vierailija
Ei, vaan Boitsun. Uuuh, ei tarvitse edes eturiviin päästä niin se lemahtaa sieltä lavalta. Mutta hyvä niin, kuuluuhan se miehen olemuksiin.Nuuskitko omaasi useinkin?
Ei, vaan Boitsun. Uuuh, ei tarvitse edes eturiviin päästä niin se lemahtaa sieltä lavalta. Mutta hyvä niin, kuuluuhan se miehen olemuksiin.Nuuskitko omaasi useinkin?
Mene vaikka haistelemaan naapurin sedän jalkoja.Äläpä kierrä kysymystä. Tuoksutteletko useinkin kun oli tietoa asiasta?
Ketä kiinnostaa joku KäärijäTänään Kärpyllä on näköjään viimein se myyttinen minikeikka, kun eilen olikin melko iso. Lava nakkikioskin kokoinen, ja lippuja ei kuulema voinut hankkia muuten kuin paikan päältä.
Niinpä, täällä puhutaan nyt B:n hien ja rasvaisten hiusten lemusta, ja joku yritti viekkaasti vaihtaa puheenaihetta. Eipä onnistu.Ketä kiinnostaa joku Käärijä
Kuulemma kolmeen kertaan siirretty ja ennen viisuja buukattu Hienoa, et pitää sen. Ois ollu niin kiva olla olu paikalla tollasella pikkukeikalla…Tänään Kärpyllä on näköjään viimein se myyttinen minikeikka, kun eilen olikin melko iso. Lava nakkikioskin kokoinen, ja lippuja ei kuulema voinut hankkia muuten kuin paikan päältä.
Poni. Siinä ei auta vaikka kuinka ennustaa kun 300-kiloinen kaviojalka pillastuu suljetussa tilassa.Kuka voittaisi kehässä? Aito, Ennustaja vai Poni.
Voi apua! :'D No tää selittää sitten. Ihmettelinkin jo mielessäni että miten ihmeessä tuommoinen perähikiä-minimesta joilla ei ole edes lipunmyyntimahdollisuutta netin kautta on ajatellut tienaavansa ikinä takaisin K:n keikkapalkkion, Mutta se lienee sit niitä reiluun alihintaan buukattuja juttuja joista pääsee plussalle kunhan sata lippua menee kaupaksi.Kuulemma kolmeen kertaan siirretty ja ennen viisuja buukattu Hienoa, et pitää sen. Ois ollu niin kiva olla olu paikalla tollasella pikkukeikalla…
Poni. Siinä ei auta vaikka kuinka ennustaa kun 300-kiloinen kaviojalka pillastuu suljetussa tilassa.
Näen sieluni silmin kun ne yrittää jankata ja trollata toinen toistaan suohonKuka voittaisi kehässä? Aito, Ennustaja vai Poni.
Oot sekoittanut höpsöläinen, se olit sä itse!Ei, vaan Boitsun. Uuuh, ei tarvitse edes eturiviin päästä niin se lemahtaa sieltä lavalta. Mutta hyvä niin, kuuluuhan se miehen olemuksiin.
Näen sieluni silmin kun ne yrittää jankata ja trollata toinen toistaan suohon
Miksi annettaisiin?Juu ei sille anneta Stras, Tomi, Zoran tai Luka -korujakaan.
Oih Boitsun ihanat prinsessamaiset kainalohikitahrat ja rasvaa tihkuvat hiukset. <3 Ne on muotia nykyään.Oot sekoittanut höpsöläinen, se olit sä itse!
Eivät ihan samalla tavallaYstäviä samalla tavalla kuin Jerekin.
Comebackien comebackOot sekoittanut höpsöläinen, se olit sä itse!
Todelta vaikutti tuossa videolla. Ai kun ois ihanaa jos päästäisiin Häärijästä kokonaan eroon.Täältä takaa luen näitä..olin keikalla ja K sanoi, et vielä 15 keikkaa tänä vuonna. Sit sanoi et H:ta ei enää näy ensi vuonna kun se menee oikeisiin töihin. Nauraen tämän sanoi, mutta on vaikea sanoa oliko vain läppä vai totuus.
Voittaja pääsee haistamaan Bojania. (Sori, oli pakko)Näen sieluni silmin kun ne yrittää jankata ja trollata toinen toistaan suohon
Paljonko sinne mahtuu yleisöä?Voi apua! :'D No tää selittää sitten. Ihmettelinkin jo mielessäni että miten ihmeessä tuommoinen perähikiä-minimesta joilla ei ole edes lipunmyyntimahdollisuutta netin kautta on ajatellut tienaavansa ikinä takaisin K:n keikkapalkkion, Mutta se lienee sit niitä reiluun alihintaan buukattuja juttuja joista pääsee plussalle kunhan sata lippua menee kaupaksi.
Oot cringeEivät ihan samalla tavalla
Ehkä Härtsän on pakko lopettaa, koska hän muuttaa B:n luokse Sloveniaan.Todelta vaikutti tuossa videolla. Ai kun ois ihanaa jos päästäisiin Häärijästä kokonaan eroon.
Mä haluan sit mukaan kilpailuunVoittaja pääsee haistamaan Bojania. (Sori, oli pakko)
Millälailla toi on shippikoru? Jos siinä lukee siis Jerč? Ovat faneille tärkeä kaksikko shippamattakin.En mä loukkaannu, mut ois kohteliasta huomioida asia, kun on puhunut siitä jo kahteen kertaan. En mä sitä kummemmin paheksu jos joku nuori fani on antanut korun. Ennemmin ihmettelen näitä mielipiteitä täällä. Täällä aina sanotaan että ei se shippaaminen haittaa, kun sitä ei viedä kohteiden silmille. Mut nyt onkin sitten ihan okei antaa heille niitä shippikoruja. Sen näkee ettei se teidän shippinne oikeasti pysy pois heidän silmiltä, ettekä edes halua yrittää pitää sitä pois sieltä.