K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen huomannut, että K ei ole yhtään mainostanut miten paljon People championilla on kuu kuuntelija, koska Sannin levy muutos jo kultalevyn 12 M ja Mirellan jo 6M, mutta me ei tiedetä kuinka paljon Klla on
Pikalaskutoimituksella, jos nyt oikein katsoin, niin PC levyllä on nyt joku reilut 187 miljoonaa striimausta. Voisin arvioida, että on kaikkein aikojen striimatuin suomenkielinen levy.

vierailija
En ymmärrä, miksi täällä joku ilmestyy heti kommentoimaan, jos joku on jotain mieltä Bojanista, että ”ei seksuaalista suuntautumista voi olettaa!” tai että ”et sinä tiedä Bojanin elämästä mitään!”.
Nämä kaikki keskusteluthan ovat vain olettamuksia ja seksuaalisen suuntautumisen arvailu on automaattisesti olettamista, miksi se pitää tulla erikseen sanomaan? Samoin en ymmärrä, mitä syytä on muistutella, ettemme tunne Bojania oikeasti, itse ainakin kun teen hänestä oletuksia minulle on aivan sama, jos joku on sitä mieltä, ettei hän voi olla sellainen, eikä oletuksen tekeminen tarkoita, että väittäisin hänen olevan selkainen. Kyseessä on minun oletukseni.
Kyllä mulla on oikeus olettaa hänestä mitä (lähtökohtaisesti positiivista asiaa varsinkin) haluan, niin kauan kuin kirjoitan suomeksi, enkä mene hänelle sitä sanomaan. Ei minua kiinnosta, meneekö se jonkun toisen kirjoittajan täällä mielestä oikein vaiko eikö.
Jos ei mene, voit esittää eriävän näkemyksen, mutta älä tule sanomaan, että mä vain oletan. Ei kiinnosta.
👍🏻

vierailija
Eeeeeeiiiiii , mitä vittua 😓😓😓 Jokerit on kiinnitetty jonnekin Mikkelin Dinosaurockiin ensi kesälle 😭😤😤😤😠😡😡🤬🤬🤬
Haluaisin nähdä heidän jokaisen Suomen keikkansa, mutta ei vttu onko mun nyt pakko lähteä raahautumaan jollekin tollaselle pienelle(?) p*ska-festarille?

vierailija
Tässä. Toivottavasti festari kaatuisi jo ennen aikojaan ja Joksut päättäisivät suunnata jonnekin vähän paremmalle paikalle. Ellei tämä sitten tarkoittaisi sitä, että he "keikkailevat Pohjolassa festareilla kesäkuukaudet ja talvet Euroopassa" 🥳

vierailija

Yhteistyössä