vierailija
No en, kun tää palsta on sitä vartenOn sivuhenkilöpaikassa, voisit mennä sinne kiitos.

No en, kun tää palsta on sitä vartenOn sivuhenkilöpaikassa, voisit mennä sinne kiitos.
Ei kyllä ole, on Jereä loukkaavaa.No en, kun tää palsta on sitä varten
Täällä puhutaan niistä totuuksista ja hekumonioista, mitä ei Discordissa voi ääneen sanoaEi kyllä ole, on Jereä loukkaavaa.
No, mitä tuli?Eikä ja nyt tuo yksi ankeilija maalittaja vielä avaa sanaisen arkkunsa, mitähän sieltä nyt taas on tulossa tällä kertaa.
Luepa kuule ihan itse.No, mitä tuli?
Eipäs, kun puutun ja poistelen tietenkin.Täällä puhutaan niistä totuuksista ja hekumonioista, mitä ei Discordissa voi ääneen sanoa Koita kestää tai lähde mukaan
No tämänhän piti olla palsta, jossa saa kurjoitella ja hengittää vapaasti, mites se sitten istuu tuohon poisteluun?Eipäs, kun puutun ja poistelen tietenkin.
Jos poistuu on vain merkki siitä, että on laatutavaraa. Ilo laittaa uudestaan tuplanaEipäs, kun puutun ja poistelen tietenkin.
Peksi ja K on vaan niin hotteja yhdessäEipäs, kun puutun ja poistelen tietenkin.
Saa hengittää vapaasti Balkanin ainutlaatuisen aarteen ja Vantaan muovailuvaha- kennuken platonista suhdetta! Ja loukkaantua uhkaavista tunkeiljoista! Tätä on aito vapaus!No tämänhän piti olla palsta, jossa saa kurjoitella ja hengittää vapaasti, mites se sitten istuu tuohon poisteluun?
Jere ja Bojan on.Peksi ja K on vaan niin hotteja yhdessä
Täh, tosi asiallisestihan tuolla on annettu palautetta omalla nimimerkillä.Että noi maalittajat on niin noloja tuolla, apua?!
Mietipä niintä isoja maalivahdin kouria vaeltelemassa hitaasti, mutta varmasti K:n vartalollaPeksi ja K on vaan niin hotteja yhdessä
No ei kyllä ole, vain koska eivät eri mielipiteitä/tulkintoja siedä.Täh, tosi asiallisestihan tuolla on annettu palautetta omalla nimimerkillä.
....Mietipä niintä isoja maalivahdin kouria vaeltelemassa hitaasti, mutta varmasti K:n vartalolla
No annapa sitten itse palautetta. Vai etkö uskalla, kun ei voikaan anonyymina huudella mitä huvittaa?No ei kyllä ole, vain koska eivät eri mielipiteitä/tulkintoja siedä.
MENE.SINNE.DISCORDIIN.KERTOMAAN.OMA.NÄKEMYKSESI. stanaako täällä raportoit joka käännettä ja uliset. Oletko kenties itse kohteena?Että noi maalittajat on niin noloja tuolla, apua?!
K:n selkä menee kaarelle.....Mietipä niintä isoja maalivahdin kouria vaeltelemassa hitaasti, mutta varmasti K:n vartalolla
Jos ei ole itse niin on se "vati". Ei uskalla avata suutaan kylläkään.MENE.SINNE.DISCORDIIN.KERTOMAAN.OMA.NÄKEMYKSESI. stanaako täällä raportoit joka käännettä ja uliset. Oletko kenties itse kohteena?
En tietenkään ole, eipä taida kyseinen henkilö tänne kirjoitella.MENE.SINNE.DISCORDIIN.KERTOMAAN.OMA.NÄKEMYKSESI. stanaako täällä raportoit joka käännettä ja uliset. Oletko kenties itse kohteena?
Mitä apua kaipaat?Että noi maalittajat on niin noloja tuolla, apua?!
JM todellakin on vakiokalustoa kompostissa, älä ole naivi.En tietenkään ole, eipä taida kyseinen henkilö tänne kirjoitella.
NaiiviJM todellakin on vakiokalustoa kompostissa, älä ole naivi.
Joo, Vatipää on ahkera realismin alapeukuttaja.Jos ei ole itse niin on se "vati". Ei uskalla avata suutaan kylläkään.