K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onks toi joku oikea kiropraktinen hoitotoimenpide? What! Inhoan härtsää ja Härtsän tyhmiä videoita, mutta oletin että se alku oli vain jotain samantasoista scheissea netistä. Toi video on tyhmä, mutta tavallaan hauska ja vielä hauskempi tyhmällä tavalla, jos se eka video olikin jotain vakavaa eikä läppää.
😂😂😂 parasta. H:n videot on hyviä ja kuuluu brändiin. Musta on tosi hienoa, että on kehittänyt hahmosta näinkin suositunn.

vierailija
Mua jaksaa ihmetyttää tämä naivi usko, että kun vaan sanotaan mistä saa keskustella ja mistä ei, niin se toimii. Ei toimi. Ei julkisella ja anonyymilla foorumilla. Jos alkuperäiset tekee uuden ketjun ja siirtyy sinne, niin kyllä ne vääräoppiset ja kiusanhenget sinnekin tulee perässä, ennemmin tai myöhemmin. Siihen aloitusviestiin voi laittaa vaikka kuinka paljon sääntöjä, mutta ne on pelkkää sanahelinää, ennemminkin ehkä provosoivat tekemään juuri päinvastoin.

vierailija
Tui tui, vtuttaako, kun Jere loves Bojan ja suunnittelivat taas jo uuden rakkausloman, tällä kertaa Suomeen? Bojan ei tulekaan tänne vain työn pakottamana Jokereiden keikalle, vaan haluaa nähdä rakastaan yhä tiiviimmin? Haha, nauran epätoivollesi
Miten se jonkun näkemys menikään? Bojan on määrätietoinen kauris ja ote Jerestä tiukkenee päivä päivältä
Jos asia ois noin, ei vtuttais, mutta kun Jere on ollut parisuhteessa avokkinsa kanssa jo kaks vuotta ja varmaan suunnittelevat perheen perustamista, niin vtuttaa nuo sun harhat ja pakotus. Ka kun vielä noille sun harhoilles ois monta muuta ketjua.

vierailija
Räkäpallojen kiinnittelykö on loppunut?
Emäntä sanoi viime visiitin jälkeen että jos se löytää taas niitä räkäpalloja seinästä B:n sängyn vierestä niin B joutuu Sonnyn luo nukkumaan. Niin se vaihtoi ajanvietokseen kovaäänisen piereskelyn (ei niin kovaäänistä että kuuluu viereiseen makuuhuoneeseen, mutta tarpeeksi kovaäänistä että itseään huvittaa)

vierailija
Ai nää H-sössöttäjät? Ei mitään huomiota. Silloin heillä ei ole mitään ideaa kirjoitella. He kalastelevat ketjulaisten mielipahaa siitä, että heidän kantansa olisi muka voittava kanta. Jos osoitamme, että siitä pitää edes vääntää, olemme hävinneet matsin heti.
Sä olet tämän ketjun pahin trolli. Noi Härtsä jutut on sentään hauskoja toisin kuin se jatkuva BoJere pakotus. Mä rupean kohta myös tuuttaamaan tänne H❤B juttuja, koska ketju on kuitenkin jo piloilla ennustajan kaltaisten trollien takia, joten mitä väliä enää. Normaalit keskustelut kannattaa käydä muualla kuin täällä.

vierailija
Ette tekään ole parempia, kun stalkataan missä K asuu ja puhutaan hänen parisuhteesta ja haukutaan, kiusataan toisia ihmisiä koko ajan ja siksi toivon, että koko komposti vaan poistettaisiin.
Mikä tämän palstan ylläpidon sähköpostiosoite on että voisi laittaa viestiä noista yksityishenkilöiden ja Kn asuinpaikan stalkkauksista? Saisi kyllä poistua koko ketju.

vierailija
Mua jaksaa ihmetyttää tämä naivi usko, että kun vaan sanotaan mistä saa keskustella ja mistä ei, niin se toimii. Ei toimi. Ei julkisella ja anonyymilla foorumilla. Jos alkuperäiset tekee uuden ketjun ja siirtyy sinne, niin kyllä ne vääräoppiset ja kiusanhenget sinnekin tulee perässä, ennemmin tai myöhemmin. Siihen aloitusviestiin voi laittaa vaikka kuinka paljon sääntöjä, mutta ne on pelkkää sanahelinää, ennemminkin ehkä provosoivat tekemään juuri päinvastoin.
Just tämän takia mä käyn nykyään keskustelut mielummin toisissa paikoissa. Sellaisissa joissa voit itse valita, että mihin kanavaan haluat mennä. Vissiin suurin osa normaaleista keskustelijoista on jo poistunut muualle. Osa sitten edelleen jaksaa täällä taistella nuijaa ja tosi nuijaa vastaan.

vierailija
Ei toimi ei. Tämä sääntöjankkaus pilasi (isolta) osaltaan myös vauvan ketjun. En tiedä kuinka kovapäisiä osa on kun kuvittelevat että jos vain tarpeeksi toistellaan niin kyllä se auttaa ja sitten jankkaavat säännöistä kuukaudesta toiseen.

Yhteistyössä