K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua on alkanu kyrpii tämmöset viestit enemmän kuin shippaamiset vaikka en shippaakkaan ketään. Keskustelu ois mielekkäämpää jos ei väännettäisi aina kuinka B ei ole enää läheinen tai suunilleen enää halua tavata ja mikään ei kiinnosta. Olen puhunut. Kiitos ja anteeksi.
Niin siis ei seuraa edes windows 95:ia niin miksi kirjoitella, että sitä kiinnostaa mikään Kaj? K sitä kiinnostaa, eikä kukaan muu.

vierailija
Mua on alkanu kyrpii tämmöset viestit enemmän kuin shippaamiset vaikka en shippaakkaan ketään. Keskustelu ois mielekkäämpää jos ei väännettäisi aina kuinka B ei ole enää läheinen tai suunilleen enää halua tavata ja mikään ei kiinnosta. Olen puhunut. Kiitos ja anteeksi.
kyse on siitä miksi ihmeessä se bojan pitää yrittää liittää ihan kaikkeen mistä näillä palstoilla puhutaan. Ei sillä ja KAJlla ole mitään yhteyttä

vierailija
Kylläpä tuo Erikankin uusi postaus tuntuu kulahtaneelta ja vanhanaikaiselta näiden upeakertsisten hymypoikien nrinnalla. Taas tulee mieleen, ertä miksi UMK:t järjestetään liiaan aikaisin.

vierailija
Loverpool ketjuhan on valmiina muuten Vauvalla. Siellä ei poistelijan takia voinu olla ja kun ei voinu puhua mistään muusta ku Bstä.

Ja kaikenlisäksi poistelijarouva on muuttanut tänne, muttei saa täältä mitään poistettua, edes kuumimpia pokedexsessioita(💗)u

Eli miksi amissimu.mmot nipotatte ja tosishippaatte ja puolustatte BJ :tä täällä ettekä siirry loverpooliin? Siellä voi puhua myös linjureista ja Joksuista.

Linkki on tämä

Yhteistyössä