K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tunnustele minkäänlaisia nimimerkkejä, mutta minä en ainakaan omaa ihan yhtä hyvää väittelytaitoa kuin A, harvemmin tulee osallistuttua niihin, ainakaan mitenkään tunteja kestävästi. Suklaa asiassa olen kyllä samaa mieltä kanssaan, itsellä ei diagnooseja ole, niitä vähän turha etänä keksiä kanssaihmisille.

vierailija
En tunnustele minkäänlaisia nimimerkkejä, mutta minä en ainakaan omaa ihan yhtä hyvää väittelytaitoa kuin A, harvemmin tulee osallistuttua niihin, ainakaan mitenkään tunteja kestävästi. Suklaa asiassa olen kyllä samaa mieltä kanssaan, itsellä ei diagnooseja ole, niitä vähän turha etänä keksiä kanssaihmisille.
Väittelytaito?🤣😂😭 Lähinnä hullunkiilto silmissä jankkaamista.

vierailija

Siis apua mikä bängeri Hoojalla tämä biisi Ja menny ihan ohi.

Tuo ääni
Nyt vähän liioittelet, eipä ollut mikään kummoinen kappale kyllä ja äänessä ihmeellistä vapinaa tarkoituksella vai tarkoittamatta jää miettimään.

vierailija
Miten tuolla Mur ha.infossa voi olla noin hel ve tin pahveja kirjoittamassa, joilla ei ole edes perusasiat oikeudenkäynteihin liittyen minkääntasoisessa hallussa?
Nytkin joku sössöttää, että "a toinen, että omaiset halusivat salata oikeudenkäynnin (toisaalta voi kyllä olla ihan normipyyntö), koska esiin voi tulla Jannesta ikäviä asioita."
Ei oikeus sen perusteella mitään salaa, että omaisia jokin ikävä asia uhrista haittaisi.

Yhteistyössä