K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Trolleja täällä ovat lähinnä B/K tosi shippaajat ja häntä sokeasti palvovat, jotka eivät kestä pienintäkään B:hen kohdistuvaa kritiikkiä, vaan ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena.
Mä oon muuten huomannut että toi B:n haukkuminen alkaa usein heti jos joku kritisoi K:ta jostain. Seuratkaapa. Joku joka rakastaa K:ta mut inhoaa B:tä? Tänään joku sanoi jotain gf:stä niin käänsi sen samantien joksuihin. En itekään siedä sitä kenenkään haukkumista mut outo taktiikka alkaa sen sijaan haukkua K:n ystävää, kuin että v*ttuilis suoraan niille haukkujille takaisin.

vierailija
Eikö tämä ollut shippiin pettyneille? Vai siis miten olet Joksuihin pettynyt? :D
Oon eri, mutta tää ei edelleenkään ole Joksujen palvontaketju, heistä saa olla mitä mieltä tahansa täällä. Sellaisia palvontaketjuja on perustettu vaikka miten monta, täälläkin oli ensin se "Joksujen faniketju" ja sitten siitä seuraava "Joksujen faniketju jossa ei saa sanoa mitään kriittistä". Kaikki kuolivat pystyyn parin palvojahullun takia jotka ei siedä muuta kuin yltiöpositiivisuutta idoleistaan.

Ne pari tyyppiä on kai tulleet nyt tänne kompostiin, ja yrittävät täälläkin määrätä että saa vain keskustella sillä tavalla kuin he haluavat.

vierailija
Mä oon muuten huomannut että toi B:n haukkuminen alkaa usein heti jos joku kritisoi K:ta jostain. Seuratkaapa. Joku joka rakastaa K:ta mut inhoaa B:tä? Tänään joku sanoi jotain gf:stä niin käänsi sen samantien joksuihin. En itekään siedä sitä kenenkään haukkumista mut outo taktiikka alkaa sen sijaan haukkua K:n ystävää, kuin että v*ttuilis suoraan niille haukkujille takaisin.
Eikö se yksi aitoa aidompi B fanaatikko ole tehnyt tätä jo yli vuoden…

vierailija
Yleensä täällä on käynnissä se Käärijä on kakka show, jos huomio kiinnittyy pois Joksuista.

Yhteistyössä