K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuh. Ja se asia jo silloin oikaistiin, olipa noloa, että väärää tietoa levittänyt kommentoija ei edes lue ketjuja noinkaan tarkkaan, mutta silti levittelee omia virheellisiä kiusaavia käsityksiään totena. Tietty instakun sekoilee ajoittain, mutta silti.
Noloa on pikemminkin se, miten tarkkaan te luette tän ketjun kaikki kommentit ja pidätte mustakkantisessa vihossanne kirjaa niistä.

vierailija
Hyvä että joku muisti tämänkin mistä löytyy. Tuskin nimittäin on viimeinen kerta kun tästäkin täällä väännetään. Se on jollakin muullakin ongelmia joko muistin tai instan käytön kanssa kuin "mummoilla". Siellä se kommentti on edelleen ja oli aikoinaankin vaikka väitettiiin että poistui.
Mä olin se joka pohti että poistuiko kommentti. Kyse oli siitä että tietokoneella insta ei näyttänyt kommentteja, jos linkin avasi suoraan täältä eikä sieltä tililtä (oon yleensä aina puhelimella niin en ollut ennen tällaiseen törmännyt). Eli ei sen kummempaa. Kommentti todellakin on siellä edelleen. Railasta en osaa sanoa, voi olla palstalaisiakin, mutta voi olla olemattakin.

vierailija
Mä olin se joka pohti että poistuiko kommentti. Kyse oli siitä että tietokoneella insta ei näyttänyt kommentteja, jos linkin avasi suoraan täältä eikä sieltä tililtä (oon yleensä aina puhelimella niin en ollut ennen tällaiseen törmännyt). Eli ei sen kummempaa. Kommentti todellakin on siellä edelleen. Railasta en osaa sanoa, voi olla palstalaisiakin, mutta voi olla olemattakin.
Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin miettiä jotain Railaa? Ihme porukkaa täälläkin.

vierailija
Mikin muistan sen käyneeni omin silmin todentamassa silloin, että on kyllä sopivasti bugittanut useammalla samanaikaisesti.

vierailija
BK tosishippaajat käy jo niin epötoivoisina ja harhoissa, että kaikkien Railojenkin risahdukset seulotaan huolella. Mikä on totta, mikä ei? MIKä kertoisi siitä, että ItäBlokin jumalhahmo on laskeutuva pian Suomeen.

Yhteistyössä