vierailija
Ei, mutta katsomassa peliä oli.Käärijä ei ainakaan ei ollut Puita HC pelissä
Ei, mutta katsomassa peliä oli.Käärijä ei ainakaan ei ollut Puita HC pelissä
Siis Kiekko-VantaanEi, mutta katsomassa peliä oli.
Se oli Kiekko-Vantaa - Jokerit pelissä. Diili-Ossin instasta löytyy kuvaKäärijä ei ainakaan ei ollut Puita HC pelissä
Itse en ole ainakaan lähelläkään eläkeikää.Juuri sellainen kuva niistä on tullut tätäkin kautta. Hiukan hitaalla käyviä, eläkeikäisiä, mustasukkaisia ja kehityksen kelkasta pudonneita. Eli on kyllä!
No kun teitä on vaan pari niin voi hyvin yleistää.Älä yleistä, jos yksi on tutkinut.
Siis tossa on yksi tosishippaaja katsonut ja muut katsojat on shippivastaisia, minä en ole tutkinut ainakaan yhtään mitään, jaksa instanavia tollaisten takia. Oon ihmetellyt jo pelkästään noita seuraajakyttäyksiä kuka tuollaistakin jaksaa pitää kirjaa.No kun teitä on vaan pari niin voi hyvin yleistää.
BurnNo kun teitä on vaan pari niin voi hyvin yleistää.
Mä muistan kyllä ihan ulkoa nuo kommentoinnit.Noloa on pikemminkin se, miten tarkkaan te luette tän ketjun kaikki kommentit ja pidätte mustakkantisessa vihossanne kirjaa niistä.
Vau, vapauttaisit tilaa jollekin tärkeälle.Mä muistan kyllä ihan ulkoa nuo kommentoinnit.
No kun teitä on vaan pari niin voi hyvin yleistää.
En ole niin väittänytkään. Jos luet aikaisempia keskusteluja, niin sulle selviää mistä pelistä on kyse.Käärijä ei ainakaan ei ollut Puita HC pelissä
En usko minäkään. Itse oon bojanisti, mutta pidän tämän Railan kommentteja outoina.Tuskinpa on näin yleisesti.
Bojanistit, kuullostaa tosishipparimammojen kultiltaEn
En usko minäkään. Itse oon bojanisti, mutta pidän tämän Railan kommentteja outoina.
Tää just on tosi turhauttavaa, kun ihan järkevää kommenttia ei uskota. On niin helppo ivata, kun et muuta osaa.En minä, mutta nuo muut Railat...
Mua naurattaa, kun seiska ei keksi mitään draamaa Käärijästä niin kirjoittaa, joiko fantaa Ja piti vielä tältä Ossilta varmistaa oliko lasissa fantaa
Kävitkö myös taas homosivustoilla, hyihyi!Seonvttu OTSO eikä mikään OSSI.
Diili-Otso (otsokivimäki).
Ettiny peräsuoli venyen jotain Diili-Ossia tässä prkl. Vähän lukutaito siellä.
Ei kannata edes yrittää keskustella täällä, turhaa se on.Tää just on tosi turhauttavaa, kun ihan järkevää kommenttia ei uskota. On niin helppo ivata, kun et muuta osaa.
Niinpä. Ja jonku piti sitäkin jankata täällä päivätolkulla. Kyllä se on viettäny laatuaikaa avokin kanssa kotonaan ja välillä piipahtanu kiekolla.No niin eli Hooja siirtyi Warnerille ja Kallen Ruotsissa olo liittyi siihen, eikä mitään K liittyvää niinkuin sanoinkin.
Järkevästi keskustella casesta Railan amissibojanointi...Ei kannata edes yrittää keskustella täällä, turhaa se on.