyt ei katso niitäkään, mutta tässä onkin shipin myötä seottu vähän itse jokainen
En kuulu sateenkaari vähemmistöön mutta he tuntuvat olevan innoissaan viisuista.

vierailija
Bess +Kärtsä collab on . Biisi on mahtava pop-bängeri ja erityisesti Kärtsän räppiosuus nostaa sen tavallisesta radiopopista ihan huippulevelille. Musavideo on hauska ja älykkäälle katsojalle siinä on paljon kaikenlaista hauskaa viitettä ja vihjettä.
Palstadissaajille tiedoksi, tämä on varma hitti.
Älä naurata, mutta voihan toi radiosoittoon sopia niinkuin Bessin biisit aika usein.

vierailija
En kuulu sateenkaari vähemmistöön mutta he tuntuvat olevan innoissaan viisuista.
Niin no joo. JA onhan se varmasti kiva, yhteisöllinen juttu ja siis omalla laillaan hyvää viihdettä. Se viihde on toki kiinnostavampaa, jos tunnet biisit. Että sikäli sen kappaleisiin tutustumisen ymmärtää.
Mietin vaan, että kun vuorokaudessa on kuitenkin rajallinen aika nautiskella musiikista, niin mihin väliin voisi tunkea parikaan tuntia viisubiisejä, jotka ovat oikeasti pääsääntöisesti musiikillisesti täydellistä kuraa?

vierailija
Niin no joo. JA onhan se varmasti kiva, yhteisöllinen juttu ja siis omalla laillaan hyvää viihdettä. Se viihde on toki kiinnostavampaa, jos tunnet biisit. Että sikäli sen kappaleisiin tutustumisen ymmärtää.
Mietin vaan, että kun vuorokaudessa on kuitenkin rajallinen aika nautiskella musiikista, niin mihin väliin voisi tunkea parikaan tuntia viisubiisejä, jotka ovat oikeasti pääsääntöisesti musiikillisesti täydellistä kuraa?
Heillä on erilainen musiikkimaku kuin sinulla. Itse en voi sietää räppiä ja ihan raivostuttaa kun kaupoissa soitetaan huonoa nykymusiikkia.

vierailija
Oletteko esim. kuunnelleet Beethovenin Kuutamosonaatti-teoksen osan 3? Se on melkoinen bängeri. Pianosonaatti nro 14, osa 3.

vierailija
Oletteko esim. kuunnelleet Beethovenin Kuutamosonaatti-teoksen osan 3? Se on melkoinen bängeri. Pianosonaatti nro 14, osa 3.
Ja siis petohveeni sävelsi tämän ollessaan vasta 17-vuotias, rakkaussuruissaan vieläpä. Hän oli säveltäjänero, toi kappale kuulostaa hiton vaikealta soittaa, mutta ei ole lainkaan niin vaikea nuotitukseltaan, kuin moni vastaavasti paljon helpomman kuuloinen kappalke. Sanoisin, että kappaleen nuotinnuksessa on matematiikkaa. En sitä itse osaa soittaa kuin alun ja senkin huonosti, mutta se ois taitavalle pianistille mielestäni ihan stananmoisen hauska tai silleen mehukas kappale soittotyyliltään.

vierailija
Miksi musiikin pitää kestää aikaa? Se mikä sinusta kestää aikaa, ei seuraavan sukupuolen mielestä kestä.
Ei sen tarvitse. Ns. kertakäyttömusiikillakin on paikkansa. Kuuntelen itse sellaistakin, tai ainakin ns. one hit wondereita. Silti jotenkin koen nää K:n tekeleet tosi kevyiksi. Kuvailin vain mistä esim voi tunnistaa ns laadukkaan musiikin.

Yhteistyössä