K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sellainen riitä todellakaan, et saa fanitasoista tietoa silloin. Enhän minä seuraa yhtään ketään, kun ei ole ig tiliäkään enää ollut vähään aikaan. Ei ollut itselleni sopiva juttu, kun vähän aikaa kokeilin. Aiheutti minulla ahdistusta ja kilpahenkisyyttä toisiin ihmisiin nähden, X ja Tumblr saa riittää sekä nyt uutena toi discord.
No mulle ainakin riittää se, mitä Joksut laittavat ne on ne mun pääjutut. Lisäjutut on sit fanien laittamia ja ite löydän helposti ne tumblerista

vierailija
Missähän nää sinun kuuluisat salaiset juttusi sitten? Jos ei muka löydy discord tai X.
Ei kuulu sulle, alustoja ja fanikeskusteluja on paljon muitakin. Ootte pilanneet nämä ketjut ja yritätte tehdä saman discordille haukkumalla sen juttuja täällä. Kostona en raportoi mitään uutta mitä somesta löydän Joksuihin liittyen. Discordissa on iso osa K-faneja niin ei ne seuraa Joksujen fanijuttuja.

vierailija
Ei kuulu sulle, alustoja ja fanikeskusteluja on paljon muitakin. Ootte pilanneet nämä ketjut ja yritätte tehdä saman discordille haukkumalla sen juttuja täällä. Kostona en raportoi mitään uutta mitä somesta löydän Joksuihin liittyen. Discordissa on iso osa K-faneja niin ei ne seuraa Joksujen fanijuttuja.
Enpä taida uskoa nytten, Jodel ehkä ja nekin tuodaan palstoille, eikä kritiikin esittäminen jostakin ole mitään discordin haukkumista. Vaan jotkut vois miettiä kaksi kertaa missä muodossa lähettää jonkun viestin. Pääsääntöisesti henki on kuitenkin ollut parempaan päin siihen alkuun nähden, kun tonne menin.

vierailija
Enpä taida uskoa nytten, Jodel ehkä ja nekin tuodaan palstoille, eikä kritiikin esittäminen jostakin ole mitään discordin haukkumista. Vaan jotkut vois miettiä kaksi kertaa missä muodossa lähettää jonkun viestin. Pääsääntöisesti henki on kuitenkin ollut parempaan päin siihen alkuun nähden, kun tonne menin.
Ihan X:ssäkin oli yksi Bojanin bongaus syyskuun Suomireissulta joka ei päättyy palstoille.

vierailija
No en edes kyllä siinä ajatellut sen enempää, jälkeenpäin olen tajunnut, että ei ole mainittu missään. En nyt muutenkaan ole sellainen linkkejä jakava näissä ketjuissa ollut tai siis ei taida taidot riittää.
X:ssä on siinä postauksessa alhaalla oikealla sydän-eli tykkäämisrivin kanssa vierekkäin sellainen kuvake jossa on nuoli ylöspäin sellaisen vaakaviivan päällä (iPhoneissa, androideilla se on kai vähän eri näköinen symboli).
Kun siitä painaa, tulee eri vaihtoehtoja, joista valitaan "kopioi linkki" (kopioi linkin talteen jotta sen voi liittää myöhemmin tekstiin, jonne sen haluaa laittaa).
Sitten vain palaat alustalle, jonne haluat sen liittää ja itsellä ainakin liittäminen toimii niin, että painan vain sormella ruutua pitkään, niin näytölle ilmestyy eri vaihtoehtoja. Valitaan "sijoita", niin puhelin laittaa kopioidun linkin paikkaan, jota juuri pitempään painoit.
Ennen lähettämistä kaikista linkeistä voi pyyhkiä kaiken ? jälkeen (mukaanlukien tuon kysymysmerkin) olevan pois, niin ei näy, kenen tililtä juttu jaettiin, jos ei halua, että se vahingossakaan näkyy. Se tosin ai kai aina silti näy, vaikkei tätäkään tekisi.

vierailija
X:ssä on siinä postauksessa alhaalla oikealla sydän-eli tykkäämisrivin kanssa vierekkäin sellainen kuvake jossa on nuoli ylöspäin sellaisen vaakaviivan päällä (iPhoneissa, androideilla se on kai vähän eri näköinen symboli).
Kun siitä painaa, tulee eri vaihtoehtoja, joista valitaan "kopioi linkki" (kopioi linkin talteen jotta sen voi liittää myöhemmin tekstiin, jonne sen haluaa laittaa).
Sitten vain palaat alustalle, jonne haluat sen liittää ja itsellä ainakin liittäminen toimii niin, että painan vain sormella ruutua pitkään, niin näytölle ilmestyy eri vaihtoehtoja. Valitaan "sijoita", niin puhelin laittaa kopioidun linkin paikkaan, jota juuri pitempään painoit.
Ennen lähettämistä kaikista linkeistä voi pyyhkiä kaiken ? jälkeen (mukaanlukien tuon kysymysmerkin) olevan pois, niin ei näy, kenen tililtä juttu jaettiin, jos ei halua, että se vahingossakaan näkyy. Se tosin ai kai aina silti näy, vaikkei tätäkään tekisi.
Ok, pitää katsoa alanko nyt opetella jotakin uutta I Phone on, ruutukaappauksella sentään osaan kuvia tallentaa niin sai ne Kyproksen sydänkaraoket sun muut talteen.

vierailija
Ok, pitää katsoa alanko nyt opetella jotakin uutta I Phone on, ruutukaappauksella sentään osaan kuvia tallentaa niin sai ne Kyproksen sydänkaraoket sun muut talteen.
iPhone temppuilee minulla välillä siinä, kun koittaa painaa esim. Vauvalla esiin sitä "sijoita" toimintoa kommenttikenttään. Eli se ei "anna" sitä siihen, eikä meinaa saada millään laitettua linkkiä, tosi ärsyttävää. Mutta täällä ei ole ollut kyseistä ongelmaa.

Varmaan jokin Vauvan bugi, koska jos ruutu on ihan blanco, ei anna aina liittää siihen mitään, mutta jos kirjoitan siihen alkuun vaikka että vv ja sitten painan näyttöä, niin antaa liittää linkin 😅 Sitä käyn vain pyyhkimässä ne alun "sotkut" pois.

Samalla tavallahan voi tekstiä myös kopioida, eli painat vaikka tästä mun tekstistä pitkään jotain yksittäistä sanaa, se sana muuttuu siniseksi ja sen päihin tulee pallukat. Niitä vetämällä se sinistää sen alueen, jonka se kopioi. Ja siihen ruudulle tulee siis valittavaksi vaihtoehto "kopioi". Kun sitä painaa, se nappaa sen osan tekstiä talteen sijoitettavaksi jonnekin. Se tekstin liittäminen käy samoin kuin äskeisessä ohjeessa. Painetaan kohtaa, mihin sen haluaa jne.

vierailija
Niin niin, K&B ei shipata tossa ekassa discordissa niin, että sen ois pitänyt uuden palstan pystyttäjiä häiritä.
Se muka tarve kuumistella muita pareja on täysin marginaalinen; nimimerkein se on todella jähmeää joka tapauksessa.
Mä en taas ymmärrä sitä että miksi mun olisi pitänyt liittyä ekaan discordiin. En ole vauvalla ollut varmaan huhtikuun jälkeen, joten miksi ihmeessä olisin siellä olevien aktiivien ryhmässä muuallakaan. Koko käsite "ekasta" on muutenkin outo, kun kuuluin jo aiemmin useampaan joker out -aiheiseen serveriin.

vierailija
Mä en taas ymmärrä sitä että miksi mun olisi pitänyt liittyä ekaan discordiin. En ole vauvalla ollut varmaan huhtikuun jälkeen, joten miksi ihmeessä olisin siellä olevien aktiivien ryhmässä muuallakaan. Koko käsite "ekasta" on muutenkin outo, kun kuuluin jo aiemmin useampaan joker out -aiheiseen serveriin.
Mä puhuin shippaajien pystyttämistä discordeista. Luotan siihen, että kaikki shippiin oleellinen tulee tonne K&B-discordiin, kaikki muu on vähemmän kiinnostavaa tai tärkeää itselleni.

Yhteistyössä