vierailija
🥱Tosi nätti on. Seksikäs pari.
🥱Tosi nätti on. Seksikäs pari.
Onkohan punapää?Tuokohan B seuraavalla suomen reissullaan tyttiksensä tänne mukaan?
🥱Eivät he olleet. Videot tehty AI tekoälysovelluksella.
🥱Onkohan punapää?
🥱No todellisuuden ei pitänyt vaikuttaa shippaamiseen?
🥱Niin oli! Näyttivät niin irrallisilta niillä videoilla.
🥱Kaunis hymy onkin. Eikä tosiaan lainkaan piilossa, ne ois halutessaan voineet lauttaa sille crew-hupparin ja arskat niin että ois näyttänyt joltain työntekijältä. Oiskohan onnekkaalla pariskunnalla helpottunut julkisuuden paineet hieman niin että voi olla vapaammin.
Ja onhan K:n musa-kaveripiirissä paljon eri tapoja puolisoiden ja julkisuuden suhteen. Esim Besshän pitää puolisoaan mielellään esillä (kuuluu crewhun myös), kun taas esim Erika pitää sitä välimaastoa että kertoo kyllä puolisostaan, mutta puoliso ei halua olla parrasvaloissa niin häntä ei näy julkisesti somessa ym.
Ruskea potta?Onkohan punapää?
🥱Voi mussukka-parkaa, balkanilainen kanamakkaradieetti aiheuttaa ilmavaivoja.
Uhmataaperolla näyttäis olevan päiväuniaika.
Aune varasti hoitajan kännykän, vaikka hänen pitäisi olla päiväunilla muiden vanhusten kanssa.Uhmataaperolla näyttäis olevan päiväuniaika.
Sama ongelma. Laittaisin itse edes käyttäjätunnuksen tms jos pystyisin löytämään. Tiktokiin en mene.Haku ei toimi jos ei ole tiliä, voisiko joku laittaa linkin suoraan videoon?
Näin on palstoilla väitetty ja henkilö löytyy myös joistain kuvista (oisko ollut krewhun kuuluvien). K seuraa häntä yhä instassa. Eksiä on kaksi ja en tiedä kumpaa niistä on tarkoitettu menestyvällä ja kaunottarella.Siis onko tossa discordiin linkatussa Puun takaa videossa muka K:n ex tyttöystävä? Näyttää vanhemmalta naiselta minusta.
Käyttäjä rockmetallady, sieltä löytyySama ongelma. Laittaisin itse edes käyttäjätunnuksen tms jos pystyisin löytämään. Tiktokiin en mene.
Kiitos.Käyttäjä rockmetallady, sieltä löytyy
Itse olet todellisuudesta irrallaan.Niin oli! Näyttivät niin irrallisilta niillä videoilla.
On. Mutta ei se varmaan tänne tule.Onkohan punapää?
B ei valehtele, on eri sorttinen.Onhan sitä ennenkin julkimot kertoneet olevansa sinkkuja ja sitten selviää, että onkin ollut kumppani jo pitkään.
Sinähän sen tiedätB ei valehtele, on eri sorttinen.
B on veturiB ei valehtele, on eri sorttinen.
🥱On. Mutta ei se varmaan tänne tule.