K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seuraa ehkä vähän kriittistä pohdintaa B:stä, kaikella rakkaudella, mutta pahoittelut silti.

Mulle tulee monesti Bojanin lavaliikehdinnästä mieleen semmonen seppohovimainen iskelmätähti, kun se hassusti hiiviskelee ympäriinsä jotenkin vähän kumarassa. 😄 Voin kuvitella, että se ois tosi vaikuttava jos sillä ois hitaissa biiseissä mikkiständi ja se seisois sen ääressä paikallaan eikä seikkailis ympäri lavaa.

Mutta toki hän saa olla sellainen kuin on, ja ehkä just siks onkin niin sympaattinen. Mutta haaveilen silti mikkiständin kanssa esiintymisestä balladeissa. 🤩

vierailija
Mä en edelleenkään voi olla ajattelematta, että he omalla käytöksellään antoivat aihetta niihin juoruihin. Vaikka kuinka sanotaan, että läppää oli, mutta oli K lla varsinkin sen verran vahvaa läppää aiheesta, että ei ihme, jos noin luultiin. En ole tuo jolta kysyit, mutta ajattelen, että vähän on tekopyhää nyt tai ehkä paremminkin B ei ymmärrä, miltä heidän käytöksensä näytti.
Oliko B niin nuori ja kokematon (?), että hän ei ymmärtänyt, miltä Liverpool näytti ulospäin? Vaikka on ollut julkisuudessa aika nuoresta, on saattanut elää niin suojattua elämää, että ei vain pysynyt mukana. Asuikin vielä kotona Liverpoolin aikoihin.

Ja K ainakin alkuvaiheessa taas vei nuorta miestä ja flirttasi siihen malliin, että sivulliset oli koko ajan posket punaisena. Ehkä ja todennäköisesti sitten jossain vaiheessa ihastui, kaikkihan ne lähipiiristä puhuivat bromancesta (Jesse, Härtsä).

vierailija
No ootko nyt kuitenkin huomannut että ovat vaan ystäviä?
Tai... sanotaanko nyt niin, että on vähän, mutta se ei minulle vielä kertonut silti todellisuudesta juuta eikä jaata.
Mutta mulle jotenkin hassusti se, että Bojan tuli vielä pariksi päiväksi Suomeen, aiheutti sen fiiliksen, että plääh, ovat vain ystäviä. Se on ristiriitainen tunne, tunnustan, mutta ehkä se kela sen kanssa meni tyyliin, että jos olisivat pari, niin jokin on pitänyt heidät erossa ja lomaviikko poikkesi siitä.
Ja taas toisaalta, jos he olisivat pari, mutta mikään ei pitäisi heitä erossa, niin eivätpä silti ole ehtineet tai muusta syystä voineet nähdä.
Mutta yhtäkkiä olikin yhtä aikaa mahdollista sekä lomaviikko että sen ulkopuolella näkeminen. Joten jos olisivat yhdessä, miksei tätä ole ollut aiemmin? Ja siis selitykseksi ei minulle kelpaa (te voitte olla eri mieltä) salaa näkeminen, paljastuihan Bojanin olo Suomessa kuitenkin nytkin. Lisäksi kun Hymy uutisoi NM nähty uudellakin asunnolla, niin ei oikein teoria Jeren erostakaan vedä...

vierailija
Oliko B niin nuori ja kokematon (?), että hän ei ymmärtänyt, miltä Liverpool näytti ulospäin? Vaikka on ollut julkisuudessa aika nuoresta, on saattanut elää niin suojattua elämää, että ei vain pysynyt mukana. Asuikin vielä kotona Liverpoolin aikoihin.

Ja K ainakin alkuvaiheessa taas vei nuorta miestä ja flirttasi siihen malliin, että sivulliset oli koko ajan posket punaisena. Ehkä ja todennäköisesti sitten jossain vaiheessa ihastui, kaikkihan ne lähipiiristä puhuivat bromancesta (Jesse, Härtsä).
Niin? Ihastui heterosti. Onko siinä muka jotain outoa?

vierailija

Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, joista se Liverpoolissa nähty oli niin erikoista, että pakko olla seksuaalista ja romanttista rakkautta ja bromancesta puhuminenkin on muka todiste siihen suuntaan? Häh. Eikö bromance nimenomaan ole kahden heteromiehen välinen ystävyyspohjainen rakkaus?

vierailija
Tai... sanotaanko nyt niin, että on vähän, mutta se ei minulle vielä kertonut silti todellisuudesta juuta eikä jaata.
Mutta mulle jotenkin hassusti se, että Bojan tuli vielä pariksi päiväksi Suomeen, aiheutti sen fiiliksen, että plääh, ovat vain ystäviä. Se on ristiriitainen tunne, tunnustan, mutta ehkä se kela sen kanssa meni tyyliin, että jos olisivat pari, niin jokin on pitänyt heidät erossa ja lomaviikko poikkesi siitä.
Ja taas toisaalta, jos he olisivat pari, mutta mikään ei pitäisi heitä erossa, niin eivätpä silti ole ehtineet tai muusta syystä voineet nähdä.
Mutta yhtäkkiä olikin yhtä aikaa mahdollista sekä lomaviikko että sen ulkopuolella näkeminen. Joten jos olisivat yhdessä, miksei tätä ole ollut aiemmin? Ja siis selitykseksi ei minulle kelpaa (te voitte olla eri mieltä) salaa näkeminen, paljastuihan Bojanin olo Suomessa kuitenkin nytkin. Lisäksi kun Hymy uutisoi NM nähty uudellakin asunnolla, niin ei oikein teoria Jeren erostakaan vedä...
Suoraan sanottuna sakeeta settiä.

vierailija
Tossa K:n vanhassa musavideossa toi nainen on K:n eksä emmä tiedä onko se, joka petti Kta hänen kaverinsa kanssa ja sanonut, että Ksta ei tule mitään niin mitäköhän se eksä ajattelee K:sta nytten, joka on suomen suurin ja kuumin artisti.

vierailija

Paritetaanko täällä nyt Jesseä ja Härtsääkin😳

Yhteistyössä