K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei vaan twinnaamalla näytetään keskinäistä läheisyyttä.

miten se tässä nyt ilmenee? Ja miten tää on suunniteltu?
K julkaisee biisiin liittyvää promomateriaalia ja JO jotain kokkaus videoita. Onko K anellut kuukausi sitten Bessiltä ja tuotantotiimiltä että pliiiis, voidaanko syödä poppareita kun mun slovakialaiset viisuystävät aikoo sitten aikanaan julkaista myös sellaisen aikojasitten kuvatun v8deon jossa ne mässyttää kans poppareita

eli ei ole twinnausta, nytkö se sitten myönnetään?
Kai sä ymmärrät että twinnausten bongailut on fandomin leikkiä? Kukaan muu ei ota niitä tosissaan kuin nämä jotka väittävät joksujen tekevän niitä jonkun hyötymisen takia. Kukaan ei hyödy mitään siitä että julkaisee ihan erilaisen videon kuin joku toinen, vaikka molemmissa videoissa onkin popkorneja 😀

Kai sä ymmärrät että twinnausten bongailut on fandomin leikkiä? Kukaan muu ei ota niitä tosissaan kuin nämä jotka väittävät joksujen tekevän niitä jonkun hyötymisen takia. Kukaan ei hyödy mitään siitä että julkaisee ihan erilaisen videon kuin joku toinen, vaikka molemmissa videoissa onkin popkorneja

eli nyt myönnetään että tämä on täysin fanien keksimä juttu? Koittakaa nyt edes pysyä tarinassa

Kai sä ymmärrät että twinnausten bongailut on fandomin leikkiä? Kukaan muu ei ota niitä tosissaan kuin nämä jotka väittävät joksujen tekevän niitä jonkun hyötymisen takia. Kukaan ei hyödy mitään siitä että julkaisee ihan erilaisen videon kuin joku toinen, vaikka molemmissa videoissa onkin popkorneja
No tämä. Niitä muita twinnauksia on ollut esim punaisen poolopaidan käyttäminen. Hirvee hyöty varmaan haettiin silläkin

Mun mielestä tää oli materiaalia niiden tuntikausien materiaalipankista, joista kuuleman mukaan sais mehukkaan ja mielenkiintoisen kokoillan elokuvankin heidän viisujen jälkeisestä elämästään…

Sama pelinumero on sit varmaan high potence twinnausta! ?

Tsihii... Bojan rytmiryhmieen haluaa näyttää läheisyyttä Käärijään, mutta Käärijä itse puolestaan ihan johonkin muuhun suuntaan.......
🤭🤭🤭

Yhteistyössä