vierailija
Ei Bojania kiinnosta, usko nyt jo.Bojan voisi saunan ystävänä alkaa seurata KAJ:ta. Mutta ehkä vasta sitten jos joskus tapaavat. 🫠
Ei Bojania kiinnosta, usko nyt jo.Bojan voisi saunan ystävänä alkaa seurata KAJ:ta. Mutta ehkä vasta sitten jos joskus tapaavat. 🫠
Mua on alkanu kyrpii tämmöset viestit enemmän kuin shippaamiset vaikka en shippaakkaan ketään. Keskustelu ois mielekkäämpää jos ei väännettäisi aina kuinka B ei ole enää läheinen tai suunilleen enää halua tavata ja mikään ei kiinnosta. Olen puhunut. Kiitos ja anteeksi.Ei Bojania kiinnosta, usko nyt jo.
On. Mun suosikki on Kevin!Bastubröderit on kyllä aika söpöjä
Niin siis ei seuraa edes windows 95:ia niin miksi kirjoitella, että sitä kiinnostaa mikään Kaj? K sitä kiinnostaa, eikä kukaan muu.Mua on alkanu kyrpii tämmöset viestit enemmän kuin shippaamiset vaikka en shippaakkaan ketään. Keskustelu ois mielekkäämpää jos ei väännettäisi aina kuinka B ei ole enää läheinen tai suunilleen enää halua tavata ja mikään ei kiinnosta. Olen puhunut. Kiitos ja anteeksi.
kyse on siitä miksi ihmeessä se bojan pitää yrittää liittää ihan kaikkeen mistä näillä palstoilla puhutaan. Ei sillä ja KAJlla ole mitään yhteyttäMua on alkanu kyrpii tämmöset viestit enemmän kuin shippaamiset vaikka en shippaakkaan ketään. Keskustelu ois mielekkäämpää jos ei väännettäisi aina kuinka B ei ole enää läheinen tai suunilleen enää halua tavata ja mikään ei kiinnosta. Olen puhunut. Kiitos ja anteeksi.
Niin siis ei seuraa edes windows 95:ia niin miksi kirjoitella, että sitä kiinnostaa mikään Kaj? K sitä kiinnostaa, eikä kukaan muu.
Täällä on nää pari obsessoitunutta, jotka pelkää, että B unohtuu.kyse on siitä miksi ihmeessä se bojan pitää yrittää liittää ihan kaikkeen mistä näillä palstoilla puhutaan. Ei sillä ja KAJlla ole mitään yhteyttä
No eikä kiinnosta. Soaiaalinen nousu ja mieluummin nopeasti sitä kiinnostaa.Niin siis ei seuraa edes windows 95:ia niin miksi kirjoitella, että sitä kiinnostaa mikään Kaj? K sitä kiinnostaa, eikä kukaan muu.
Pyh, eipä taida olla kyse nyt siitä.Täällä on nää pari obsessoitunutta, jotka pelkää, että B unohtuu.
Niinpä..fiilatkoon vaan Joksun keikkoja ja aikatauluja ja bussireittejä mielin määrin, mutta Hra Piimää ei tartte tunkea sinne mikä ole hånen luontainen ekologinen lokeronsa.Täällä on nää pari obsessoitunutta, jotka pelkää, että B unohtuu.
Milläs linkkarilla sinne Turkuun pääsee?Niinpä..fiilatkoon vaan Joksun keikkoja ja aikatauluja ja bussireittejä mielin määrin, mutta Hra Piimää ei tartte tunkea sinne mikä ole hånen luontainen ekologinen lokeronsa.
Ota Onnibussin linikkaMilläs linkkarilla sinne Turkuun pääsee?
Yäk ja höpöhöpö, kuten täällä on tapana sanoa. Älä viitsi trollailla. Upeakertsiset hymypojat....Kylläpä tuo Erikankin uusi postaus tuntuu kulahtaneelta ja vanhanaikaiselta näiden upeakertsisten hymypoikien nrinnalla. Taas tulee mieleen, ertä miksi UMK:t järjestetään liiaan aikaisin.
Kulahtanut keltasutturaYäk ja höpöhöpö, kuten täällä on tapana sanoa. Älä viitsi trollailla. Upeakertsiset hymypojat....
Erika on upea. Piste.
Meinasin eilen just kysyä että onko mitään uutta tältä rintamalta? Osottautuiko jälleen pannukakuksi nämä epäilykset.Ihanaa, jos ei Bojan ole enää tykkäillyt edes Dzejlan postauksista![]()
Just tämä. Niin rasittavaa. Eikö sillä ole mitään omia juttuja niin ei tarvitsisi koko ajan tunkea muiden juttuihin mukaan.kyse on siitä miksi ihmeessä se bojan pitää yrittää liittää ihan kaikkeen mistä näillä palstoilla puhutaan. Ei sillä ja KAJlla ole mitään yhteyttä
Ei taida olla. Siks Käärijäkään ei varmaan jaksa nähdä vaivaa mihinkään erilliseen tapaamiseen. Se tykkää omavoimaisista tyypeistäJust tämä. Niin rasittavaa. Eikö sillä ole mitään omia juttuja niin ei tarvitsisi koko ajan tunkea muiden juttuihin mukaan.
Varmaan enää uskaltaisi tykätäkään some-Marplejen tähden, jos mitåän yksityisyyttä arvostaa.Meinasin eilen just kysyä että onko mitään uutta tältä rintamalta? Osottautuiko jälleen pannukakuksi nämä epäilykset.