K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten nämä aikajanat nyt menee. Joksut ilmoitti loman tammi- ja helmikuulle. B Suomeen helmikuussa. Miten tossa haastattelussa sanotaan "After europe, it's time for Thailand" . Aivan kuin Euroopan kiertueen pitäisi olla ennen sitä. Itse tekstissä tätä ei tarkenneta https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/768065966009630720/eng-translation-joker-out-the-third-souvenir
Ehkä toi vaan viittaa siihen että ovat viettäneet paljon aikaa kiertelemässä Eurooppaa nyt pari vuotta yleisellä tasolla. Tai sit Balkanin kiertueeseen. En siis ole vielä ehtinyt lukea koko juttua. :D

vierailija
Onks toi joku oikea kiropraktinen hoitotoimenpide? What! 😂 Inhoan härtsää ja Härtsän tyhmiä videoita, mutta oletin että se alku oli vain jotain samantasoista scheissea netistä. Toi video on tyhmä, mutta tavallaan hauska ja vielä hauskempi tyhmällä tavalla, jos se eka video olikin jotain vakavaa eikä läppää.

vierailija
Miten nämä aikajanat nyt menee. Joksut ilmoitti loman tammi- ja helmikuulle. B Suomeen helmikuussa. Miten tossa haastattelussa sanotaan "After europe, it's time for Thailand" . Aivan kuin Euroopan kiertueen pitäisi olla ennen sitä. Itse tekstissä tätä ei tarkenneta https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/768065966009630720/eng-translation-joker-out-the-third-souvenir
Oooooh, Jan ihastelee Rage against the machine Killing in the name'a! 😮 Siinä ois heillekin vähän mallia asenteesta, lol! Mua nauratti, kun siinä discord Q&A:ssa joku kysyi jotain rankemmista biiseistä että saadaanko niitä lisää, niin Bojan naurahtaa, että Mesto Duhov ja Muzika oli "all they now could squeeze" :D

vierailija
Onks toi joku oikea kiropraktinen hoitotoimenpide? What! Inhoan härtsää ja Härtsän tyhmiä videoita, mutta oletin että se alku oli vain jotain samantasoista scheissea netistä. Toi video on tyhmä, mutta tavallaan hauska ja vielä hauskempi tyhmällä tavalla, jos se eka video olikin jotain vakavaa eikä läppää.
Härtsä ylittänyt uutiskynnyksen❤

vierailija
Viittaa minusta aivan selvästi tuohon Balkanin kiertueeseen. Onhan sekin Euroopassa. Ilmeisesti kun se ei ole Sloveniassa, siis.

vierailija
Onks toi joku oikea kiropraktinen hoitotoimenpide? What! Inhoan härtsää ja Härtsän tyhmiä videoita, mutta oletin että se alku oli vain jotain samantasoista scheissea netistä. Toi video on tyhmä, mutta tavallaan hauska ja vielä hauskempi tyhmällä tavalla, jos se eka video olikin jotain vakavaa eikä läppää.
Mua nauratti se iltapulun juttu. Kärtsän ja Härtsän huumori on sen verran ronskia ja yliampuvaa, että se vetoaa osaan ihmisistä ja toisia taas varmaan yököttää tosi paljon. Mä en ole koskaan kuullut, että myös sinne voidaan oikeasti antaa kiropraktisia hoitotoimenpiteitä, mutta oppia ikä kaikki vai miten se sananlasku meni.🤣

vierailija
Mua nauratti se iltapulun juttu. Kärtsän ja Härtsän huumori on sen verran ronskia ja yliampuvaa, että se vetoaa osaan ihmisistä ja toisia taas varmaan yököttää tosi paljon. Mä en ole koskaan kuullut, että myös sinne voidaan oikeasti antaa kiropraktisia hoitotoimenpiteitä, mutta oppia ikä kaikki vai miten se sananlasku meni.
Tai pikemminkin tuota kautta. Tuskin siinä nyt p*eräsuolta hoidetaan 😅

vierailija
Heh. Tärkeä uutinen kaikille.😂

”Seiskan mukaan ystävykset ovat jopa yhdellä videolla näennäisesti harrastaneet seksiä keskenään. Lisäksi Seiskan mukaan Käärijä lähetti yhdellä videolla terveisiä Fuengirolasta porkkana takapuolessaan.”

vierailija
Mua nauratti se iltapulun juttu. Kärtsän ja Härtsän huumori on sen verran ronskia ja yliampuvaa, että se vetoaa osaan ihmisistä ja toisia taas varmaan yököttää tosi paljon. Mä en ole koskaan kuullut, että myös sinne voidaan oikeasti antaa kiropraktisia hoitotoimenpiteitä, mutta oppia ikä kaikki vai miten se sananlasku meni.
Joo, mut oikeesti hauska, et ylittänyt uutiskynnyksen😂 Ei oo ihan tuntematon ukko enää.

vierailija
Ihanaa, että Bojan tiedotti tuosta tulostaan Jeren luo ja kainaloon faneja, oon ainakin ihan hölmön onnellinen nyt ajatuksesta, että Jere Pöyhösen ja Bojan Cvjetićaninin yhteydenpito ja toistensa tapaaminen on näin säännöllistä 🥰 Lisäksi kun vielä tiedetään, että Jokerit esiintyy varmasti ainakin yksillä festareilla kesällä Suomessa, ja eiköhän braaderit silloinkin taas tapaa, niin kyllä sellainen suhteen kuvittelu kaksikon välille on ainakin aika helppoa!

vierailija
Kiva kun nämä pari paskapäätä pilasi vauvan ketjun ja kaikki lähti sieltä pakoon niin nyt he siirtyivät tänne. No kohta saavat täälläkin yksinään huudella.
Ai nää H-sössöttäjät? Ei mitään huomiota. Silloin heillä ei ole mitään ideaa kirjoitella. He kalastelevat ketjulaisten mielipahaa siitä, että heidän kantansa olisi muka voittava kanta. Jos osoitamme, että siitä pitää edes vääntää, olemme hävinneet matsin heti.

Yhteistyössä