vierailija
Kyllä on. Se nainen asuu siellä loftissa hänen kanssaan. Tai vähintäänkin yöpyy.Et voi tietää onko K varattu vai ei. Ei ole todisteita.
Kyllä on. Se nainen asuu siellä loftissa hänen kanssaan. Tai vähintäänkin yöpyy.Et voi tietää onko K varattu vai ei. Ei ole todisteita.
Sanoo meidän pikku ruusupöksy joka piereskelee hattaroita, tui tui, sä oot niin söpöläinenEi tällä kertaa edes 100 asteessa varmaankaan, mä en kestä, jos kalsarit haisi vielä pahemmalle
Mitä tarkoitat?ei pilata tätä tällä kanavalla!
Sama täälläSe stoorin biisi oli oikeasti ihan överi. Ja siis oon K&B todellisuusfiilistelijä, joka uskoi mahdolliseksi, että ne on rakastuneet. Toki koska mua kiinnosti todellisuus, pidin auki senkin mahiksen, että niiden välillä ei ole "heterorajat ylittäneitä" juttuja.
Se kolmaskin henkilö näyttää tutulta ja on tullut jossain yhteydessä vastaan...Ihana! Onko tuo toinen Sonny?
Varmaan että pitäisi mennä discordiin keskustelemaan fiinisti ja pikkusormi pystyssä.Mitä tarkoitat?
No ootko nyt kuitenkin huomannut että ovat vaan ystäviä?Se stoorin biisi oli oikeasti ihan överi. Ja siis oon K&B todellisuusfiilistelijä, joka uskoi mahdolliseksi, että ne on rakastuneet. Toki koska mua kiinnosti todellisuus, pidin auki senkin mahiksen, että niiden välillä ei ole "heterorajat ylittäneitä" juttuja.
Sitähän ei kukaan tiedä, edes lehdet.Kyllä on. Se nainen asuu siellä loftissa hänen kanssaan. Tai vähintäänkin yöpyy.
En. Mutta jos se, mitä Bojan sanoo on todellisuus.No ootko nyt kuitenkin huomannut että ovat vaan ystäviä?
Onko siitä nyt uudestaan puhuttu vai? Kiva juttu minustakin.Ihana kun ne mainostaa sitä lentokentällä vastaan tulemista... Eikä meitä ollut Ruissiviikonloppuna siellä vastassa kuin vain kourallinen faneja (5-6 ehkä?)
No, miksi hän olisi ollut asunnolla kun Jere lähtee eurotourille, kun ei lähtenyt mukaan, jos ei asu siellä tai ollut yötä?Sitähän ei kukaan tiedä, edes lehdet.
Siinä haastiksessa, jossa oli udeltu seurustelukuvioista oli jälleen mainintaa, joo.Onko siitä nyt uudestaan puhuttu vai? Kiva juttu minustakin.
Minäkään en ole huomannut. Mutta uskokaamme Bojania.En. Mutta jos se, mitä Bojan sanoo on todellisuus.
Oliko B niin nuori ja kokematon (?), että hän ei ymmärtänyt, miltä Liverpool näytti ulospäin? Vaikka on ollut julkisuudessa aika nuoresta, on saattanut elää niin suojattua elämää, että ei vain pysynyt mukana. Asuikin vielä kotona Liverpoolin aikoihin.Mä en edelleenkään voi olla ajattelematta, että he omalla käytöksellään antoivat aihetta niihin juoruihin. Vaikka kuinka sanotaan, että läppää oli, mutta oli K lla varsinkin sen verran vahvaa läppää aiheesta, että ei ihme, jos noin luultiin. En ole tuo jolta kysyit, mutta ajattelen, että vähän on tekopyhää nyt tai ehkä paremminkin B ei ymmärrä, miltä heidän käytöksensä näytti.
Tai... sanotaanko nyt niin, että on vähän, mutta se ei minulle vielä kertonut silti todellisuudesta juuta eikä jaata.No ootko nyt kuitenkin huomannut että ovat vaan ystäviä?
Niin? Ihastui heterosti. Onko siinä muka jotain outoa?Oliko B niin nuori ja kokematon (?), että hän ei ymmärtänyt, miltä Liverpool näytti ulospäin? Vaikka on ollut julkisuudessa aika nuoresta, on saattanut elää niin suojattua elämää, että ei vain pysynyt mukana. Asuikin vielä kotona Liverpoolin aikoihin.
Ja K ainakin alkuvaiheessa taas vei nuorta miestä ja flirttasi siihen malliin, että sivulliset oli koko ajan posket punaisena. Ehkä ja todennäköisesti sitten jossain vaiheessa ihastui, kaikkihan ne lähipiiristä puhuivat bromancesta (Jesse, Härtsä).
Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, joista se Liverpoolissa nähty oli niin erikoista, että pakko olla seksuaalista ja romanttista rakkautta ja bromancesta puhuminenkin on muka todiste siihen suuntaan? Häh. Eikö bromance nimenomaan ole kahden heteromiehen välinen ystävyyspohjainen rakkaus?Oliko B niin nuori ja kokematon (?), että hän ei ymmärtänyt, miltä Liverpool näytti ulospäin? Vaikka on ollut julkisuudessa aika nuoresta, on saattanut elää niin suojattua elämää, että ei vain pysynyt mukana. Asuikin vielä kotona Liverpoolin aikoihin.
Ja K ainakin alkuvaiheessa taas vei nuorta miestä ja flirttasi siihen malliin, että sivulliset oli koko ajan posket punaisena. Ehkä ja todennäköisesti sitten jossain vaiheessa ihastui, kaikkihan ne lähipiiristä puhuivat bromancesta (Jesse, Härtsä).
Mistä tossa on siis kyse, vilkaisin äkkiä ja videolla on nainen. Siitäkö?Varmaan että pitäisi mennä discordiin keskustelemaan fiinisti ja pikkusormi pystyssä.
Suoraan sanottuna sakeeta settiä.Tai... sanotaanko nyt niin, että on vähän, mutta se ei minulle vielä kertonut silti todellisuudesta juuta eikä jaata.
Mutta mulle jotenkin hassusti se, että Bojan tuli vielä pariksi päiväksi Suomeen, aiheutti sen fiiliksen, että plääh, ovat vain ystäviä. Se on ristiriitainen tunne, tunnustan, mutta ehkä se kela sen kanssa meni tyyliin, että jos olisivat pari, niin jokin on pitänyt heidät erossa ja lomaviikko poikkesi siitä.
Ja taas toisaalta, jos he olisivat pari, mutta mikään ei pitäisi heitä erossa, niin eivätpä silti ole ehtineet tai muusta syystä voineet nähdä.
Mutta yhtäkkiä olikin yhtä aikaa mahdollista sekä lomaviikko että sen ulkopuolella näkeminen. Joten jos olisivat yhdessä, miksei tätä ole ollut aiemmin? Ja siis selitykseksi ei minulle kelpaa (te voitte olla eri mieltä) salaa näkeminen, paljastuihan Bojanin olo Suomessa kuitenkin nytkin. Lisäksi kun Hymy uutisoi NM nähty uudellakin asunnolla, niin ei oikein teoria Jeren erostakaan vedä...
Sitä, että täällä jauhetaan 99% shitiä, niin hyvät jutut jää jalkoihin ja väännetään shitiksi.Mitä tarkoitat?
On.Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, joista se Liverpoolissa nähty oli niin erikoista, että pakko olla seksuaalista ja romanttista rakkautta ja bromancesta puhuminenkin on muka todiste siihen suuntaan? Häh. Eikö bromance nimenomaan ole kahden heteromiehen välinen ystävyyspohjainen rakkaus?
Paritetaanko täällä nyt Jesseä ja HärtsääkinOliko B niin nuori ja kokematon (?), että hän ei ymmärtänyt, miltä Liverpool näytti ulospäin? Vaikka on ollut julkisuudessa aika nuoresta, on saattanut elää niin suojattua elämää, että ei vain pysynyt mukana. Asuikin vielä kotona Liverpoolin aikoihin.
Jesse ja H ovat puhuneet B/K-suhteesta bromancena.Paritetaanko täällä nyt Jesseä ja Härtsääkin