vierailija
Kulp kulp kulp kulp, ei enää setä T.....kulp kulp kulpJuoko Bojan litran T:n piimää Dinorockissa? Lämmintä ja sakeaa.
Kulp kulp kulp kulp, ei enää setä T.....kulp kulp kulpJuoko Bojan litran T:n piimää Dinorockissa? Lämmintä ja sakeaa.
Ei kenenkään piimänjuonti lähdekään.Ne vaan ei lähde mihinkään täältä
Otahan poika vielä lisää!Kulp kulp kulp kulp, ei enää setä T.....kulp kulp kulp
On lähtenyt monta kertaa.Ne vaan ei lähde mihinkään täältä
Nii pä niin. Samaistutko nyt vähän liian syvälle Bojanin kryptobisnesjakkupuku -morsiameksi. Vähän läpinäkyvääMä oon treidannu 216 e rahaa ja palstaillu samalla kahvilassa. Nyt kyllä pitäs mennä saamaan unta palloon
Jere ei rakasta Bojania.
Noloa on pikemminkin se, miten tarkkaan te luette tän ketjun kaikki kommentit ja pidätte mustakkantisessa vihossanne kirjaa niistä.Juuh. Ja se asia jo silloin oikaistiin, olipa noloa, että väärää tietoa levittänyt kommentoija ei edes lue ketjuja noinkaan tarkkaan, mutta silti levittelee omia virheellisiä kiusaavia käsityksiään totena. Tietty instakun sekoilee ajoittain, mutta silti.
Mä olin se joka pohti että poistuiko kommentti. Kyse oli siitä että tietokoneella insta ei näyttänyt kommentteja, jos linkin avasi suoraan täältä eikä sieltä tililtä (oon yleensä aina puhelimella niin en ollut ennen tällaiseen törmännyt). Eli ei sen kummempaa. Kommentti todellakin on siellä edelleen. Railasta en osaa sanoa, voi olla palstalaisiakin, mutta voi olla olemattakin.Hyvä että joku muisti tämänkin mistä löytyy. Tuskin nimittäin on viimeinen kerta kun tästäkin täällä väännetään. Se on jollakin muullakin ongelmia joko muistin tai instan käytön kanssa kuin "mummoilla". Siellä se kommentti on edelleen ja oli aikoinaankin vaikka väitettiiin että poistui.
Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin miettiä jotain Railaa? Ihme porukkaa täälläkin.Mä olin se joka pohti että poistuiko kommentti. Kyse oli siitä että tietokoneella insta ei näyttänyt kommentteja, jos linkin avasi suoraan täältä eikä sieltä tililtä (oon yleensä aina puhelimella niin en ollut ennen tällaiseen törmännyt). Eli ei sen kummempaa. Kommentti todellakin on siellä edelleen. Railasta en osaa sanoa, voi olla palstalaisiakin, mutta voi olla olemattakin.
Tuskinpa on näin yleisesti.Raila on bojanistin ilmentymä!
Mikin muistan sen käyneeni omin silmin todentamassa silloin, että on kyllä sopivasti bugittanut useammalla samanaikaisesti.Mä olin se joka pohti että poistuiko kommentti. Kyse oli siitä että tietokoneella insta ei näyttänyt kommentteja, jos linkin avasi suoraan täältä eikä sieltä tililtä (oon yleensä aina puhelimella niin en ollut ennen tällaiseen törmännyt). Eli ei sen kummempaa. Kommentti todellakin on siellä edelleen. Railasta en osaa sanoa, voi olla palstalaisiakin, mutta voi olla olemattakin.
Juuri sellainen kuva niistä on tullut tätäkin kautta. Hiukan hitaalla käyviä, eläkeikäisiä, mustasukkaisia ja kehityksen kelkasta pudonneita. Eli on kyllä!Tuskinpa on näin yleisesti.
Missä? (Pliis mainitkaa muutamalla sanalla aina linkki)Ihana toi eilinen lätkämatsikuva Ksta ja Hsta! Pojat niin söpöinä noissa takeissaan Kuka se on ottanut/julkaissut?
Älä yleistä, jos yksi on tutkinut.BK tosishippaajat käy jo niin epötoivoisina ja harhoissa, että kaikkien Railojenkin risahdukset seulotaan huolella. Mikä on totta, mikä ei? MIKä kertoisi siitä, että ItäBlokin jumalhahmo on laskeutuva pian Suomeen.