K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se pitäis minusta tehdä asiallisemmin, ei tollein dissaavalla tavalla. Niin no onhan toikin totta, että sit välillä siellä ei puututa mihinkään ja jotkut hölmöt viestit saa yläpeukkuja.
Ei oo todellista! Sun mielestä sit varmaan näillä palstoilla on tosi hyvä ja muita kunnioittava meininki....? Nyt poistut sieltä, jos kerta kaikki on pielessä, etkä osaa itse sinne mitään kirjoittaa. Pysy täällä, jos tällainen paikka on hyvä ja sopii sun tapaan viestiä.

vierailija
Mä ymmärsin niin, et sille ketjulle on tarvetta, koska he haluavat siellä fiilistellä ja kuumistella näitä saagan henkilöitä ristiin rastiin. Luulen, et kyllästyminen tosishippaukseen ja se tosishippaajien tapa myrkyttää kaikki keskustelu oli se suurin syy, miksi he sen ketjun perustivat. Eiköhän sekä B/K:n että tämä komposti discordin henkilöt kyllästyneet myös trollailuun. Itse siirryn nyt tumppuun kokonaan.
Tuskinpa he siellä kehtaavat shippailla sen kummemmin haha

vierailija
Tavaroiden heittely on aina vaarallista. Ne voi vahingossa osua bändiin tai muihin ja kun ne jää lavalle pyörimään niin niihin voi liukastua ja kompastua. Esiintyessä niitä on vaikea huomata. Joillain keikoilla on ihan syystä tavaroiden heittelykielto.
Haha, 1,5 vuotta niitä heitelty jo turvallisesti lavalle, mutta osa vaan jaksaa hallusinoida sen vaarallisuudesta :D

vierailija
Arvostan paljon enemmän sellaista joka kirjoittaa Discordiin asiallisen kritiikin omalla nimimerkillään kun anonyymisti täällä ulisevaa reppanaa. Propsit hänelle eikä tuosta raportin kirjoittaja varmaan loukkaannu.
Se on ihan sama ketä sä arvostat, kun täällä jokainen on nimimerkitön. Enkä usko, että pidät arvostettavimipina kirjoittajina niitä, jotka Discordissa kritisoi siellä olevia näkemyksiä.

vierailija
Ei oo todellista! Sun mielestä sit varmaan näillä palstoilla on tosi hyvä ja muita kunnioittava meininki....? Nyt poistut sieltä, jos kerta kaikki on pielessä, etkä osaa itse sinne mitään kirjoittaa. Pysy täällä, jos tällainen paikka on hyvä ja sopii sun tapaan viestiä.
Ei sieltä voi jäädä pois, jäät pimentoon asioista. Enkä ole sanonut, etten pystyisi sinne kirjoittamaan ikinä mitään.

vierailija
Niin niin, K&B ei shipata tossa ekassa discordissa niin, että sen ois pitänyt uuden palstan pystyttäjiä häiritä.
Se muka tarve kuumistella muita pareja on täysin marginaalinen; nimimerkein se on todella jähmeää joka tapauksessa.
No sitähän sinä et pysty määritteleen, kyllä heillä tuntui olevan kova tarve näille Jance, BoJan jne. jutuille. En ole ainakaan vielä liittynyt niin en tiedä mitä siellä kompostin discordissa on.

vierailija
Niin niin, K&B ei shipata tossa ekassa discordissa niin, että sen ois pitänyt uuden palstan pystyttäjiä häiritä.
Se muka tarve kuumistella muita pareja on täysin marginaalinen; nimimerkein se on todella jähmeää joka tapauksessa.
Miten sua vaivaa että laitettiin pystyyn uusi Discord? Selvästi sille ole tarvetta kun täältä ainakin hiljeni jutut paitsi trollaus ja teidän valitus.

vierailija
Miks et seuraa K:n tai Joksujen tilejä instassa? Sieltä ne pääjutut helpoiten löytää
Höpö höpö :D Nytkin mulle viime aikojen pääjuttu on ollut se, että Bojan ehkä sanonut fanille, että tulee Suomeen helmikuussa! Okei, se oli (ettei ekana?) täälläkin, mutta kuinka kauan?
Tuollaisten takia on pakko olla kaikissa ketjuissa ja lukea ne kaikki myös läpi. Haluan itse saada tiedon, miten se kerrottiin, milloin, mitä muuta viestintuoja sanoi tai tiesi jne.
Eri

vierailija
Miks et seuraa K:n tai Joksujen tilejä instassa? Sieltä ne pääjutut helpoiten löytää
Ei sellainen riitä todellakaan, et saa fanitasoista tietoa silloin. Enhän minä seuraa yhtään ketään, kun ei ole ig tiliäkään enää ollut vähään aikaan. Ei ollut itselleni sopiva juttu, kun vähän aikaa kokeilin. Aiheutti minulla ahdistusta ja kilpahenkisyyttä toisiin ihmisiin nähden, X ja Tumblr saa riittää sekä nyt uutena toi discord.

vierailija
Höpö höpö Nytkin mulle viime aikojen pääjuttu on ollut se, että Bojan ehkä sanonut fanille, että tulee Suomeen helmikuussa! Okei, se oli (ettei ekana?) täälläkin, mutta kuinka kauan?
Tuollaisten takia on pakko olla kaikissa ketjuissa ja lukea ne kaikki myös läpi. Haluan itse saada tiedon, miten se kerrottiin, milloin, mitä muuta viestintuoja sanoi tai tiesi jne.
Eri
👍

vierailija
Höpö höpö Nytkin mulle viime aikojen pääjuttu on ollut se, että Bojan ehkä sanonut fanille, että tulee Suomeen helmikuussa! Okei, se oli (ettei ekana?) täälläkin, mutta kuinka kauan?
Eri
Discordissakin on nykyään yhä vähemmän viimeisimpiä Joksujuttuja :D Hyvä niin kun te pari uunoa ette osaa seurata muuta. Karma is a bitch.

Yhteistyössä